eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa w 2013r. produktów spożywczych dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Puławy: Dostawa w 2013r. produktów spożywczych dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego,
Numer ogłoszenia: 517846 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego , ul. Mickiewicza 2a, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 888 57 95, faks 81 888 57 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaz.pulawy.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiajacy nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w 2013r. produktów spożywczych dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2013 roku artykułów żywnościowych dla Zakładu Aktywności Zawodowej w określonych ilościach i częściach. Podane ilości produktów składających się na przedmiot zamówienia w danej jego części stanowią wielkości szacunkowe, ustalone dla miesięcznych potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia składa się z 6 części, tj: Część 1 - Dostawa mięsa i wędlin; Część 2 - Dostawa warzyw i owoców; Część 3 - Dostawa pieczywa; Część 4 - Dostawa ryb; Część 5 - Dostawa artykułów spożywczych; Część 6 - Dostawa jaj. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp, w zakresie każdej części zamówienia, obejmującej produkty należące do tej kategorii zamówienia, które w opisie przedmiotu zamówienia nie zostały wyszczególnione, w ilościach i wartości zgodnej z Pzp bądź też zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do wielkości opisanych dla poszczególnych części zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 15.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: - spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne odbiegają od warunków normalnych, - okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane zamówienie pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia, w jakim wykonane dostawy pozostają do całości zamówienia określonego umową; - zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy, - zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań, - zamawiający dopuszcza zmianę ceny zamówienia brutto (ceny ofertowej) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT określana jest zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535, z późn. zm.), - zmianie podwykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zaz.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Puławskie Stowarzyszenie Ochrony Zdrowia Psychicznego - Zakład Aktywności Zawodowej, ul. Mickiewicza 2a, 24-100 Puławy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 08:00, miejsce: Puławskie Stowarzyszenie Ochrony Zdrowia Psychicznego - Zakład Aktywności Zawodowej, ul. Mickiewicza 2a, 24-100 Puławy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości produktów są podane dla miesięcznych potrzeb zamawiającego w kilogramach: Antrykot- 3;Boczek wędzony b/k -25; Ćwiartka z kurczaka -238; Karczek wp b/k - 37 Kaszanka -8; Kiełbasa podwawelska- 5;Kiełbasa swojska-1; Kiełbasa zwyczajna-42; Kiełbasa biała -3;Kiełbasa debreczyńska-50;Korpus drobiowy-83; Kura rosołowa -4; Luncheon meat-1;Łopatka wieprzowa b/k-81;Mięso gulaszowe-32; Mięso mielone firmowe-298;Mortadela-38;Pasztet domowy-4;Parówki drobiowe-6;Pasztetowa-2;Piersi drobiowe-197 ; Płaty boczkowe-11;Polędwica indycza-1;Salami-1;Schab-68;Skrzydło indycze-3;Słonina-13;Szynka Lux-6;Szynka wędzona wiejska-7;Uda drobiowe-1;Wątroba drobiowa-20;Wątroba wieprzowa-25;Karczek świeży-3;Szynka z piersi drobiowa-15;Baleron-1;Polędwica sopocka-1; Dostawa do siedziby zamawiającego codziennie od poniedziałku do piatku do godz. 8:00, faktury codziennie, termin płatności - 14 dni, sposób zamawiania fax/tel.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane ilości produktów stanowią wielkości szacunkowe, ustalone dla miesięcznych potrzeb zamawiajacegoDostawa do siedziby zamawiającego 2 razy w tygodniu, do godziny 6.00, faktury 2 razy w tygodniu, termin płatności - 14 dni, sposób zamawiania - fax, telefonicznie zgodnie z poniższym zestawieniem asortyment/j.m./ilość Brokuł szt.- 50 Burak ćwikłowy kg -46 Cebula kg -53 Czosnek szt -10 Kalafior szt. -44 Kapusta biała kg -61 Kapusta kiszona kg -127 Kapusta pekińska kg -98 Kapusta czerwona kg -92 Marchew kg -301 Nać kopru szt. -17 Natka pietruszki szt. -32 Ogórek kiszony kg -36 Ogórek kg -106 Papryka czerwona kg -52 Pietruszka kg -39 Pieczarka kg -57 Pomidory kg -32 Por szt. -141 Sałata szt. -72 Seler kg -43 Ziemniaki kg -2679 Jabłka kg -78 Cukinie kg -30 Szczypior szt -44 Rzodkiewka szt -1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.22.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pieczywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby zamawiającego codziennie od poniedziałku do piątku, do godz. 8:00, faktury zbiorcze co 10 dni, termin płatności - 14 dni, sposób zamawiania - fax, tel. Podane ilości produktów składających się na przedmiot zamówienia stanowią wielkości szacunkowe, ustalone dla miesięcznych potrzeb Zamawiającego. Podane są odpowiednio asortyment/j.m./ilość:Bułka zwykła szt. -587 Chleb baltonowski szt. -22 Chleb graham szt. -4 Chleb mieszany razowy szt.- 30 Chleb regionalny krojony szt.- 318 Chleb mieszany sit.-soj. szt.- 24 Chleb mieszany wileński szt.- 17 Chleb słonecznikowy szt.- 4 Chleb cesarski szt.- 12 Chleb żytni jasny szt.- 8 Chleb dworski szt.- 5 Chleb młodości szt.- 4 Chleb ze wsi szt.- 28 Chleb złocisty szt.- 6 Bułka śniadaniowa szt.- 160 Chleb ziarnisty smakowity- szt. 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 15.81.15.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ryb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby zamawiajacego 1 raz w tygodniu, od poniedziałku do piątku, do godziny 10.00, faktura 1 raz w tygodniu, termin płatności - 14 dni, sposób zamawiania - fax, telefonicznie. Podane ilości produktów składających się na przedmiot zamówienia stanowią wielkości szacunkowe, ustalone dla miesięcznych potrzeb Zamawiającego i podane zostały odpowiednio asortyment/j.m./ilość: Dorsz filet kg- 47; Filet z pangi kg -1 Matjas śledź kg -5 Kaszubskie filety kg -2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.21.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby zamawiającego 1 raz w tygodniu, w godzinach pracy Zamawiającego, faktury 1 raz w tygodniu, termin płatności - 14 dni, sposób zamawiania - fax, telefonicznie. Podane ilości produktów składających się na przedmiot zamówienia stanowią wielkości szacunkowe, ustalone dla miesięcznych potrzeb Zamawiającego i podane zostały ponizej odpowiednio asortyment/ilość: Drożdże 100g- 2; Masło 200 g- 34; Mleko 2% 1l- 59; Rama combi profit 3,7l -1; Rama cremefine 15% 1l- 46; Ser żółty gouda 1 kg- 13; Serek topiony hochland krążek 200 g- 14; Śmietana 18% 400ml -172; Twaróg półtłusty 1 kg -45; Barszcz biały 1 kg- 6; Cukier kryształ 1 kg- 50; Cukier puder 400 g- 9; Curry 20 g- 4; Dżem 280g- 3; Fasola Jas karłowy 0,5 kg -53; Groch łuskany 0,5 kg -13; Groszek konserwowy 0,4 g- 26; Herbata saga 1 opak. (300 szt.) -1; Jabłka prażone 0,9 kg -22; Kasza gryczana 0,9 kg -3; Kasza jęczmienna 5 kg -12; Keczup 1 kg- 3; Koncentrat pomidorowy 970 g- 23; Koncentrat barszczu 0,3 l- 2; Kotlet sojowy 100 g -30; Kukurydza konserwowa 425 ml- 30; Majonez 0,7 kg -24; Mąka pszenna 1kg- 66; Mąka ziemniaczana 1 kg- 17; Musztarda 180 g -2; Ocet 0,5 l -5; Ogórek konserwowy 0,9 l- 15; Olej 0,9 l- 66; Papryka konserwowa 660 g- 4; Paprykarz szczeciński 300 g -14; Ryż 1 kg -79; Soczewica 0,5 kg -10; Sól 1kg 50 Szczaw konserwowy 300 g- 17; Szprot w sosie pomidorowym 170 g -6; Śledź w pomidorach 170 g- 3; Tuńczyk w oleju 170 g -3; Żelatyna 50g -17; Aroma mix maślano-ziołowy 1,1 kg -1; Bulion drobiowy 1,2 kg -2; Bulion grzybowy 1,2 kg -1; Bulion drobiowo-wołowy 1,2 kg -1; Cukier waniliowy 16 g -30; Bułka tarta 0,5 kg -26; Cynamon 150 g -6; Czosnek granulowany 0,5 kg -3; Delikat do grilla 750 g -1; Fix meksykański 1,1 kg -1; Fix do gulaszu 1,1 kg -3; Fix do potraw chińskich 1,1 kg -1; Chrzan 0,3 kg -11; Kminek 20 g -25; Kwasek cytrynowy 20 g- 1; Liść laurowy 0,5 kg -1; Majeranek 0,5 kg -1; Makaron kokardki 2 kg -7; Makaron lasagne 2 kg -13; Makaron łazanki 2 kg -9; Makaron nitka cięta 2 kg -6; Makaron spaghetti 1 kg -26; Makaron świderki 2 kg -10; Makaron wstążka 2 kg -13; Marynata do kurczaka 750 g -1; Marynata do wieprzowiny 750 g -2; Papryka ostra 0,5 kg -1; Papryka słodka 0,5 kg -1; Peperonata 2,5 kg -1; Pieprz czarny 0,5 kg -4; Pieprz ziołowy 0,5 kg -4; Przyprawa do mięs i grilla maggi 700 ml- 1; Przyprawa do mięs i grilla 700 g -1; Ziele angielskie 0,5 kg -1; Przyprawa do bigosu 20 g -6; Przyprawa do kurczaka 0,5 kg -3; Przyprawa do mięs 0,5 kg -5; Przyprawa do ryb 0,5 kg -1; Przyprawa delikat 750 g -1; Przyprawa gyros 700 g -1; Przyprawa jarzynka 2,8 kg -5; Sekret szefa drobiowy 0,8 kg- 1; Sekret szefa wołowy 0,9 kg -1; Przyprawa w płynie 0,96 kg -10; Rosół consome 1,2 kg -1; Rosół drobiowy 1,2 kg -1; Rosół o smaku wędzonki 1,2 kg -1; Soda oczyszczona 70 g -2; Sos bolognese 0,9 kg -3; Sos cygański 1,1 kg -1; Sos myśliwski maggi 900 ml -1; Sos sał. Czosnkowy 0,9 kg -1; Sos sał. grecki 0,7 kg -1; Sos słodko-kwaśny 1,1 kg -1; Sos sał. koperkowy 0,8 kg -1; Sos sał. ogrodowy 0,7 kg -1; Sos serowy 1,1 kg -3; Sos serowy brokułowy 1,1 kg -1; Sos sojowy 150 ml- 2; Sos sał. włoski 0,7 kg -2; Sos tomato pronto 3 kg -1; Sos węgierski 1,1 kg -1; Sos z grzybów leśnych 0,9 kg -3; Syrop pomarańcza 6,5 kg -7; Syrop truskawka 6,5 kg -10; Syrop malina 6,5 kg -6; Syrop wiśnia 6,5 kg -9; Tymianek 10 g -2; Zioła prowansalskie maggi 700 ml -2; Zupa borowikowa 0,9 kg -4; Zupa barszcz czerwony 1,3 kg -3; Zupa cebulowa 1,2 kg -3; Zupa ogonowa 0,9 kg -3; Zupa pieczarkowa 0,9 kg -3; Zupa żur 0,9 kg -5; Bazylia -11; Oregano -11; Sos carbonara -1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa jaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 razy w tygodniu w godzinach pracy zamawiajacego, faktury 2 razy w tygodniu, termin płatności - 14 dni, sposób zamawiania - fax, telefonicznie. Podane ilości produktów stanowią wielkości szacunkowe i ustalone zostały dla miesięcznych potrzeb zamawiajacego i jest to 1400 sztuk jaj kurzych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.