Ogłoszenie z dnia 2006-10-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: odtworzenie rowów i remont zjazdów na drogach krajowych Nr 42 i Nr 91 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Radomsku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Barbara Cholewka R. Radomsko (044) 682-21-75 GDDKiA O/Łódź Rejon R-sko 97-500 R-sko ul. Reja 8, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lodz.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odtworzenie rowów i remont zjazdów na drogach krajowych Nr 42 i Nr 91 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Radomsku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi krajowe Nr.42 i Nr.91 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Radomsku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Odtworzenia rowów i remont zjazdów na drogach krajowych Nr.42 i 91 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Radomsku 1)Zakres robót obejmuje : a)odtworzenie rowów na drodze krajowej Nr.42 -od km 124+300 do km 127+300 (strona lewa) w ilości 3.000,00 mb -od km 124+500 do km 127+300 (strona prawa) w ilości 2.800,00 mb -od km 128+650 do km 131+070 (strona lewa) w ilości 2.420,00 mb -od km 127+950 do km 131+200 (strona prawa) w ilości 3.250,00 mb -od km 132+300 do km 132+700 (strona lewa) w ilości 400,00 mb -od km 132+300 do km 132+700 (strona prawa) w ilości 400,00 mb -od km 145+730 do km 145+830 (strona prawa) w ilości 100,00 mb b)odtworzenie rowów na drodze krajowej Nr.91 -od km 63+500 do km 64+350 (strona prawa) w ilości 850,00 mb -od km 36+500 do km 40+050 (strona prawa) w ilości 3.550,00 mb -od km 41+050 do km 44+800(strona prawa) w ilości 3.750,00 mb Roboty polegają w szczególności na ; oznakowaniu robót ,pogłębieniu rowu ,nadaniu mu spadku zapewniającego prawidłowe odwodnienie korony drogi ,wyprofilowaniu rowu do kształtu trapezowego ,wywiezieniu poza obręb pasa drogowego namułu naniesionego przez wodę i nadmiaru gruntu i darniny,oraz oczyszczeniu poboczy i jezdni z zanieczyszceń. c)remont zjazdów na drodze krajowej Nr.42 -od km 124+300 do km 127+300(str. lewa)przepusty Ø40 w ilości 42szt(252 mb) oraz Ø60 w ilości 3 szt(18mb) -od km 124+500 do km 127+300(str. prawa)przepusty Ø40 w ilości 45szt(270 mb) oraz Ø60 w ilości 3 szt(18 mb) -od km 128+650 do km 131+070(str. lewa)przepusty Ø40 w ilości 55szt(330mb) oraz Ø60 w ilości 3szt(18 mb) -od km 127+950 do km 131+200 (str. prawa)przepusty Ø40 w ilości 78 szt (468 mb)oraz Ø60 w ilości 3 szt.918 mb) -od km 132+300 do km 132+700 (str. lewa+prawa)przepusty Ø40 w ilości 30 szt. (180 mb)oraz Ø60 w ilości 3 szt.(18 mb) -od km 145+730 do km 145+830 (str. prawa) przepusty Ø 60 w ilości 1 szt.(10,00mb) d)remont zjazdów na drodze krajowej Nr.91 -od km 63+500 do km 64+350 (str. prawa) przepusty Ø 60 w ilości 2 szt (12, mb) -od km 36+500 do km 40+050 (str.prawa)przepusty Ø 60 w ilości 9 szt (90 mb) -od km 36+500 do km 40+050 (str.prawa)przepusty Ø 40 w ilości 35 szt(210 mb) -od km 41+050 do km 44+800 (str. prawa)przepusty Ø 60 w ilości 8 szt.(80 mb) -od km 41+050 do km 44+800 (str.prawa )przepusty Ø 40 w ilości 22 szt.(132 mb) Roboty polegają w szczególności na oznakowaniu robót , ułożeniu rur na gruncie rodzimym lub na podsypce żwirowo-piaskowej , nadanie odpowiedniego spadku, zaizolowanie rur na łączeniach ,zasypanie rur jednocześnie z obu stron zjazdu z jednoczesnym zagęszczeniem.,oczyszczeniu poboczy i jezdni z zanieczyszczeń Wszelkie zmiany sposobu wykonania zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, 2 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) 3.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu , jakimi dysponuje Wykonawca (\Potencjał techniczny\), 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Ułożenie przepustów pod zjazdami na drogach krajowych Nr.91 i Nr.42 z rur betonowych zbrojonych Ø 60 -MB 282,00 2.Ułożenie przepustów pod zjazdami na drodze krajowej Nr.42 z rur betonowych zbrojonych Ø 40 -MB 1.842,00 3.Oczyszczenie rowów z namułu wyprofilowaniem skarp rowu przy grubości namułu do 30cm na drodze krajowej Nr.42 -MB 12.370,00 4.Oczyszczenie rowów z namułu wyprofilowaniem skarp rowu przy grubości namułu do 30cm na drodze krajowej Nr.91 -MB 8.150,00 Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 13.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie zostali wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 2. Którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 3.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego projektu, na równowartość co najmniej 400 tys.zł b)Potencjał kadrowy- Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniżej: Kierownik budowy,Wymagana liczba osób -1,Minimalne doświadczenie jako kierownik lub zastępca kierownika podobnych robót -3 lata,Uprawnienia do prowadzenia robót- wymaga się. Operator koparko-ładowarki-,wymagana liczba osób -1, Minimalne doświadczenie jako kierownik lub zastępca kierownika podobnych robót -1 rok ,Uprawnienia do prowadzenia robót -wymaga się. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych(kierownika,z-cy kierownika budowy/robót zgodnie z ustawą Prawo budowlane) c)Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu: Koparko-ładowarka szt. 1, Ubijaki ręczne i mechaniczne szt. 2, Samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 Mg szt.1. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenia zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie co najmniej 2 zadania w ramach robót odwadniających polegających na renowacji rowów i remoncie przepustów pod zjazdami na drodze klasy min. G o wartości nie mniejszej niż 200tys. PLN każde. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert na podstawie dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu, stosując zasadę (0-1) spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 2.1.Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, - aktualna na dzień składania oferty. 2.2 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) 2.3.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu , 2.4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 12,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Osobiście, lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.11.2006, godzina 10:00, GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Radomsku, 97-500 Radomsko, ul. Reja 8.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.09.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Remont nawierzchni drogi dla pieszych na ul. Bema w Siedlcach
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Przebudowa drogi gminnej nr 390025T Korytnica - Osówka od km 1+210 do km 1+684
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





