Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Lublin: Dostawy materiałów biurowych, pismiennych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
Numer ogłoszenia: 51794 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 20 Rejonowe Warsztaty Techniczne w Lublinie, al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, woj. lubelskie, tel. 7183700, fax 7183717.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.20rwt.sow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów biurowych, pismiennych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów biurowych, pismiennych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego. Część 1 - dostawy materiałów biurowych, piśmiennych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla 20 RWT i pozostałych instytucji wojskowych, 237 pozycji asortymentowych, załącznik nr 1A. Część 2 - dostawy materiałów biurowych, piśmiennych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla OŻW i pozostałych instytucji wojskowych, 249 pozycji asortymentowych, załącznik nr 1B.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.10.00.00 - Masa papiernicza, papier i tektura flokowane Kod CPV wg słownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki Oryginalny kod CPV: 24.30.00.00 - Farby, lakiery, farba drukarska i masy uszczelniające Kod CPV wg słownika 2008: 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 28.60.00.00 - Wyroby nożownicze, narzędzia, zamki, klucze i zawiasy Kod CPV wg słownika 2008: 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o poniższe dokumenty wymagane od Wykonawców: -oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych , -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//:przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego budynek nr 4 pokój nr 112.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego budynek nr 4 pokój nr 112.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy materiałów biurowych, piśmiennych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla 20 RWT i pozostałych instytucji wojskowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów biurowych, piśmiennych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla 20 RWT i pozostałych instytucji wojskowych, 237 pozycji asortymentowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00-0, 22.80.00.00-0, 22.90.00.00-0, 24.30.00.00-0, 25.20.00.00-0, 28.60.00.00-0, 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy materiałów biurowych, piśmiennych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla OŻW i pozostałych instytucji wojskowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów biurowych, piśmiennych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla OŻW i pozostałych instytucji wojskowych, 249 pozycji asortymentowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00-0, 22.80.00.00-0, 22.90.00.00-0, 24.30.00.00-0, 25.20.00.00-0, 28.60.00.00-0, 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa gadżetów promocyjnych
- Dostawa artykułów żywnościowych
- Usługa wyżywienia specjalnego polegającą na sukcesywnym świadczeniu społecznych usług przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków na specjalne potrzeby KUL
- Zakup usługi zakwaterowania wraz z wyżywieniem policjantów delegowanych do pełnienia służby w sezonowych posterunkach Policji w m. Okuninka nad Jeziorem Białym oraz w m. Białka nad Jeziorem Bialskim
- Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2024 roku do 31.08.2025 roku
- "Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ PAPIERU SPECJALISTYCZNEGO
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz dostarczenie materiałów do pakowania odpadów.
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych i czyściwa do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A.
- ZZP.260.1.12.2024 - Jednorazowa dostawa materiałów budowlanych i metalowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
więcej: Masa papiernicza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.