To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-07
Gdańsk: Przeprowadzenie kursów specjalistycznych
Numer ogłoszenia: 52092 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32990 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów specjalistycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu, koordynacji oraz przeprowadzeniu kursów specjalistycznych z zakresu akademickiej innowacyjności dla doktorantów oraz kadry naukowo dydaktycznej Uniwersytetu Gdańskiego, z zastosowaniem systemów przetwarzania języka naturalnego, w obszarach: a kompetencji specyficznych wykorzystywania nabytej wiedzy i umiejętności w tworzeniu faktycznie funkcjonujących przedsięwzięć innowacyjnych na uczelni wyższej - 10 szkoleń dwudniowych po 15 h b umiejętności technicznych -3 szkolenia dwudniowe po 15 h c umiejętności merytorycznych -11 szkoleń dwudniowych po 15 h Szczegółowy zakres tematyczny poszczególnych warsztatów przedstawiony jest w załączniku nr 9do SIWZ. 3. Zamawiający oczekuje, iż osoby realizujące przedmiot zamówienia będą doświadczonymi praktykami z zakresu projektów badań nad sztuczną inteligencją i uczeniem maszynowym na uczelniach wyższych, usług doradczo-szkoleniowych dla polskich lub zagranicznych start-upów, systemów przetwarzania języka naturalnego -poparte zakończonymi wdrożeniami w przedsiębiorstwach, instytucjach państwowych i projektach naukowych. 4. Przewidziana liczba uczestników kursu - 120 osób w grupach szkoleniowych po 5 osób. 5. 24 dwudniowe kursy specjalistyczne odbywać się będą cyklicznie od podpisania umowy do czerwca 2013r. co dwa tygodnie w środy i czwartki. Szczegółowy, przewidywany harmonogram warsztatów przedstawiony jest w załączniku nr 9 do SIWZ. Ostateczne daty i godziny szkoleń określone zostaną przez Strony w ciągu 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, z tym że godziny realizacji pierwszych zajęć określone zostaną w dniu podpisania umowy. 6. Szkolenia będą prowadzone w języku polskim i/lub angielskim. 7. Uczestnicy zajęć poddawani będą przez Zamawiającego badaniom ankietowym w celu ewaluacji warsztatów -na początku oraz po ich zakończeniu. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny i kontroli świadczenia usług objętych umową na każdym etapie jej realizacji. 9. Przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń leży po stronie Zamawiającego spośród pracowników naukowo-dydaktycznych i doktorantów. 10. Zamawiający przygotuje komplet materiałów szkoleniowych dla uczestników warsztatów w formie papierowej i elektronicznej na podstawie otrzymanych od Wykonawcy autorskich materiałów do powielenia. 11. Wymagane autorskie materiały szkoleniowe oryginalnie wytworzone przez Wykonawcę dla każdego szkolenia muszą zostać przekazane w terminie 10 dni roboczych przed rozpoczęciem danego szkolenia. W terminie 2 dni roboczych licząc od dnia otrzymania materiałów szkoleniowych Zamawiający dokona ich akceptacji lub zgłosi Wykonawcy uwagi. Wykonawca naniesie na materiały szkoleniowe wszelkie poprawki zgłoszone przez Zamawiającego i w terminie 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkoleń dostarczy komplet wzorcowych materiałów dla uczestników do powielenia. 12. Zamawiający zapewnia materiały biurowe niezbędne do realizacji warsztatów po uprzednim poinformowaniu przez Wykonawcę o potrzebach specyficznych dla danych zajęć. 13. Szkolenia będą organizowane w siedzibie Zamawiającego: budynek Wydziału Nauk Społecznych ul. Bażyńskiego 4, sala Rady Wydziału. 14. Dla potrzeb realizacji szkoleń Zamawiający zapewni następujące zaplecze logistyczne: a salę szkoleniową zlokalizowaną w budynku należącym do Uniwersytetu Gdańskiego, b notatniki i długopisy w ilości odpowiadającej liczbie uczestników poszczególnych szkoleń, uwzględniając wykładowców. 15. Ponadto, w budynku, w którym będą się odbywać szkolenia Zamawiający zapewnia: a) miejsce do rejestracji uczestników szkoleń zlokalizowane w pobliżu sali szkoleniowej, b) wizualne oznakowanie wewnątrz budynku - w pobliżu wejścia głównego, zawierające informacje o temacie szkolenia, lokalizacji sali w której odbywa się szkolenie a także formułę: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Program Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z logotypami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Tytuł projektu : Kształcimy najlepszych - kompleksowy program rozwoju doktorantów, młodych doktorów oraz akademickiej kadry dydaktycznej Uniwersytetu Gdańskiego (nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-017/10) Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFIZ Przemysław Majewski, Ks. B. Sychty 4/9, 80- 27 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 180000,00
Oferta z najniższą ceną: 180000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa realizacji Warsztatów Samorozwoju i Motywacji w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie podczas Ferii Zimowych 2026 r. edycja III uczestnikom projektu "WYstartujMY RAZEM"
- "Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami"
- SZKOLENIA/WARSZTATY DLA RODZIN ZASTĘPCZYCH I PROWADZĄCYCH RODZINNE DOMY DZIECKA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkol. z zakresu przedsiębiorczości z elementami symulacji biz. i gier edukacyjnych z wyżywieniem dla uczestników projektu "Młodzi na PLUS" real. przez PWK OHP-etap 1b
- Prowadzenie grupy edukacyjno - wspierającej w ramach projektu pn. "Usługi społeczne w Siemianowicach Śląskich"
- "Kursy dla uczniów i nauczycieli umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





