eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Dostawa materiałów do wyjaławiania wyrobów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Sucha Beskidzka: Dostawa materiałów do wyjaławiania wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 518104 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do wyjaławiania wyrobów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do wyjaławiania wyrobów medycznych określonych w pakietach 1-3..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.96.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia, W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga, aby dostawca wykonał co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie art.24 ust. 1, pkt. 10 i 11 ustawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy: a) nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu, b) zmiana stawki podatku VAT - związanej z przedmiotem umowy - w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna, w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Zespołu Opieki Zdrowotnej , Blok B, Iv piętro, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej , Blok C, I piętro, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały do wyjaławiania wyrobów medycznych: Integrator chemiczny do pary wodnej kl.5 z wędrującą substancją wskaźnikową. (nie wymagający interpretacji wyniku, możliwość wieloletniej archiwizacji, z możliwością oceny wskaźnika chemicznego w dwóch niezależnych okienkach) op.=250szt. Zgodny z normą EN 867-1, ISO 11140-1 op. 2 Zintegrowany wskaźnik chemiczny do kontroli steryliazcji w 100% tlenku etylenu, substancja umieszczona punktowo, jednoznaczna zmiana zabarwienia. Laminowany op.=100szt. Zgodny z normą EN 867-1-3, ISO 11140-1/2 op. 4 Biologiczny zestaw testowy ze wskaźnikiem biologicznym o szybkim odczycie, sterylizacja parą wodną w cyklach 134 st.C i 121 st.C (wynik po 3 godzinach) op.=25szt. Zgodny z normą EN 866-1, EN 866-3, ISO 11138-1, ISO 11138-3 op. 13 Biologiczny zestaw testowy ze wskaźnikiem biologicznym o szybkim odczycie, sterylizacja tlenkiem etylenu (wynik po 4 godzinach) op.=25szt. Zgodny z normą EN 866-1, EN 866-3, ISO 11138-1, ISO 11138-3 op. 6 Test symulacyjny Bowie-Dick sprawdzający prawidłowe usuwanie powietrza i penetrację pary wodnej. Pasujący do przyrządu (metalowej kapsuły) Compact PCD. Stosowany w sterylizatorach wyposażonych w specjalny testowy program Bowie Dick 134oC; 3,5 min lub 121oC; 15 min zgodnie z normą PN-EN 285 i EN ISO 11140. op.=250szt. testów samoprzylepnych pokrytych polimerem oraz 1szt. uszczelki. op. 4 Oryginalne naboje gazowe, dopuszczone przez producenta sterylizatora (sterylizator 3M Steri-Vac 5XL) na 100% tlenku etylenu szt 312 Zintegrowany test paskowy do kontroli wsadu w sterylizacji parą wodną pasujacy do przyrządu testowego typu Hollow A zgodnego z norma PN-EN 867-1 z metalową kapsułą i teflonową rurką szt. 2 000 Zintegrowany test paskowy do kontroli wsadu w sterylizacji tlenkiem etylenu pasujacy do przyrządu testowego typu Hollow A zgodnego z norma PN-EN 867 z metalową kapsułą i teflonową rurką szt. 250 Taśma samoprzylepna z indykatorem (para wodna) szerokość 19 mm rolka a`50m. Zgodna z normą EN 867-1, EN 867-2, ISO 11140-1 szt 85 Taśma samoprzylepna bez indykatora szerokość 19 mm rolka a`50m szt 130 Wkladki wchlaniające wilgoć. Kolor niebieski. Rozmiar 30x60cm. Op.=400szt. op. 5 Papier do drukarki sterylizatora Steri-Vac 5XL rok produkcji 2003 op.=2szt. op. 3 Rękaw foliowo papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodna -tlenek etylenu, płaski szer.50mmx200mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868-5 szt 6 Rękaw foliowo papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodna -tlenek etylenu, płaski szer.75mmx200mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868-5 szt 14 Rękaw foliowo-papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodna-tlenek etylenu, płaski szer.100mmx200mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868 szt 14 Rękaw foliowo-papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodna-tlenek etylenu, płaski szer.120mmx200mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868 szt 48 Rękaw foliowo-papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodnatlenek etylenu, płaski szer.150mmx200mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868 szt 17 Rękaw foliowo-papierowy , wskaźnik sterylizacji para wodna-tlenek etylenu, z fałdą szr.150 mmx100mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868 szt. 60 Rękaw foliowo-papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodna-tlenek etylenu, płaski szer.200mmx200mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868 szt 8 Rękaw foliowo-papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodnatlenek etylenu, z fałdą szer.200mmx100mb. Gramatura papieru min.60 g-m2 Zgodny z normą EN 868 szt 24 Rękaw foliowo-papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodna-tlenek etylenu, z fałdą szer.250mmx100mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868 szt 6 Rękaw foliowo-papierowy ,wskaźnik sterylizacji para wodna-tlenek etylenu, z fałdą, szer.300mmx100mb. Gramatura papieru min.60 gm2 Zgodny z normą EN 868 szt 1 Papier krepowy do sterylizacji (biały) 1000x1000mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 g/m2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 3 000 Papier krepowy do sterylizacji (zielony) 1000x1000mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 gm2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 3 000 Papier krepowy do sterylizacji (biały) 900x900mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 gm2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 250 Papier krepowy do sterylizacji (zielony) 900x900mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 g/m2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 500 Papier krepowy do sterylizacji (biały) 750x750mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 g/m2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 4 500 Papier krepowy do sterylizacji (zielony) 750x750mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 g/m2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 5 000 Papier krepowy do sterylizacji (biały) 500x500mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 g/m2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 500 Papier krepowy do sterylizacji (zielony) 500x500mm. Gramatura papieru sterylizacyjnego min. 60 g/m2 Zgodny z normą EN 868-1, EN 868-2 ark 500 Kombinacja zielonej włókniny opakowaniowej o gramaturze 57 g/m2 (mieszanka włókien celulozy i włókien syntetycznych wzmocnionych syntetycznym spoiwem) oraz niebieskiej włókniny opakowaniowej o gramaturze 47 g/m2 (100% polipropylenu). Zgodne z normą EN ISO 11607-1, EN 868-2 oraz spełniają wymagania Dyrektywy Wyrobów Medycznych MDD 93/42/EEC (klasa I) i posiadają znak CE. Wymiar: 90x90cm ark 600 Kombinacja zielonej włókniny opakowaniowej o gramaturze 57 g/m2 (mieszanka włókien celulozy i włókien syntetycznych wzmocnionych syntetycznym spoiwem) oraz niebieskiej włókniny opakowaniowej o gramaturze 47 g/m2 (100% polipropylenu). Zgodne z normą EN ISO 11607-1, EN 868-2 oraz spełniają wymagania Dyrektywy Wyrobów Medycznych MDD 93/42/EEC (klasa I) i posiadają znak CE. Wymiar: 100x100cm ark 3 200 Stojak na wykazy narzędziowe wykonany z twardego tworzywa sztucznego. Stabilna podstawa z wbudowanymi płytkami obciążającymi. Wyposażony w 10 ramek A4 z 5-cioma zakładkami indeksującymi. Możliwość rozbudowy stojaka do 40 ramek szt. 1 Trwały marker do opisywania pakietów, odporny na działanie czynników sterylizacyjnych. Kolor czarny szt. 45 Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji w parze wodnej do metkownicy trzyrzędowej alfanumerycznej, zapis informacji wzdłuż kierunku przesuwu etykiet, dostepne w czterech kolorach (1 komplet zawiera 12 rolek po 750 szt). Zgodne z normą EN 867-1, EN 867-2, ISO 11140-1 op. 3 Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji w tlenku etylenu do metkownicy trzyrzędowej alfanumerycznej, zapis informacji wzdłuż kierunku przesuwu etykiet, (1 komplet zawiera 12 rolek po 750 szt). EN 867-1, EN 867-2, ISO 11140-1 op. 1 Test pozostałości białkowych do kontroli mycia narzędzi chirurgicznych. Op.=50 szt. op. 1 Inkubator do testów kontroli pozostałości białkowych. Pojemnośc 24x1,5ml szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa materiały do sterylizacji: Wkład filtracyjny PS 20-L ( 5 micron) szt 30 Wkład filtracyjny PS 5 ( 5 micron) szt 10 Wkład ze spiekanego węgla ( BL) szt 5 Papier do drukarki do sterylizatora parowego SELEKTOMAT SL szt 50 Smar do uszczelek sterylizatora parowego SELEKTOMAT SL szt 30 Sprawdzian zgrzewania . Codzienny test do kontroli pracy zgrzewarek rolkowych we wszystkich opakowaniach. Opakowanie 250 szt testów. op 3 Maty silikonowe z jeżem do wykładania pojemników i tac sterylizacycjnych . Rozmiary : 210x210-szt.4, 400x210- szt.4 szt 8 Etykieta z tworzywa sztucznego do oznaczania tac sterylizacyjnych . Może być poddawana myciu w myjni - dezynfekatorze oraz sterylizacji w parze wodnej. Kolor biały . Rozmiar 160x35mm- a 250 szt op 6 Plomba etykieta zabezpieczajaca z papieru, do, pojemników sterylizacyjnych z chemicznym wskaźnikiem w parze wodnej i miejscem na opis lub wklejanie etykiety dwukrotnie przylepnej, jednorazowego użytku. Wymiary etykiety 25x70 mm, wymiary paska plomby 70x3,5mm. Opakowanie 1008 szt op 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Nietosyczny emulacyjny test chemiczny kl. 6 do kontroli sterylizacji parą wodną, pokryty folią, o zawartości ustalonej ( UW) 121 st.C/20 min i 134 st.C/7min. Zgodny z normą EN 867-1, ISO 11140-1 szt 5000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.