eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawykonanie przebudowy drogi krajowej nr 60 na odcinku Goślice - Bielsk od km 85+253,50 do 95+953,50

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-06

POZYCJA 52008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie przebudowy drogi krajowej nr 60 na odcinku Goślice - Bielsk od km 85+253,50 do 95+953,50 Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, do kontaktów: Agnieszka Wiercioch, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8706549, fax 022 3231117, e-mail: awiercioch@warszawa.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy drogi krajowej nr 60 na odcinku Goślice - Bielsk od km 85+253,50 do 95+953,50. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga krajowa nr 60 od km 85+253,50 do 95+953,50. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Odnowa nawierzchni i budowa elementów bezpieczeństwa ruchu drogi krajowej nr 60 na odcinku Goślice - Bielsk od km 85+253,50 do km 95+953,50. Roboty obejmują odnowę i wzmocnienie istniejącej nawierzchni, remont obiektów mostowych, wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu tj. wykonanie chodników wzdłuż projektowanego odcinka drogi, budowę zatok autobusowych, korektę łuków poziomych, korektę oznakowania pionowego i poziomego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie przebudowy drogi krajowej nr 60 na odcinku Goślice- Bielsk od km 85+253,50 do 95+953,50 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 220 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. Potencjał ekonomiczno - finansowy. I.1. Wykonawca musi posiadać obrót (przychód) w ostatnim roku obrotowym określony na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości min. 20.000.000,00zł. I.2. Wykonawca musi posiadać wskaźnik płynności bieżącej (Xpb) w ostatnim roku obrotowym liczony wg wzoru: Xpb = aktywa obrotowe/zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszy niż 1 (jeden). Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w punkcie I.1. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, b) warunek określony w punkcie I.2. spełnia przynajmniej jeden Wykonawca w pełnym zakresie, II. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: Lp./Stanowisko/Wymagane uprawnienia/Wymagane doświadczenie zawodowe 1/2/3/4 1./Kierownik budowy/Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń/2 zadania z zakresu budowy lub przebudowy dróg klasy minimum G obejmujących wykonanie podbudówi nawierzchni bitumicznych jako kierownik budowy lub kierownik robót drogowych 2./Kierownik robót mostowych/Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń/1 zadanie obejmujące budowę lub remont obiektu mostowego 3./Kierownik robót elektroenergetycznych/Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych/1 zadanie o podobnym zakresie robót energetycznych na stanowisku kierownika robót. Kierownicy muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie II. spełniają łącznie. III. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, który skieruje do wykonania zamówienia: L.p./Wyszczególnienie sprzętu/Wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia 1/2/3 1./Równiarka lub spycharka uniwersalna/1 2./Walec ogumiony ciężki/1 3./Walec stalowy gładki średni i ciężki/2(1+1) 4./Wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej o parametrach technicznych zgodnych z SST, o wydajności min. 100 Mg/h/1 5./Wytwórnia do produkcji MCE/1 6./Wytwórnia do produkcji gruntu stabilizowanego cementem/1 7./Układarka do mieszanki mineralno-bitumicznej elektronicznie sterowana/1 8./Żuraw samochodowy/1 9./Samochód specjalny z platformą i balkonem/1 10./Szczotka mechaniczna/1 11./Skrapiarka do bitumu/1 12./Frezarka drogowa sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10cm i o szerokości frezowania: min 1,2 m/1 13./Walec wibracyjny mały lub zagęszczarka wibracyjna/1 Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych prac dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp do laboratorium wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych wymaganych postanowieniami Szczegółowych Specyfikacji Technicznych. Wykonawca nie może korzystać z usług Laboratorium Drogowego w Warszawie przy ul. Korowej 163, ponieważ z usług tego laboratorium będzie korzystał Zamawiający przeprowadzając badania kontrolne. Dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-bitumicznej pod warunkiem, że zostanie wyprodukowana w wytwórni wskazanej w ofercie, która będzie spełniała wszelkie wymagania określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, jeżeli planuje ustawienie i uruchomienie wytwórni mas bitumicznych na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, przed podpisaniem umowy przedłoży do wglądu, dokument potwierdzający dysponowanie gruntem na którym wytwórnia ma być ustawiona, pozytywną opinię ochrony środowiska w zakresie instalacji wytwórni, pozytywną opinię właściwego zakładu energetycznego w zakresie podłączenia wytwórni o wymaganej mocy do sieci energetycznej. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie III. spełniają łącznie. IV. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy. Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował jako strona umowy 2 zadania obejmujące wykonanie przebudowy lub budowy dróg klasy min. G na odcinkach o długości nie mniejszej niż 5 km w każdym zadaniu, w zakres której wchodziło wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego lub mieszanki SMA. W zakres robót min. jednego zadania powinno wchodzić wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MCE). Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie IV. spełniają łącznie. V. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie zwymaganiami ustawowymi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie V. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane wyżej. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania postawionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach, zgodnie z formułą "spełnia/nie spełnia". Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ "Oświadczenie". 3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Bilans oraz rachunek zysków i strat, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt II. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia. oraz zaświadczenia z Izby inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 8. Wykaz urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III. 9. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt IV. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Ze strony internetowej Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego, za pobraniem pocztowym. Gotówką w kasie Zamawiającego lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.10.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego, pok. 824, VIII p.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.