Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Rybnik: Dostawa samochodu osobowo-dostawczego do przewozu brygad roboczych.
Numer ogłoszenia: 52059 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne, ul. Jankowicka 41 B, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0-32 4329540, fax 0-32 4329550.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rsk.rsi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowo-dostawczego do przewozu brygad roboczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymagania: a) Pojazd fabrycznie nowy, b) Przystosowany do przewozu 7 osób wraz z kierowcą, c) Kolor nadwozia biały, na dachu kabiny pasażerskiej zamontowana belka świetlna z napisem (Służba drogowa) oraz migającymi lampami ostrzegawczymi w kolorze pomarańczowym na obu końcach, d) Skrzynia ładunkowa o wymiarach w rzucie poziomym: q długość minimalnie - 270 cm, q szerokość minimalnie - 220 cm q wysokość maksymalnie - 200 cm licząc od nawierzchni drogi (wraz z plandeką), przykrywana plandeką w kolorze granatowym rozpiętą na stalowym stelażu, e) Silnik zasilany olejem napędowym, moc min. 120 KM, f) Poduszka powietrzna kierowcy, g) System ABS, h) System wspomagania kierownicy, i) Przednie szyby elektryczne, j) Centralny zamek, k) Podwójna kanapa pasażera, l) Wzmocnione tylne zawieszenie, m) Koło zapasowe, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, n) Radio, o) Burty aluminiowe o wysokości 400 mm ze stopniem wejściowym na tylnej burcie, p) Podłoga w części ładunkowej wykończona blachą stalową ocynkowaną grubości min. 1,5 mm, q) Uchwyty w podłodze służące do mocowania ładunku, r) Oświetlenie zewnętrzne zgodne z przepisami Kodeksu Drogowego, s) Osłony przeciwbłotne, t) Komplet opon zimowych wraz z felgami. Pozostałe wymagania: a) dostarczenie pojazdu do siedziby Zamawiającego do 8 tygodni od momentu podpisania umowy, b) Wykonawca dostarczy pojazd zatankowany do pełna i uzupełniony we wszystkie płyny niezbędne do prawidłowego funkcjonowania, c) do oferty należy dołączyć opis techniczny wraz z fotografią oferowanego przedmiotu zamówienia, d) homologacja na pojazd, e) pakiet ubezpieczeń OC, AC, NW od wartości brutto przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy, f) gwarancja min. 24 miesiące, g) w okresie gwarancyjnym usługi serwisowe wykonywane bezpłatnie za wyjątkiem materiałów zużytych przy przeprowadzonych przeglądach, h) czas usunięcia usterek w okresie gwarancyjnym do 72 godzin od dostarczenia pojazdu do wskazanego przez Wykonawcę serwisu ( w obrębie do 50 km od siedziby Zamawiającego), i) punkt serwisowy powinien się znajdować w obrębie do 50 km od siedziby Zamawiającego. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Rybnickie Służby Komunalne Rybnik, ul. Jankowicka 41B. Podwykonawstwo Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w formularzu oferty. Zamówienia częściowe Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Oferty wariantowe Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V ppkt od 1-2 SIWZ, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz..U. Nr 87, poz. 605)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rsk.rsi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jankowicka 41 B 44 - 200 Rybnik.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne ul. Jankowicka 41 B 44 - 200 Rybnik pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Odbiór i transport samochodowy w rejon "Północ" KWK ROW Ruch Jankowice w okresie styczeń 2026 - grudzień 2026 r. odpadów pochodzących z energetycznego spalania węgla kamiennego w kotłach rusztowych i pyłowych bez produktów odsiarczania spalin - żużli o kodzie 10 01 01
- Dostawa stacji roboczych przemysłowych dołowych z podziałem na zadania.
- 1.Wymiana krawężnika i fragment. przełożenie nawierzchni chodnika ul. Stawowa 2.Budowa fragmentu chodnika wzdłuż ul. ks. Groborza 3.Zabudowa krawężnika i remont chodnika ul. Patriotów
- Dostawy esketaminy dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Świadczenie usług serwisowych dla systemu backup składającego się z dwu jednostek DataDomain 6400
- Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej wraz z kompleksową usługą doradczą w zakresie objętym Naborem w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 nr FESL.02.01-IZ.01-203/25
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego 4x2 typu hakowiec dla EkoNysa Sp. z o.o. w Nysie
- Dostawa Ambulansu typu B wraz z noszami o napędzie elektro-hydraulicznym na potrzeby Zamawiającego
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego i beczki na wodę pitną na potrzeby realizacji zadań z zakresu OLiOC
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Zakup piaskarko-solarek.
- Zakup piaskarko-solarek.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.