Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-19
Sucha Beskidzka: Dostawa materiałów do wyjaławiania wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 518104 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do wyjaławiania wyrobów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do wyjaławiania wyrobów medycznych określonych w pakietach 1-3..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.96.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia, W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga, aby dostawca wykonał co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie art.24 ust. 1, pkt. 10 i 11 ustawy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy: a) nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu, b) zmiana stawki podatku VAT - związanej z przedmiotem umowy - w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna, w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Zespołu Opieki Zdrowotnej , Blok B, Iv piętro, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej , Blok C, I piętro, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały do wyjaławiania wyrobów medycznych: Integrator chemiczny do pary wodnej kl.5 z wędrującą substancją wskaźnikową. (nie wymagający interpretacji wyniku, możliwość wieloletniej archiwizacji, z możliwością oceny wskaźnika chemicznego w dwóch niezależnych okienkach) op.=250szt. Zgodny z normą EN 867-1, ISO 11140-1 op. 2 Zintegrowany wskaźnik chemiczny do kontroli steryliazcji w 100% tlenku etylenu, substancja umieszczona punktowo, jednoznaczna zmiana zabarwienia. Laminowany op.=100szt. Zgodny z normą EN 867-1-3, ISO 11140-1/2 op. 4 Biologiczny zestaw testowy ze wskaźnikiem biologicznym o szybkim odczycie, sterylizacja parą wodną w cyklach 134 st.C i 121 st.C (wynik po 3 godzinach) op.=25szt. Zgodny z normą EN 866-1, EN 866-3, ISO 11138-1, ISO 11138-3 op. 13 Biologiczny zestaw testowy ze wskaźnikiem biologicznym o szybkim odczycie, sterylizacja tlenkiem etylenu (wynik po 4 godzinach) op.=25szt. Zgodny z normą EN 866-1, EN 866-3, ISO 11138-1, ISO 11138-3 op. 6 Test symulacyjny Bowie-Dick sprawdzający prawidłowe usuwanie powietrza i penetrację pary wodnej. Pasujący do przyrządu (metalowej kapsuły) Compact PCD. Stosowany w sterylizatorach wyposażonych w specjalny testowy program Bowie Dick 134oC; 3,5 min lub 121oC; 15 min zgodnie z normą PN-EN 285 i EN ISO 11140. op.=250szt. testów samoprzylepnych pokrytych polimerem oraz 1szt. uszczelki. op. 4 Oryginalne naboje gazowe, dopuszczone przez producenta sterylizatora (sterylizator 3M Steri-Vac 5XL) na 100% tlenku etylenu szt 312 Zintegrowany test paskowy do kontroli wsadu w sterylizacji parą wodną pasujacy do przyrządu testowego typu Hollow A zgodnego z norma PN-EN 867-1 z metalową kapsułą i teflonową rurką szt. 2 000 Zintegrowany test paskowy do kontroli wsadu w sterylizacji tlenkiem etylenu pasujacy do przyrządu testowego typu Hollow A zgodnego z norma PN-EN 867 z metalową kapsułą i teflonową rurką szt. 250 Taśma samoprzylepna z indykatorem (para wodna) szerokość 19 mm rolka a`50m. Zgodna z normą EN 867-1, EN 867-2, ISO 11140-1 szt 85 Taśma samoprzylepna bez indykatora szerokość 19 mm rolka a`50m szt 130 Wkladki wchlaniające wilgoć. Kolor niebieski. Rozmiar 30x60cm. Op.=400szt. op. 5 Papier do drukarki sterylizatora Steri-Vac 5XL rok produkcji 2003 op.=2szt. op. 3 Rękaw foliowo papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodna -tlenek etylenu, płaski szer.50mmx200mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868-5 szt 6 Rękaw foliowo papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodna -tlenek etylenu, płaski szer.75mmx200mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868-5 szt 14 Rękaw foliowo-papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodna-tlenek etylenu, płaski szer.100mmx200mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868 szt 14 Rękaw foliowo-papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodna-tlenek etylenu, płaski szer.120mmx200mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868 szt 48 Rękaw foliowo-papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodnatlenek etylenu, płaski szer.150mmx200mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868 szt 17 Rękaw foliowo-papierowy , wskaźnik sterylizacji para wodna-tlenek etylenu, z fałdą szr.150 mmx100mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868 szt. 60 Rękaw foliowo-papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodna-tlenek etylenu, płaski szer.200mmx200mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868 szt 8 Rękaw foliowo-papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodnatlenek etylenu, z fałdą szer.200mmx100mb. Gramatura papieru min.60 g-m2 Zgodny z normą EN 868 szt 24 Rękaw foliowo-papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodna-tlenek etylenu, z fałdą szer.250mmx100mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868 szt 6 Rękaw foliowo-papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodna-tlenek etylenu, z fałdą, szer.300mmx100mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868 szt 1 Papier krepowy do sterylizacji (biały) 1000x1000mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 g/m2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 3 000 Papier krepowy do sterylizacji (zielony) 1000x1000mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 gm2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 3 000 Papier krepowy do sterylizacji (biały) 900x900mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 gm2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 250 Papier krepowy do sterylizacji (zielony) 900x900mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 g/m2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 500 Papier krepowy do sterylizacji (biały) 750x750mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 g/m2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 4 500 Papier krepowy do sterylizacji (zielony) 750x750mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 g/m2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 5 000 Papier krepowy do sterylizacji (biały) 500x500mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 g/m2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 500 Papier krepowy do sterylizacji (zielony) 500x500mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 g/m2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 500 Kombinacja zielonej włókniny opakowaniowej o gramaturze 57 g/m2 (mieszanka włókien celulozy i włókien syntetycznych wzmocnionych syntetycznym spoiwem) oraz niebieskiej włókniny opakowaniowej o gramaturze 47 g/m2 (100% polipropylenu). Zgodne z normą EN ISO 11607-1, EN 868-2 oraz spełniają wymagania Dyrektywy Wyrobów Medycznych MDD 93/42/EEC (klasa I) i posiadają znak CE. Wymiar: 90x90cm ark 600 Kombinacja zielonej włókniny opakowaniowej o gramaturze 57 g/m2 (mieszanka włókien celulozy i włókien syntetycznych wzmocnionych syntetycznym spoiwem) oraz niebieskiej włókniny opakowaniowej o gramaturze 47 g/m2 (100% polipropylenu). Zgodne z normą EN ISO 11607-1, EN 868-2 oraz spełniają wymagania Dyrektywy Wyrobów Medycznych MDD 93/42/EEC (klasa I) i posiadają znak CE. Wymiar: 100x100cm ark 3 200 Stojak na wykazy narzędziowe wykonany z twardego tworzywa sztucznego. Stabilna podstawa z wbudowanymi płytkami obciążającymi. Wyposażony w 10 ramek A4 z 5-cioma zakładkami indeksującymi. Możliwość rozbudowy stojaka do 40 ramek szt. 1 Trwały marker do opisywania pakietów, odporny na działanie czynników sterylizacyjnych. Kolor czarny szt. 45 Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji w parze wodnej do metkownicy trzyrzędowej alfanumerycznej, zapis informacji wzdłuż kierunku przesuwu etykiet, dostepne w czterech kolorach (1 komplet zawiera 12 rolek po 750 szt). Zgodne z normą EN 867-1, EN 867-2, ISO 11140-1 op. 3 Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji w tlenku etylenu do metkownicy trzyrzędowej alfanumerycznej, zapis informacji wzdłuż kierunku przesuwu etykiet, (1 komplet zawiera 12 rolek po 750 szt). EN 867-1, EN 867-2, ISO 11140-1 op. 1 Test pozostałości białkowych do kontroli mycia narzędzi chirurgicznych. Op.=50 szt. op. 1 Inkubator do testów kontroli pozostałości białkowych. Pojemnośc 24x1,5ml szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.96.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa materiały do sterylizacji: Wkład filtracyjny PS 20-L ( 5 micron) szt 30 Wkład filtracyjny PS 5 ( 5 micron) szt 10 Wkład ze spiekanego węgla ( BL) szt 5 Papier do drukarki do sterylizatora parowego SELEKTOMAT SL szt 50 Smar do uszczelek sterylizatora parowego SELEKTOMAT SL szt 30 Sprawdzian zgrzewania . Codzienny test do kontroli pracy zgrzewarek rolkowych we wszystkich opakowaniach. Opakowanie 250 szt testów. op 3 Maty silikonowe z jeżem do wykładania pojemników i tac sterylizacycjnych . Rozmiary : 210x210-szt.4, 400x210- szt.4 szt 8 Etykieta z tworzywa sztucznego do oznaczania tac sterylizacyjnych . Może być poddawana myciu w myjni - dezynfekatorze oraz sterylizacji w parze wodnej. Kolor biały . Rozmiar 160x35mm- a 250 szt op 6 Plomba etykieta zabezpieczajaca z papieru, do, pojemników sterylizacyjnych z chemicznym wskaźnikiem w parze wodnej i miejscem na opis lub wklejanie etykiety dwukrotnie przylepnej, jednorazowego użytku. Wymiary etykiety 25x70 mm, wymiary paska plomby 70x3,5mm. Opakowanie 1008 szt op 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.96.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Nietosyczny emulacyjny test chemiczny kl. 6 do kontroli sterylizacji parą wodną, pokryty folią, o zawartości ustalonej ( UW) 121 st.C/20 min i 134 st.C/7min. Zgodny z normą EN 867-1, ISO 11140-1 szt 5000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.96.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
- Budowa zewnętrznej windy osobowej, przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Łętowni na działce ewid. Nr 12503 jedn. Ewid. 121505-2 Jordanów, obręb 0001 Łętownia ...
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VIII
- Dostawę jarzyn i owoców
- Dostawa nici i siatek chirurgicznych
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów służących ochronie środowiska dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Różne produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.