Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Krotoszyn: Dostawa papierów do EKG, UDG, KTG oraz materiałów do sterylizacji i opakowań do sterylizacji (pakiet nr 1-3)
Numer ogłoszenia: 52069 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, fax 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papierów do EKG, UDG, KTG oraz materiałów do sterylizacji i opakowań do sterylizacji (pakiet nr 1-3).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papierów do EKG, UDG, KTG oraz materiałów do sterylizacji i opakowań do sterylizacji (pakiet nr 1-3)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.20.00 - Papierowe artykuły sanitarne i szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SIWZ. 2) Dostarczą wszystkie wymagane w rozdziale VI SIWZ dokumenty. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 7) Wskażą w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom. 8) Zapewnią termin płatności: 30 dni. 9) Zapewnią stałość cen przez okres 24 miesięcy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część III. 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2006 r., Nr 164,poz. 1163/z późn. zm. - załącznik nr 3. 6. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1. 9. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1) Dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04.93.896) odpowiednio do klasy wyrobów (z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym dany dokument dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pokój nr 16, SPZOZ KROTOSZYN, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat, pokój nr 1, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papier do EKG, USG, KTG..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Papier do USG Mitsubishi K-65 rol 240 2 Papier do EKG Ascard A-4 rol. 1 200 3 Papier do EKG Ascard A-3 rol. 400 4 Papier do EKG Ascard b-5 rol. 400 5 Papier EKG do aparatu FARUM E 600 G rol. 300 6 Papier do EKG 110 x 40 Multicard E 30 100x40x30 rol. 100 7 Papier KTG MER 800/8400, 15x15x300 op. 200 8 Papier termiczny do aparatu KTG SRF 618 B szt. 400 9 Papier KTG IFM 500 , 120 x 120 x 250 op. 300.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały do sterylizacji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma do sterylizacji parowej z indykatorem szer. 19 mm rol 560 2. Test biologiczny ATTEST 1262 szt. 2 600 3. Test MVI - wieloparametrowy szt. 100 000 4. Wskaźnik rurkowy 1 op. A 100 szt. op. 40 5. Taśma na gorące powietrze TGP ze wskaźnikiem szer. 19 mm rol. 40 6. Test Bowie & Dick arkuszowy format A 4 szt. 700.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opakowania do sterylizacji (rękawy, papier).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękaw foliowo - papierowy płaski 75 mm x 100 m +/- 10 % rol 20 2 Rękaw foliowo- papierowy płaski 100 mm x 100 m +/- 10 % rol. 80 3 Rękaw foliowo- papierowy płaski 120 mm x 100 m +/- 10 % rol. 50 4 Rękaw foliowo- papierowy płaski 150 mm x 100 m +/- 10 % rol. 50 5 Rękaw foliowo- papierowy płaski 200 mm x 100 m +/- 10 % rol. 30 6 Rękaw foliowo- papierowy płaski 250 mm x 100 m +/- 10 % rol. 40 7 Rękaw foliowo- papierowy płaski 270 mm x 100 m +/- 10 % rol. 40 8 Rękaw foliowo- papierowy płaski 300 mm x 100 m +/- 10 % rol. 20 9 Rękaw foliowo- papierowy płaski 320 mm x 100 m +/- 10 % rol. 40 10 Papier krepowany do sterylizacji biały 80 cm x 80 cm szt. 2000 11 Papier krepowany do sterylizacji biały100 cm x 100 cm szt. 30000 12 Papier krepowany do sterylizacji zielony 80 cm x 80 cm szt. 2 000 13 Papier krepowany do sterylizacji zielony 100 cm x 100 cm szt. 30 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Remont dachów budynków komunalnych dzierżawionych przez PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie (...)
- Wyk. pracy geodezyjnej, na podst. której nastąpi dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiąz. przepisów prawa w zakresie pow. działek ewidencyjnych dla powiatu krotoszyńskiego
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa artykułów higienicznych papierowych oraz podajników dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Na sukcesywne dostawy pieluch anatomicznych i pieluchomajtek
- Dostawa artykułów higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup i dostawa pampersów dla dzieci i dorosłych
więcej: Artykuły higieniczne z papieru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.