Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Opole: SUKCESYWNY WYNAJEM SPRZĘTU TRANSPORTOWEGO W CIĄGU 2008 ROKU DLA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH - ODDZIAŁU TERENOWEGO W GRODKOWIE ORAZ GRUPY INTERWENCYJNEJ W OPOLU Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Numer ogłoszenia: 51836 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, fax 077 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNY WYNAJEM SPRZĘTU TRANSPORTOWEGO W CIĄGU 2008 ROKU DLA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH - ODDZIAŁU TERENOWEGO W GRODKOWIE ORAZ GRUPY INTERWENCYJNEJ W OPOLU Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wynajem sprzętu transportowego wraz z kierowcą w ciągu 2008 roku dla Zarządu Dróg Wojewódzkich - Oddziału Terenowego w Grodkowie oraz Grupy Interwencyjnej w Opolu z podziałem na 10 zadań
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.21.30 - Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niżej podany warunek. 1. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnym niżej wymienionym sprzętem: a) zadanie nr 1: - samochód ciężarowy typ wywrotka (np. Jelcz, Star, kiprowanie na bok i do tyłu) o ładowności mieszczącej się w przedziale od 5 do 12 ton - minimum 1 szt., b) zadanie nr 2: - koparko-ładowarka - minimum 1 szt., c) zadanie nr 3: - podnośnik - minimum 1 szt., d) zadanie nr 4: - dźwig - minimum 1 szt., e) zadanie nr 5: - beczka asenizacyjna o pojemności minimum 6 m3 - minimum 1 szt., f) zadanie nr 6: - urządzenie do czyszczenia kanalizacji WUKO - minimum 1 szt., g) zadanie nr 7: - podnośnik koszowy do 22 m - minimum 1 szt., h) zadanie nr 8: - samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności mieszczącej się w przedziale od 5 do 7,5 tony - 1 szt., i) zadanie nr 9: - koparko-ładowarka - 1 szt., h) zadanie nr 10: - dźwig samojezdny (o udźwigu mieszczącym się w przedziale od 6 do 10 ton) - minimum 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia na poszczególne zadania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz podstawowego potencjału technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Grodkowie, ul. Wrocławska 58, 49-200 Grodków.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Grodkowie, ul. Wrocławska 58, 49-200 Grodków, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wynajem sprzętu transportowego wraz z kierowcą w ciągu 2008 roku dla Zarządu Dróg Wojewódzkich - Oddziału Terenowego w Grodkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wynajem samochodu skrzyniowego-wywrotki o ładowności od 5 do 12 ton wraz z kierowcą w ilości 200 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wynajem sprzętu transportowego wraz z kierowcą w ciągu 2008 roku dla Zarządu Dróg Wojewódzkich - Oddziału Terenowego w Grodkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wynajem koparko-ładowarki wraz z kierowcą w ilości 30 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wynajem sprzętu transportowego wraz z kierowcą w ciągu 2008 roku dla Zarządu Dróg Wojewódzkich - Oddziału Terenowego w Grodkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wynajem podnośnika wraz z kierowcą w ilości 36 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wynajem sprzętu transportowego wraz z kierowcą w ciągu 2008 roku dla Zarządu Dróg Wojewódzkich - Oddziału Terenowego w Grodkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wynajem dźwigu wraz z kierowcą w ilości 6 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wynajem sprzętu transportowego wraz z kierowcą w ciągu 2008 roku dla Zarządu Dróg Wojewódzkich - Grupy Interwencyjnej w Opolu. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wynajem beczki asenizacyjnej pojemności minimum 6 m3 wraz z kierowcą w ilości 10 razy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wynajem sprzętu transportowego wraz z kierowcą w ciągu 2008 roku dla Zarządu Dróg Wojewódzkich - Grupy Interwencyjnej w Opolu. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wynajem urządzenia do czyszczenia kanalizacji WUKO wraz z kierowcą w ilości 8 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wynajem sprzętu transportowego wraz z kierowcą w ciągu 2008 roku dla Zarządu Dróg Wojewódzkich - Grupy Interwencyjnej w Opolu. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wynajem podnośnika koszowego do 22 m wraz z kierowcą w ilości 10 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wynajem sprzętu transportowego wraz z kierowcą w ciągu 2008 roku dla Zarządu Dróg Wojewódzkich - Grupy Interwencyjnej w Opolu. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności od 5 do 7,5 tony wraz z kierowcą w ilości 18 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wynajem sprzętu transportowego wraz z kierowcą w ciągu 2008 roku dla Zarządu Dróg Wojewódzkich - Grupy Interwencyjnej w Opolu. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wynajem koparko-ładowarki wraz z kierowcą w ilości 18 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wynajem sprzętu transportowego wraz z kierowcą w ciągu 2008 roku dla Zarządu Dróg Wojewódzkich - Grupy Interwencyjnej w Opolu. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wynajem dźwigu samojezdnego (6-10 ton) wraz z kierowcą w ilości 6 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu zimowego w roku akademickim 2025/2026.
- Usługa naprawy wałów napędowych do pojazdów marki JELCZ P862
- D/99/2025 Zakup i dostawa aparatu EKG na potrzeby Zakładu Fizjologii Uniwersytetu Opolskiego
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- TP.D.NI.72.25 "Zakup i wdrożenie systemu ochrony poczty email oraz oprogramowania klasy Sandbox w celu zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu, Oddziału Zewnętrznego w Opolu oraz Oddział Zewnętrzny w Turawie
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Transport osób niepełnosprawnych do i z Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Dąbrowie"
- Przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Pątnów w 2026 roku
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na świadczenie usługi transportu drogowego osób z niepełnosprawnością na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Warsztatu Terapii Zajęciowej w Radwanowicach
- "USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO"
- Świadczenie usług w zakresie przewozu i opieki uczniów (dzieci) do Szkoły Podstawowej w Radowie Małym w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych ulgowych uczniowskich
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zam. na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu w 2026 r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





