Og³oszenie z dnia 2025-11-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
SPECJALISTYCZNE US£UGI OPIEKUÑCZE
W TYM ¦WIADCZONE OSOBOM Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA KLIENTÓW MOPS W MYS£OWICACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MOPS Mys³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447180
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gwarków 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2222812
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops-myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPECJALISTYCZNE US£UGI OPIEKUÑCZE
W TYM ¦WIADCZONE OSOBOM Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA KLIENTÓW MOPS W MYS£OWICACH
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ebd26bd0-b8d9-4584-885e-03e6831b3a75
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00514111
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00261574/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.10 Specjalistyczne us³ugi ZP dla klientów MOPS
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ebd26bd0-b8d9-4584-885e-03e6831b3a753.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym z³o¿enie oferty, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± elektronicznie za po¶rednictwem
https://ezamowienia.gov.pl/ (dalej nazywanej jako „Platforma”).
Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ informacji oraz dokumentów przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedzia³ania Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: zp@mops-myslowice.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
Szczegó³y - rozdzia³ 16 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie
2. Zalecenia:
a) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
b) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP Zamawiaj±cy zaleca wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
c) w¶ród formatów powszechnych a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
d) ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem w formacie PAdES.
e) pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ podpisem XAdES. W przypadku korzystania z wariantu sk³adania podpisów zewnêtrznych konieczne jest za³±czenie na Platformê dwóch plików, tj. pliku podpisywanego i pliku zawieraj±cego podpis
f) Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
g) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu
3. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, , w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2024 poz. 307), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Szczegó³y - rozdzia³ 17 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy – MOPS Mys³owice- informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach maj±cy siedzibê przy ul. Gwarków 24, 41-400 Mys³owice, reprezentowany przez Dyrektora Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach.
2. W Miejskim O¶rodku Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych - Agnieszkê KOTWAS, z którym mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych pod adresem email: iodo@mops-myslowice.pl dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego,
3. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej,
4. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres obowi±zywania Umowy, nie krótszy ni¿ 4 lata od zakoñczenia postêpowania. Okresy te dotycz± równie¿ wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami Umowy).
5. Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób fizycznych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Osoba fizyczna posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Osobie fizycznej nie przys³uguje:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W przypadku, gdy dla nale¿ytej realizacji zamówienia, konieczne bêdzie przetwarzanie danych osobowych, Strony zachowaj± w tym zakresie wszelkie wymagania wynikaj±ce z przepisów prawa polskiego oraz z przepisów bezpo¶rednio stosowanego prawa Unii Europejskiej w tym z przepisów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). Jednocze¶nie w przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim Strony zawartych Umów zawr± dodatkowe umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych wykonawcy i podwykonawców bez dodatkowego (tj. wykraczaj±cego poza wskazane w zawartych Umowach) wynagrodzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.241.1-48/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych na podstawie art. 50 ustawy o pomocy spo³ecznej w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi
1.1 Specjalistyczne us³ugi opiekuñcze obejmuj± w swoim zakresie:
• uczenie i rozwijanie umiejêtno¶ci niezbêdnych do samodzielnego ¿ycia,
• pielêgnacjê - jako wspieranie procesu leczenia,
• rehabilitacjê fizyczn± i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjêtym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o ¶wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze ¶rodków publicznych (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 146),
• pomoc mieszkaniow±.
przewidywana ilo¶æ to ok. 100 godzin/rocznie – szczegó³owy zakres us³ug stanowi za³±cznik nr 1 do swz/umowy;
1.2 Specjalistyczne us³ugi opiekuñcze ¶wiadczone osobom z zaburzeniami psychicznymi obejmuj±ce w swoim zakresie:
• uczenie i rozwijanie umiejêtno¶ci niezbêdnych do samodzielnego ¿ycia,
• pielêgnacjê - jako wspieranie procesu leczenia,
• rehabilitacjê fizyczn± i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjêtym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o ¶wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze ¶rodków publicznych (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 146, z pó¼n. zm.),
• pomoc mieszkaniow±,
• zapewnienie dzieciom i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi dostêpu do zajêæ rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyj±tkowych przypadkach, je¿eli nie maj± mo¿liwo¶ci uzyskania dostêpu do zajêæ, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz.U.z 2023, poz. 1972 z pó¼n. zm.),
przewidywana ilo¶æ to ok. 2400 godzin/rocznie – szczegó³owy zakres us³ug stanowi za³±cznik nr 1 do wz/umowy;
2 W/w us³ugi bêd± ¶wiadczone w sposób i przez osoby opisane w Rozporz±dzeniu Ministra Polityki Spo³ecznej w sprawie specjalistycznych us³ug opiekuñczych z dnia 22.IX.2005 r. (Dz.U. 2024r. poz. 816)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Us³ugi opieki spo³ecznej nieobejmuj±ce miejsc noclegowych
85320000-8 - Us³ugi spo³eczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty wa¿ne, oceniane bêd± na podstawie nastêpuj±cych kryteriów: CENA
Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê, spo¶ród wa¿nych ofert z³o¿onych w postêpowaniu, która przedstawia najni¿sz± cenê brutto.
Oferta otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów (100 punktów)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³ do¶wiadczenie w okresie ostatnich 3 lat :• w ¶wiadczeniu specjalistycznych us³ug opiekuñczych zleconych na podstawie co najmniej 2 umów realizowanych przez co najmniej rok na kwotê minimum 5.000,00 z³ brutto ka¿da;
oraz
• w ¶wiadczeniu us³ug opiekuñczych ¶wiadczonych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w oparciu o zawarte co najmniej 2 umów realizowanych przez co najmniej rok na kwotê minimum 120.000,00 z³ brutto ka¿da,
Ocena tego warunku nast±pi na podstawie wykazu us³ug wg za³±cznika nr 6 do SWZ. Do wykazanych us³ug nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia.
2) Dysponuje osobami, które skieruje do realizacji tego zamówienia publicznego umo¿liwiaj±cymi realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci. Wykonawca musi dysponowaæ:
• w ¶wiadczeniu specjalistycznych us³ug opiekuñczych min 3 osoby posiadaj±ce kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajêciowego, pielêgniarki, asystenta osoby niepe³nosprawnej, opiekunki ¶rodowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu daj±cego wiedzê i umiejêtno¶ci pozwalaj±ce ¶wiadczyæ okre¶lone specjalistyczne us³ugi,
• w ¶wiadczeniu specjalistycznych us³ug opiekuñczych ¶wiadczonych osobom z zaburzeniami psychicznymi min. 6 osób posiadaj±cych kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajêciowego, pielêgniarki, asystenta osoby niepe³nosprawnej, opiekunki ¶rodowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu daj±cego wiedzê i umiejêtno¶ci pozwalaj±ce ¶wiadczyæ okre¶lone specjalistyczne us³ugi oraz posiadaæ co najmniej 3-miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi zdobyte w jednej z nastêpuj±cych jednostek:
o szpitalu psychiatrycznym;
o jednostce organizacyjnej pomocy spo³ecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
o placówce terapii lub placówce o¶wiatowej, do której uczêszczaj± dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upo¶ledzeniem umys³owym;
o o¶rodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;
o warsztacie terapii zajêciowej;
o innej jednostce ni¿ wymienione - ¶wiadcz±cej specjalistyczne us³ugi opiekuñcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
Osoby ¶wiadcz±ce us³ugi, o których mowa w §2 pkt.1 lit. a Rozporz±dzenia w sprawie specjalistycznych us³ug opiekuñczych (Dz.U. 2024 poz 816) musz± posiadaæ przeszkolenie i do¶wiadczenie w zakresie:
a) Umiejêtno¶ci kszta³towania motywacji do akceptowalnych przez otoczenie zachowañ;
b) Kszta³towania nawyków celowej aktywno¶ci;
c) prowadzenia treningu zachowañ spo³ecznych.
Wszystkie osoby skierowane do realizacji tego zamówienia powinny zostaæ przeszkolone pod k±tem bezpiecznego wykonywania tych us³ug (w tym BHP oraz udzielania pierwszej pomocy).
Wykonawca zapewni, ¿e co najmniej 1 z osób skierowanych do realizacji us³ug opiekuñczych posiada umiejêtno¶æ pos³ugiwania siê polskim jêzykiem migowym (PJM) lub systemem jêzykowo-migowym (SJM), w stopniu umo¿liwiaj±cym swobodn± komunikacjê z osob± korzystaj±c± z us³ug (wymagane o¶wiadczenie Wykonawcy w powy¿szym zakresie).
Wykonawca zobowi±zany bêdzie ka¿dorazowo informowaæ o zmianach dotycz±cych personelu, w stosunku do wykazu personelu przedstawionego w ofercie.
W przypadku wyznaczenia osoby zastêpuj±cej opiekuna, osoba ta zobowi±zana jest do spe³nienia wszystkich wymagañ kwalifikacyjnych oraz warunków okre¶lonych dla opiekuna podstawowego.
Ocena tego warunku nast±pi na podstawie wykazu osób wg za³±cznika nr 7 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi wykszta³cenie, kwalifikacje oraz do¶wiadczenie kadry.
3) Skieruje do realizacji niniejszego zamówienia personel sta³y w osobie koordynatora ds. us³ug posiadaj±c±:
a) minimum wykszta³cenie ¶rednie;
b) co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w koordynowaniu specjalistycznych us³ug opiekuñczych, bêd±cych przedmiotem zamówienia.
Ocena tego warunku nast±pi na podstawie wykazu osób wg za³±cznika nr 7 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi wykszta³cenie, kwalifikacje oraz do¶wiadczenie kadry
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, wraz z ofert± sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.
1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale 7 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.2 Wykonawca, wraz z ofert± w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia – sporz±dzonego wed³ug wzoru bêd±cego za³±cznikiem nr 7 do SWZ wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - o tre¶ci wed³ug za³±cznika do og³oszenia. Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzaj±ce kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, wykszta³cenie, certyfikaty lub dyplomy personelu maj±cego wykonywaæ przedmiot umowy dokumentuj±ce posiadanie ukoñczonych kursów i szkoleñ w zakresie podstawowych umiejêtno¶ci koniecznych do sprawowania opieki nad osobami starszymi lub niepe³nosprawnymi.
Wraz z wykazem osób nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o niekaralno¶ci dla ka¿dej z osób wykazanych w za³±czniku nr 7 do SWZ.
1.3 Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia zostanie wezwany do przed³o¿enia w wyznaczonym nie krótszym ni¿ 5 dni terminie nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
a) Wykazu wykonanych us³ug zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ, o których mowa w pkt. 3.4 ppkt 1 wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, wraz z dowodami okre¶laj±cymi, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane.
b) Z³o¿enia za¶wiadczenia z ZUS i Urzêdu Skarbowego o niezaleganiu z op³atami.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do:1) z³o¿enia dokumentu pe³nomocnictwa dla osoby zawieraj±cej umowê w imieniu Wykonawcy, o ile upowa¿nienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, lub dokument pe³nomocnictwa nie zosta³ wcze¶niej z³o¿ony w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia,
2) w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spó³ki cywilnej),
3) w przypadku, gdy warto¶æ umowy przekroczy dwukrotno¶æ kapita³u zak³adowego Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spó³ek handlowych, dostarczyæ uchwa³y lub odpis umowy spó³ki, zezwalaj±ce/y na zaci±ganie takich zobowi±zañ,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.Szczegó³y w rozdziale 10 SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.2. Strony ustalaj±, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy okre¶lone w niniejszej umowie uwzglêdnia zmianê minimalnego wynagrodzenia obowi±zuj±c± w roku 2026.
W zwi±zku z tym waloryzacja w tym zakresie nie bêdzie przys³ugiwaæ.
3. Waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy przys³uguje wy³±cznie w przypadku zmiany maj±cej wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. W takim przypadku, strona wnioskuj±ca o zmianê, zobowi±zana jest przedstawiæ wraz z wnioskiem dowody potwierdzaj±ce zmianê powy¿szych zasad oraz dokumenty ¶wiadcz±ce o wp³ywie tych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego;
c) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany ponie¶æ w przypadku zmiany przepisów dotycz±cych zasad gromadzenia lub wp³at podstawowych finansowanych przez podmiot zatrudniaj±cy do pracowniczych planów kapita³owych w odniesieniu do osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie.
4. W razie wyst±pienia okoliczno¶ci opisanych w ust. 3 niniejszego paragrafu ka¿da ze stron uprawniona bêdzie do ¿±dania odpowiedniej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. ¯±danie zostanie sporz±dzone w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem oraz precyzyjnym wyliczeniem wskazuj±cym wp³yw zmiany na koszty wykonania dostaw/us³ug bêd±cych przedmiotem niniejszej umowy. W przypadku akceptacji ¿±dania przez drug± stronê, zwaloryzowane wynagrodzenie bêdzie obowi±zywaæ od dnia wej¶cia w ¿ycie uchwa³y Rady Miasta Mys³owice okre¶laj±cej obowi±zuj±ce warunki przyznawania i odp³atno¶ci za us³ugi opiekuñcze i specjalistyczne us³ugi opiekuñcze, z wy³±czeniem specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegó³owych warunków czê¶ciowego lub ca³kowitego zwolnienia z op³at, jak równie¿ trybu ich pobierania.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, mog± byæ wprowadzane nie czê¶ciej ni¿ raz w roku.
6. Brak zgody na zmianê po stronie Zamawiaj±cego powoduje, ¿e Wykonawca obowi±zany jest wykonywaæ umowê na dotychczasowych zasadach.
7. W przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dokonania zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego Podwykonawcy, z którym zawar³ umowê. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dokonania powy¿szej zmiany w terminie 30 dni od dnia dokonania zmiany niniejszej umowy oraz przed³o¿enia o¶wiadczenia Podwykonawcy o dokonanej zmianie.
8. W przypadku zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê umowy, na wniosek Zamawiaj±cego zostanie zawarty aneks w formie pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-12 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-11
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta w Mys³owicach w roku 2026-2027
- SPECJALISTYCZNE US£UGI OPIEKUÑCZE W TYM ¦WIADCZONE OSOBOM Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA KLIENTÓW MOPS W MYS£OWICACH
- Zakup sprzêtu do ratownictwa drogowego i technicznego dla Zak³adowej Stra¿y Po¿arnej Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a
- Remont kapitalny dwóch lokomotyw torowych spalinowych typu DLP-140F (nr fabr. 15/004 oraz 15/005) produkcji FERRIT dla PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych od 01.01.2026r. do 31.12.2026r. na rzecz ¶wiadczeniobiorców Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Nowej Rudzie."
- ¦wiadczenie us³ug medycznych dla potrzeb O¶rodka Przeciwdzia³ania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Bia³ej w 2026 roku
- US£UGI OPIEKUÑCZE U PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO O¦RODKA POMOCY SPO£ECZNEJ W DOBRYM MIE¦CIE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA W OKRESIE OD 01.01.2026r. DO 31.12.2026r.
- "Zajêcia terapeutyczne oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikowanych do wczesnego wspomagania rozwoju, w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ZA ¯YCIEM, z podzia³em na czê¶ci."
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia dla uczestników Dziennego Domu Pobytu w S±siadce
- Premia spo³eczna - na rzecz rozwoju us³ug spo³ecznych w Makowie Mazowieckim
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





