Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-09-03
Ogłoszenie nr 520184479-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.
Warszawa:
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Konkurs dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Kancelaria Senatu, Krajowy numer identyfikacyjny 00139380011000,
ul. Wiejska
6/8,
00-902
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48226949035, e-mail
bpko@senat.gov.pl, faks
+48226949213.
Adres strony internetowej (url): www.senat.gov.pl
Adres profilu nabywcy: www.senat.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Kancelaria Senatu
I.4) KOMUNIKACJA
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z konkursu, w tym regulaminu konkursu, można uzyskać pod adresem(URL):
www.senat.gov.pl
pod adres: za pośrednictwem Platformy Konkursowej GovTech, zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie konkursu
Dopuszczone jest przesłanie wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie/prac konkursowych w inny sposób:
Wniosek może być składany pisemnie, osobiście albo za pośrednictwem kuriera lub operatora pocztowego, na adres zamawiającego: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa, oznaczony dopiskiem na kopercie "KONKURS GOVTECH" (liczy się data otrzymania wniosku przez zamawiającego).
pod adres: Punkt podawczy Kancelarii Senatu, budynek "N" Kancelarii Sejmu, al. Na Skarpie 16, od strony Parku im. Rydza Śmigłego, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00, tel. 22 694 95 77
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU
II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego:System automatycznego rozpoznawania mowy i mówcy.
Numer referencyjny: BPKO.ZZP.350.24.2019
II.2) Określenie przedmiotu konkursu:
I. Zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz Regulaminu Senatu, Kancelaria Senatu zapewnia transmisje z posiedzeń Senatu oraz komisji senackich, a także udostępnia zapisy stenograficzne z tych posiedzeń na senackiej stronie internetowej. Sporządzanie zapisów stenograficznych (stenogramów) jest kilkuetapowe i obecnie bazuje w 100% na pracy ludzkiej (sekretarze nadzorujący przebieg posiedzeń i sporządzający listy mówców; stenotypiści dokonujący transkrypcji na podstawie nagrań audio; redaktorzy weryfikujący prawidłowość transkrypcji na podstawie nagrań audio, w razie potrzeby też audio-video, oraz wprowadzający poprawki językowo-merytoryczne). W sytuacji długotrwałych obrad i zbiegu dużej liczby posiedzeń komisji mogą powstać w ramach tego procesu utrudnienia i opóźnienia (szczególnie w przyp. stenogramów z posiedzeń komisji). Nagrania audio-video z obrad, udostępniane na stronie internetowej natychmiast po zarejestrowaniu, nie są skorelowane z pozostałą udostępnianą dokumentacją, co może utrudniać precyzyjne odnajdywanie określonych fragmentów obrad. Zamawiający chce, dzięki częściowej automatyzacji poszczególnych etapów procesu, ułatwić i przyspieszyć pracę nad dokumentacją z posiedzeń Senatu i komisji senackich, wyeliminować tzw. błędy ludzkie oraz wprowadzić nowe funkcjonalności poprawiające dostęp do informacji. II. Zamawiający planuje osiągnąć zmianę, którą opisuje jako: Funkcja automatycznego rozpoznawania mówców na podstawie głosu, ma: 1. usprawnić sporządzanie list mówców (w tym rozwiązać problem identyfikacji mówców odzywających się spontanicznie, z sali, których twarz jest niewidoczna) - sztuczna inteligencja ma przejąć większość pracy człowieka, w efekcie odciążyć pracowników merytorycznych oraz wyeliminować tzw. błędy ludzkie, 2. wiązać automatycznie, dzięki metadanym dotyczącym czasu wypowiedzi, dane tekstowe z materiałem video - to umożliwi wzbogacenie stenogramów i bazy zapisów wypowiedzi senatorów w linki do konkretnego miejsca w nagraniu video, pozwoli też na stworzenie szczegółowych menu dla nagrań video, a w przyszłości także bazy z zaawansowanymi funkcjami wyszukiwania. Funkcja automatycznej transkrypcji mowy na tekst ma umożliwić skrócenie czasu niezbędnego do przygotowania stenogramów z obrad, w szczególności komisji senackich.
II.3) Główny kod CPV 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU
Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu: 1. Uczestnikiem konkursu może być: a. osoba fizyczna; b. osoba prawna; c. jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. 2. Podmioty wymienione w pkt 1 mogą brać udział samodzielnie lub wspólnie. W obu przypadkach zwane są "Uczestnikiem". 3. Uczestnicy wspólnie biorący udział w Konkursie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich, w tym do złożenia Wniosku o dopuszczenie do udziału w Konkursie oraz dokumentów i oświadczeń wymaganych w Regulaminie. 4. Pełnomocnikiem Uczestników wspólnie biorących udział w Konkursie może być jeden z tych Uczestników. Uczestnikami wspólnie biorącymi udział w Konkursie są w szczególności wspólnicy spółki cywilnej i tzw. konsorcja. 5. Pełnomocnik załącza do Wniosku o dopuszczenie do udziału w Konkursie pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Uczestników wspólnie biorących udział w Konkursie. Pełnomocnictwo może być złożone także w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Udział w Konkursie może wziąć podmiot, który: a. posiada pełną zdolność do czynności prawnych; b. nie podlega wykluczeniu z Konkursu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP; c. nie jest członkiem Sądu Konkursowego lub nie jest powiązany z członkami Sądu Konkursowego, w sposób określony w pkt 7.7. Regulaminu konkursu, d) nie jest zatrudniony u Zamawiającego lub nie jest powiązany w sposób bezpośredni z Zamawiającym, w sposób określony w pkt 7.7. Regulaminu konkursu, 7. Poprzez powiązanie, o którym mowa w pkt 7.6 lit. c i d Regulaminu konkursu Zamawiający rozumie: a. pozostawanie w związku małżeńskim albo stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, związanie z tytułu przysposobienia opieki lub kurateli z podmiotami wskazanymi w pkt 7.6. lit. c i d Regulaminu konkursu. b. pozostawanie w stosunku zatrudnienia lub pełnienie funkcji członka władz podmiotów wskazanych w pkt 7.6. lit. c i d Regulaminu konkursu w okresie 3 lat przed rozpoczęciem procedury Konkursowej; c. pozostawanie z podmiotami wskazanymi w pkt. 7.6. lit. c i d Regulaminu konkursu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności, obiektywności i równego traktowania Uczestników. 8. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wnioskodawcę warunków udziału w Konkursie przez weryfikację oświadczeń złożonych we Wniosku o dopuszczenie do udziału w Konkursie. 9. Podmiot ubiegający się o udział w Konkursie składając Wniosek o dopuszczenie do udziału w Konkursie, na formularzu zgodnym z Załącznikiem nr 1 do Regulaminu konkursu, oświadcza, że: a. spełnia warunki określone w pkt 7.6. Regulaminu konkursu; b. zapoznał się z treścią Regulaminu; c. nie naruszy praw i dóbr osobistych podmiotów trzecich w związku z dostarczonymi Rozwiązaniami; d. wykorzysta przekazywane przez Zamawiającego dane i informacje wyłącznie na potrzeby Konkursu i zgodnie z Regulaminem konkursu; e. akceptuje elektroniczny sposób komunikacji z Zamawiającym wskazując adres e-mail do komunikacji i rejestrując się na Platformie Konkursowej Govtech. 10. Zamawiający dokona badania złożonych Wniosków o dopuszczenie do udziału w Konkursie pod względem spełnienia wymagań Regulaminu, wezwie za pomocą komunikacji elektronicznej Uczestników do ewentualnych uzupełnień lub wyjaśnień Wniosków o dopuszczenie do udziału w Konkursie oraz na tej podstawie dokona oceny spełnienia przez Uczestników wymagań Konkursu określonych w Regulaminie i przepisami Pzp. Wnioskodawca będzie mieć dwa dni na uzupełnienie lub przekazanie wyjaśnień dotyczących Wniosków o dopuszczenie do udziału w Konkursie. 11. Po dokonaniu oceny spełniania wymagań udziału w Konkursie, w tym po dokonaniu oceny Wniosku o dopuszczenie do udziału w Konkursie, zgodnie z Regulaminem konkursu, Zamawiający dopuści Wnioskodawcę do I Etapu Konkursu. 12. Uczestnik może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonego Wniosku o dopuszczenie do udziału w Konkursie pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed końcem terminu ich składania. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad, jak składany Wniosek wraz z dopiskiem "ZMIANA". 13.Wnioskodawca ma prawo przed upływem terminu składania Wniosków wycofać się z Konkursu poprzez złożenie pisemnego powiadomienia odpowiednio oznakowanego jak Wniosek, z dopiskiem "WYCOFANIE".
Udział w konkursie jest zastrzeżony dla wykonawcy posiadającego uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Nie
Należy podać dla jakiego zawodu:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:
skuteczność identyfikacji mówcy - 30
skuteczność rozpoznawania zmiany mówcy - 30
dokładność transkrypcji mowy - 40
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:IV.2.1) 1 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie/prac konkursowych:
Data: 28/10/2019, godzina: 23:59
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie lub prace konkursowe:
Język polski
1. Sąd Konkursowy dokonuje oceny nadesłanych prac w I Etapie Konkursu w oparciu o niżej wymienione kryteria: 1) skuteczność identyfikacji mówcy 30%. Przypisanie imienia i nazwiska lub wskazanie, że mówca nie został rozpoznany (oznaczenie osoby nieznanej) na podstawie wcześniej udostępnionych nagrań audio-video. Wymagana minimalna skuteczność 70%, rozwiązania o niższej skuteczności nie będą oceniane. 2) skuteczność rozpoznawania zmiany mówcy 30%. Prawidłowo rozpoznana zmiana mówcy, oznaczona w nowym akapicie; Wymagana minimalna skuteczność 80%, rozwiązania o niższej skuteczności nie będą oceniane; 3) dokładność transkrypcji mowy 40%.Transkrypcja mowy na tekst z nagrania audio-video (interpunkcja nie jest brana pod uwagę). Wymagana minimalna dokładność 70%, rozwiązania o niższej dokładności nie będą oceniane. Ocenę pracy konkursowej stanowi suma uzyskanych punktów w wyżej wymienionych kryteriach. Zwycięzcami w I Etapie jest do 5 Uczestników, którzy uzyskali kolejno najwyższą sumaryczną liczbę punktów. 2. Sąd Konkursowy dokonuje oceny nadesłanych prac w II Etapie Konkursu, w oparciu o niżej wymienione kryteria: 1) skuteczność identyfikacji mówcy 30%. Przypisanie imienia i nazwiska lub wskazanie, że mówca nie został rozpoznany (oznaczenie osoby nieznanej) na podstawie wcześniej udostępnionych nagrań audio-video; Wymagana minimalna skuteczność 90%, rozwiązania o niższej skuteczności nie będą oceniane. 2) skuteczność rozpoznawania zmiany mówcy 30%. Prawidłowo rozpoznana zmiana mówcy, oznaczona w nowym akapicie; Wymagana minimalna skuteczność 90%, rozwiązania o niższej skuteczności nie będą oceniane. 3) dokładność transkrypcji mowy 40%. Transkrypcja mowy na tekst z nagrania audio-video (interpunkcja nie jest brana pod uwagę). Wymagana minimalna dokładność 90%, rozwiązania o niższej dokładności nie będą oceniane. Ocenę pracy konkursowej stanowi suma uzyskanych punktów w wyżej wymienionych kryteriach.
IV.3) NAGRODY
Rodzaj, liczba i wysokość nagród:
1. W I Etapie Konkursu przyznaje się do 5 nagród.
2. Nagrodę w I Etapie stanowi nagroda pieniężna w wysokości określonej w niżej wymienionym pkt 6 oraz zaproszenie do II Etapu Konkursu.
3.W II Etapie Konkursu wyłania się jednego zwycięzcę Konkursu, którego w terminie 14 dni zaprasza się do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki, stanowiącego Nagrodę w Konkursie.
4. W II Etapie Konkursu Zamawiający zwraca koszty przygotowania Rozwiązań do wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) na Uczestnika na podstawie oświadczeń składanych przez Uczestnika zgodnie ze wzorem udostępnianym przez Zamawiającego w trakcie trwania Etapu II.
5. Decyzję o przyznaniu nagród podejmuje Sąd Konkursowy.
6. Rodzaj i wysokość nagród:
a. I nagroda: 12 500 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset złotych),
b. II nagroda: 7 500 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych),
c. III nagroda: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),
d. IV nagroda: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
e. V nagroda: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
7. Nagrody pieniężne, z zastrzeżeniem pkt 13.8. Regulaminu konkursu, zostaną wypłacone w terminie nie krótszym niż 15 dni i nie dłuższym niż 30 dni od ogłoszenia wyników Etapu I Konkursu, a w przypadku wniesienia odwołania lub skargi - w terminie nie dłuższym niż 30 dni po dacie uprawomocnienia się orzeczenia.
8. Wypłata nagród pieniężnych nastąpi przelewem, na rachunek bankowy wskazany przez Uczestnika Konkursu w oświadczeniu. W przypadku, gdy którąkolwiek z nagród określonych w pkt 13.6. Regulaminu konkursu zdobędzie Uczestnik w składzie wieloosobowym, reprezentujący ich w Konkursie pełnomocnik, pod rygorem wstrzymania wypłaty nagrody, zobowiązany jest wskazać, w jakich częściach dla każdego z tych uczestników ma zostać wypłacona nagroda.
9. Kwota nagród wskazanych w pkt 13.6. Regulaminu konkursu stanowi całkowitą wartość nagrody (brutto).
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia po konkursie:
Tak
Zamówienie zostanie udzielone zwycięscy konkursu:Tak
Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu procedury konkurencyjnej pomiędzy wykonawcami, którzy złożyli najlepsze prace konkursowe:Nie
Informacje dodatkowe:Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty. Etap przyjmowania Wniosków o dopuszczenie do udziału w Konkursie trwa w okresie od 12.09.2019 r. do 28.10.2019 roku. Uczestnikami Konkursu mogą być podmioty spełniające warunki określone w Regulaminie. Do Etapu II Konkursu zaproszeni zostaną Uczestnicy, których Rozwiązania Konkursowe uzyskały najlepsze oceny po Etapie I Konkursu zgodnie z kryteriami oceny określonymi w Regulaminie. I. ZAKRES RZECZOWY I FORMA OPRACOWANIA ORAZ SPOSÓB PREZENTACJI ROZWIĄZANIA: 1.1. Wymagania dotyczące Rozwiązań składanych w I Etapie Konkursu: Zamawiający wymaga dostarczenia aplikacji (systemu) wraz z instrukcją jej uruchomienia najpóźniej do dnia i godziny określonej w punkcie 3.11. Regulaminu konkursu. Aplikacja powinna generować wynikowy plik w formacie XML/TXT zawierający przynajmniej znaczniki czasu (początek i koniec wypowiedzi), dane mówcy (imię i nazwisko lub oznaczenie osoby nieznanej), transkrypcję wypowiedzi oraz znaczniki miejsc wymagających interwencji użytkownika (niepewne rozpoznanie mówcy lub tekstu). Zamawiający w celu wyrównania szans przewiduje jeden dzień na przygotowanie pracy konkursowej przez Uczestników zakwalifikowanych do konkursu. O godzinie 09:00 dnia wskazanego w punkcie 3.11. Regulaminu konkursu udostępniony zostanie odnośnik do nowego, nieudostępnionego wcześniej materiału audio-video, który należy przetworzyć w rozwiązaniach posiadanych przez Uczestników i przesłać jako Rozwiązanie w I Etapie. Wynik przetworzenia należy dostarczyć przed godziną 15:00 dnia wskazanego w punkcie 3.11.Regulaminu konkursu. Rozwiązania składane przed godziną 09:00 i po godzinie 15:00 nie będą brane pod uwagę. 1.2. W celu sprawnej realizacji zadania konkursowego na Etapie I Zamawiający udostępnia: a. nagrania audio-video z posiedzeń komisji, http://ww2.senat.gov.pl/gt/komisje.zip b. nagrania audio-video z posiedzeń Senatu, http://ww2.senat.gov.pl/gt/senat.zip 1.3. Udostępnione dane na Etapie I zawierają: - nagrania audio-video z wypowiedziami 10 mówców (którzy powinni zostać rozpoznani jako znani mówcy w nagraniu testującym w trakcie oceny), - transkrypcję wypowiedzi mówców na tekst z podziałem na mówców. 1.2. Wymagania dotyczące rozwiązań składanych w II etapie Konkursu: 1.2.1. Zamawiający wymaga dostarczenia aplikacji (systemu) wraz z instrukcją jej uruchomienia najpóźniej do dnia określonego w punkcie 3.16. Regulaminu konkursu. Aplikacja powinna generować wynikowy plik w formacie XML/TXT zawierający przynajmniej znaczniki czasu (początek i koniec wypowiedzi), dane mówcy (imię i nazwisko lub oznaczenie osoby nieznanej), transkrypcję wypowiedzi oraz znaczniki miejsc wymagających interwencji użytkownika (niepewne rozpoznanie mówcy lub tekstu). W celu oceny złożonych Rozwiązań Zamawiający zorganizuje spotkanie w terminie określonym w punkcie 3.19. Regulaminu konkursu, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Na spotkanie Uczestnik dostarczy sprzęt, który wymagany jest do uruchomienia jego Rozwiązań Konkursowych (aplikacji). Zamawiający na spotkaniu udostępni nagranie audio-video, którego poprawna analiza (rozpoznanie mówców oraz transkrypcja tekstu) w postaci wynikowego pliku w formacie XML/TXT stanowić będzie podstawę do oceny Rozwiązania. 1.2.2. W celu sprawnej realizacji zadania konkursowego na Etapie II Zamawiający udostępnia: a. nagrania audio-video z posiedzeń komisji, http://ww2.senat.gov.pl/gt/komisje2.zip b. nagrania audio-video z posiedzeń Senatu, http://ww2.senat.gov.pl/gt/senat2.zip 1.2.3. Udostępnione dane na Etapie II, zawierają: - nagrania audio-video z wypowiedziami 20 mówców (którzy powinni zostać rozpoznani jako znani mówcy w nagraniu testującym w trakcie oceny), - transkrypcję wypowiedzi mówców na tekst z podziałem na mówców. 1.3. Dodatkowe nagrania audio-video z posiedzeń Senatu oraz komisji, z których również można korzystać, dostępne są na stronie internetowej www.senat.gov.pl.transmisje. II. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA PRAC KONKURSOWYCH UCZESTNIKÓW DOPUSZCZONYCH DO UDZIAŁU W KONKURSIE: 2.1. Etap składania Rozwiązań przez Uczestników Konkursu, prowadzony w ramach Etapu I Konkursu, będzie trwał od 28.11.2019 roku godzina 09:00 do 28.11.2019 roku godzina 15:00. Ostatnie Rozwiązanie Konkursowe zgłoszone przez danego Uczestnika do godziny zakończenia Etapu składania Rozwiązań traktowane jest jako ostateczne. Rozwiązania Konkursowe złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. 2.2. W Etapie I Uczestnicy Konkursu przedstawiają Rozwiązania Konkursowe Zadań Etapu I Konkursu. Rozwiązania Konkursowe podlegają ocenie Sądu Konkursowego. 2.3. Rozwiązanie Konkursowe I Etapu podlega ocenie Sądu Konkursowego, który dokonuje jej do dnia 12.12.2019 roku. 2.4. Do Etapu II Sąd Konkursowy kwalifikuje do pięciu Uczestników, którzy osiągnęli największą liczbę punktów według kryteriów określonych w Regulaminie. Jeżeli dany Uczestnik pomimo zakwalifikowania go do Etapu II podejmie decyzję o rezygnacji z udziału w Konkursie, Zamawiający wykluczy takiego Uczestnika z dalszego udziału w Konkursie i będzie mógł podjąć decyzję o zakwalifikowaniu do Etapu II kolejnego Uczestnika z najwyższą liczbą punktów uzyskaną w ramach oceny po Etapie I, spośród tych, którzy pierwotnie nie uzyskali kwalifikacji do Etapu II. 2.5. Dla uczestników zakwalifikowanych do II Etapu Konkursu zostanie zorganizowane seminarium informacyjne. Planowany termin seminarium to 09.01.2020 roku. W czasie seminarium Zamawiający odpowie na pytania Uczestników II Etapu oraz przedstawi materiały dedykowane II Etapowi i inne niezbędne informacje. Wnioski z seminarium zostaną spisane w protokole, który zostanie przesłany do wszystkich Uczestników Konkursu zakwalifikowanych do Etapu II. Seminarium to jest częścią Etapu II Konkursu. 2.6. Etap składania Rozwiązań przez Uczestników prowadzony w ramach Etapu II Konkursu, będzie trwał od 10.01.2020 roku do 31.01.2020 roku. Ostatnie Rozwiązanie Konkursowe zgłoszone przez danego Uczestnika w dniu zakończenia Etapu II traktowane jest jako ostateczne. 2.7. W Etapie II Uczestnicy Konkursu przedstawiają Rozwiązania Konkursowe Zadań Etapu II Konkursu, przygotowane na podstawie danych udostępnionych przez Zamawiającego. Rozwiązania Konkursowe podlegają ocenie Sądu Konkursowego. 2.8. Szczegółowy opis Zadań Etapu II Konkursu zostanie przekazany Uczestnikom pocztą elektroniczną w terminie do dnia 09.01.2020 roku. 2.9.Rozwiązanie Konkursowe II Etapu podlega ocenie Sądu Konkursowego, który dokonuje jej do dnia 14.02.2020 roku. III. W składanych przez Uczestników Rozwiązaniach Konkursowych istotne jest, aby były one efektem prac uwzględniających najnowsze rozwiązania technologiczne i spełniały co najmniej minimalne wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego. IV. Inne informacje. 4.1. Udział w Konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Zamawiającego podanych przez Uczestnika Konkursu we wniosku o dopuszczenie oraz w karcie identyfikacyjnej Rozwiązania danych osobowych, zgodnie z postanowieniami Regulaminu Konkursu. 4.2. Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu jest Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa, NIP: 526-22-07-733, REGON: 001393800, (zwana dalej Administratorem). 4.3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt: iodo@senat.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby Zamawiającego: ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa. 4.4. Dane osobowe Uczestnika Konkursu przetwarzane są w następujących celach: a. realizacja Konkursu i jego archiwizacja do celów dowodowych, b. rozpatrywanie reklamacji, c. rozliczenie podatkowe - w stosunku do uczestników Konkursu, którzy otrzymali nagrodę, d. obsługa, dochodzenia i obrona w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń. 4.5. Podstawą prawną przetwarzania przez Administratora danych osobowych Uczestnika Konkursu jest: a. art. 6. ust. 1 lit. a RODO czyli zgoda Uczestnika Konkursu wyrażona zgodnie z pkt 19.1. Regulaminu konkursu. b. art. 6. ust. 1 lit. f RODO czyli prawnie uzasadniony interes Administratora tj. rozpatrzenie reklamacji zgłoszonych przez Uczestnika Konkursu oraz obsługa, dochodzenie i obrona w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń. c. art. 6. ust. 1 lit. c RODO czyli obowiązek prawny ciążący na Administratorze, związany z przepisami powszechnie obowiązującymi, w tym przepisami podatkowymi. 4.6. Dane osobowe Uczestnika Konkursu mogą być ujawniane przez Administratora podmiotom z nim współpracującym przy realizacji Konkursu a także podmiotom świadczącym usługi księgowe, doręczania korespondencji i przesyłek, prawne, archiwizacyjne oraz organom kontroli. 7.7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi udział w Konkursie. 4.8. Dane osobowe Uczestnika Konkursu przetwarzane są przez okres niezbędny do przeprowadzenia Konkursu, a także do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z udziału w Konkursie oraz terminów zdefiniowanych w polskim prawie przewidzianych na archiwizację. 4.9. Uczestnikowi Konkursu przysługują prawa związane z przetwarzaniem jego danych osobowych: a. prawo dostępu do treści swoich danych, b. prawo do sprostowania danych osobowych lub ich usunięcia, c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, d. prawo do przenoszenia danych, tj. prawo otrzymania danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko co do tych danych, które są przetwarzane w związku z uczestniczeniem Uczestnika w Konkursie, e. prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy Administrator przetwarza dane Uczestnika Konkursu na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu; sprzeciw można wyrazić ze względu na szczególną sytuację kontaktując się pisemnie lub mailowo zgodnie z pkt 19.2. Regulaminu konkursu powyżej z dopiskiem "Inspektor Ochrony Danych". f. prawo do wycofania zgody - zgoda może zostać w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie. 4.10. Uczestnikowi Przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 4.11. W oparciu o dane osobowe Uczestników Konkursu, Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, które wywołują skutki prawne. V. Inne szczegółowe informacje dotyczące prowadzonego konkursu zawiera Regulamin konkursu, który jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: www.senat.gov.pl.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji systemu Asseco ERP Softlab ERP dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- CP-24-1625/2025; usługa wsparcia dla systemu Xpertis
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększającego odporność na cyberataki w ramach realizacji Projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup, dostawa i konfiguracja macierzy dyskowej do serwera PACS
- ZP3/6811 Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania programami studiów i studiów podyplomowych w Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





