Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-23
Włocławek: PRZEBUDOWA BUDYNKU URZĘDU MIASTA, ZIELONY RYNEK 11/13, 87-800 WŁOCŁAWEK
Numer ogłoszenia: 51864 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA BUDYNKU URZĘDU MIASTA, ZIELONY RYNEK 11/13, 87-800 WŁOCŁAWEK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - Remont klatki schodowej ewakuacyjnej w budynku A. - Aranżację wnętrza parteru budynku wraz z wymianą instalacji elektrycznej i telefonicznej oraz robotami budowlanymi we wszystkich pomieszczeniach na parterze w budynku A. - Przebudowę budynku A w zakresie wykonania zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz wymianę instalacji elektrycznej i telefonicznej wraz z robotami budowlanymi na I piętrze budynku. Zakres robót przewidzianych do wykonania, zgodnie z n/w kolejnością prac: I. Remont klatki schodowej ewakuacyjnej w budynku A- likwidacja skutków pożaru. - wykonanie robót budowlanych i wewnętrznej instalacji elektrycznej w zakresie remontu klatki schodowej, - wymiana stolarki okiennej, - wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej za pośrednictwem dwóch okien oddymiających, - wymiana drzwi wewnętrznych na przeciwpożarowe EI 30 na wszystkich kondygnacjach- połączenie korytarza z klatką schodową, - wymiana grzejników c.o., - wydzielenie nowego pomieszczenia w piwnicy (nr 07/7) na potrzeby węzła hydroforowego dla instalacji p.poż. w celu zapewnienia wydajności i wymaganego ciśnienia hydrantów, - wykonanie i obudowa nowego pionu wodnego p.poż., - przebudowa i obudowa węzła wodomierzowego w piwnicy pod schodami w celu zapewnienia wody na potrzeby instalacji p.poż. w sytuacji zagrożenia. II. Aranżacja wnętrza parteru budynku wraz z wymianą instalacji elektrycznej i telefonicznej oraz robotami budowlanymi we wszystkich pomieszczeniach na parterze w budynku A. - wykonanie nowej aranżacji holu i korytarza na poziomie parteru wraz z zabudową głównej klatki schodowej, - remont pomieszczeń sanitarnych z przystosowaniem w.c. - damski dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru - pełna ochrona budynku z monitoringiem sygnału do Państwowej Straży Pożarnej, - wykonanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na poziomie parteru, - wykonanie instalacji elektrycznych i telefonicznych wewnętrznych we wszystkich pomieszczeniach na parterze budynku Urzędu Miasta - zgodnie z projektem budowlanym instalacji elektrycznych oraz projektem budowlanym instalacji telefonów wewnętrznych. - remont pomieszczeniu gospodarczego (przy windach) - cyklinowanie i lakierowanie posadzki z parkietu w sali nr 5 III. Przebudowa budynku A w zakresie wykonania zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz wymiana instalacji elektrycznej i telefonicznej wraz z robotami budowlanymi na I piętrze budynku. Budowa drugiego pionu instalacji ppoż. przy głównej klatce schodowej 1. Budowa drugiego pionu instalacji p.poż. w rejonie głównej klatki schodowej 2. Zabudowa pionu p.poż. i wymiana drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach gospodarczych i technicznych przy głównej klatce schodowej Oddymianie środkowej klatki schodowej 1. Wykonanie robót rozbiórkowych i konstrukcji wsporczej pod podstawę wentylatora dachowego oddymiającego 2. Montaż wentylatora dachowego 3. Demontaż dwóch okien na poziomie parteru, montaż nowej stolarki okiennej 4. Montaż czerpni ściennych z klapą transferową i wentylatorem osiowym nawiewnym, wykonanie obudowy wentylatorów 5. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej p.poż. urządzeń oddymiających główna klatkę schodową Zabudowa głównej klatki schodowej na poszczególnych piętrach : piwnice, I-VI piętra , VII piętro 1. Wykonanie zabudowy głównej klatki schodowej i powierzchni przy windzie na poziomie piwnic 2. Wykonanie zabudowy głównej klatki schodowej wraz z pracami remontowymi na poziomie: od I piętra - VI piętra wraz z wyjściem na dach 3. Montaż instalacji sygnalizacji pożaru - pełna ochrona budynku na poziomie piwnic, od I piętra do VI wraz wyjściem na dach 4. Montaż awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na poziomie piwnic, od I piętra do VI piętra. 5. Wykonanie instalacji elektrycznych i telefonicznych wewnętrznych na I piętrze budynku Urzędu Miasta - zgodnie z projektem budowlanym instalacji elektrycznych oraz projektem budowlanym instalacji telefonów wewnętrznych. 6. Wykonanie robót budowlanych na I piętrze wg pkt. 2.2. projektu przebudowy instalacji elektrycznych (demontaż i montaż sufitów podwieszanych). 7. Demontaż boazerii, obłożenie ścian płytami gipsowo-kartonowymi w miejscach po zdemontowanych boazeriach, wykonanie ścianki z płyt kartonowo-gipsowych i wymiana stolarki drzwiowej (na takie, jak na II piętrze) malowanie ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń - na I piętrze. UWAGA: W poprzednich etapach została wykonana wymiana instalacji elektrycznych wewnętrznych i telefonicznych we wszystkich pomieszczeniach i komunikacji: w piwnicy, na II, III, IV, V i VI piętrze oraz zamontowane wszystkie tablice rozdzielcze..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 20.000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien: wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie a) minimum 1 zadanie polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej wewnętrznej o wartości min. 70.000,00 zł. b) minimum 1 zadanie w zakresie robót remontowo-budowlanych o wartości min. 200.000,00 zł. c) minimum 1 zadanie w zakresie wykonania instalacji systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania o wartości min. 150.000,00 zł. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien: wykazać się osobami oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (zgodnie z dyspozycją art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm) do obsadzenia następujących stanowisk: a) kierownik robót z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi; b) kierownik robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych c) kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca winien: posiadać opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1.000.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia); 2) przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy w okresie dłuższym niż 20 dni kalendarzowych - potwierdzone pisemnie przez zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, b) wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, c) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, 4) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zamiany podatku VAT; 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek pok. 506.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek Biuro Obsługi Mieszkańców, hol budynku A na stanowisku d/s obsługi Kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- "Przebudowa tarasu w III Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej we Włocławku" - II postępowanie
- KURS ADR PODSTAWOWY
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





