eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostawa pojazdów: ciągnika i zamiatarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-02



Ogłoszenie nr 517830-N-2020 z dnia 2020-03-02 r.

Agencja Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o.: Dostawa pojazdów: ciągnika i zamiatarki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 71045371700000, ul. Jana Pawła II  6 , 08-110  Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 644 23 99, , e-mail b.kalicka@arm.siedlce.pl, , faks 25 644 23 99.
Adres strony internetowej (URL): www.arm.siedlce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.arm.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.arm.siedlce.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.arm.siedlce.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
ul. Jana Pawła II 6, 08-110 Siedlce


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdów: ciągnika i zamiatarki
Numer referencyjny: ARMS/001/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. ciągnika Dane techniczne: o silnik: min. 4 - cylindrowy, turbodoładowany z intercoolerem pojemność silnika pow. 4 000 cm3 moc min. 100 kM maksymalny moment obrotowy min. 400 Nm spełnienie normy spalin minimum EURO IIIA o przekładnie i napędy: wymagany napęd przedni 4WD liczba biegów min. przód/tył 30/30, wymagany min. jeden półbieg rewers - elektrohydrauliczny biegi pełzające załączanie przedniego mostu - elektrohydrauliczne załączanie blokady tylnego mostu -elektrohydrauliczne prędkość maksymalna do 40 km/h o WOM: wymagane 3-prędkości wałka 540/750/1000 obr/min sposób załączania wałka WOM - elektrohydrauliczny wymagana funkcja AUTO (automatyczny tryb pracy wałka WOM) o hydraulika: minimalna liczba sekcji hydraulicznych - 3 sekcje min. wydatek układu hydraulicznego - 60 l/min min. ciśnienie w układzie 170 bar o układ zawieszenia : sterowanie układem zawieszenia - system EHR (elektrohydrauliczny system regulacji) udźwig podnośnika minimum - 4000 kg podawany na końcówkach cięgieł. rodzaj sprzęgu TUZ - hakowe kat. II wymagane zaczepy - drabinkowy z przesuwnym zaczepem manualnym oraz belka polowa typ A o układ hamulcowy: hamulce hydrauliczne mokre instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwu obwodowa o kabina i komfort: system bezpieczeństwa - fabryczna kabina ochronna wyposażenie min.: fotel mechaniczny z podłokietnikami, ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja, wycieraczki przód/tył, reflektory robocze przód i tył na kabinie minimum po 2 sztuki, kamera cofania z monitorem, lampa błyskowa kogut, radio z głośnikami i anteną. o wymiary i masy: długość min. 4 000 mm szerokość min. 2 000 mm wysokość maksymalna nie większa niż 2 750 mm rozstaw osi min. 2 200 mm masa min. - 3 800 kg o koła : koła tylne z obciążnikami minimum po 100 kg na koło o wyposażenie dodatkowe: ładowacz czołowy z hydrauliką 3- sekcyjną sterowany Joystickiem o udźwigu minimum 1 500 kg z systemem mocowania narzędzi EURO, zamontowany na ciągniku w sposób bezpośredni nie ograniczający dostępu do sekcji hydraulicznych, wyposażony w narzędzia: widły do palet u udźwigu minimum 1500 kg, łyżkę do materiałów sypkich o szerokości minimum 2,20 mb przedni podnośnik TUZ kat. II o udźwigu minimum 1500 kg , wyprowadzona minimum jedna para hydrauliki do przodu z funkcją pływającą, gniazdo elektryczne 12 V, o gwarancja: min. 12 miesięcy lub 2 000 mth max. 36 miesięcy lub 2 000 mth 2 zamiatarki o masa kg 3 000 - 3 400 - bez wody w układzie zraszania; o zapotrzebowanie mocy 35 kW (ok. 49 KM)- - moc na WOM-ie nośnika; o sposób mocowania do nośnika - górny zaczep o hydrauliczne pochylenie szczotki talerzowej prawej i lewej o szerokość robocza 2 000-3 000 - (300mm - zakres regulacji)- bez 3 szczotki bocznej (max. 3100 ze szczotka boczną) o zasilanie elektryczne sterowania v 12 - z akumulatora nośnika plus z gniazda 3-pinowego dla szczotki bocznej; o zasilanie elektryczne nośnika oświetlenia 12v - z gniazda 7-biegunowego o prędkość robocza 1-20 km/h- zależna od ilości zanieczyszczeń o pojemność zbiornika zanieczyszczeń min. 2,8m3 o wibracja zbiornika zanieczyszczeń przy wysypie o pojemność zbiornika wody pow. 1 000 dm3 (jeden zbiornik) o szerokość pow. 2 000 mm - bez włosia szczotek talerzowych o długość do 4 900 mm - w zależności od ustawienia dyszla o wysokość do 2 500 mm (wysokość z lampą ostrzegawczą) o wysokość opróżniania min. 2 000 mm o ładowność pow. 3800 kg o podajnik zgrzebłowy transportujący śmieci do kosza o zamiatarka wyposażona jest w układ zraszania z pompą i zbiornikiem wody, przed szczotkami talerzowymi, szczotką walcową i nad przenośnikiem są umieszczone dysze do zraszania zapobiegając w ten sposób pyleniu o panel sterowniczy umieszczony w kabinie operatora umożliwiający sterowanie funkcjami zamiatarki takimi jak: -włączanie / wyłączanie zamiatania -zmiana prędkości obrotowej szczotek -ustawienie docisku szczotek talerzowych do podłoża - otwieranie / zamykanie zbiornika - włącznie / wyłączanie zraszania - regulacja pochylenia prawej szczotki talerzowej - uruchamianie wstecznego ruchu przenośnika - uruchamianie oświetlenia ostrzegawczego i roboczego o myjka o dodatkowa szczotka boczna- prawa o hydrauliczne pochylenie szczotki- lewa o gwarancja: min. 12 miesięcy lub 3 000 mth max. 36 miesięcy lub 3 000 mth Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę pojazdów do miejsca wskazanego przez zamawiającego, ubezpieczenia przedmiotu umowy do czasu odbioru, dostarczenie dokumentów umożliwiających zamawiającemu ich zarejestrowanie, dokumentów gwarancyjnych, przeprowadzenie próby eksploatacyjnej, wykonywanie serwisu oraz przeglądów gwarancyjnych oraz przeszkolenie wyznaczonego przez zamawiającego personelu. Wraz z dostawą pojazdów wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu niezbędny komplet dokumentów od producenta w języku polskim, m.in. a) instrukcję obsługi w języku polskim, w tym instrukcję obsługi urządzeń na nich zamontowanych b) katalog części zamiennych, c) kartę gwarancyjną, d) wszelkie wymagane prawem dokumenty homologacyjne i certyfikaty. Zamawiający wymaga, aby pojazdy będące przedmiotem zamówienia były fabrycznie nowe (nie starsze niż 2019 rok produkcji), nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia, wykonane w oparciu o nowoczesne rozwiązania projektowe, technologiczne, materiałowe. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny min. 1 raz w roku. Naprawy awaryjne pojazdów w okresie udzielonej gwarancji wykonywane będą bezpłatnie przez jednostkę serwisową do tych czynności powołaną lub wskazaną przez wykonawcę. W tym zakresie zamawiający nie będzie ponosił kosztów dotyczących robocizny, materiałów eksploatacyjnych, części oraz kosztów dojazdów. Wykonawca podejmie naprawę w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia usterki. Czas trwania naprawy nie może być dłuższy niż 20 dni roboczych. W przypadku wydłużenia naprawy wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy sprzęt. Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanego sprzętu na terenie RP.

II.5) Główny kod CPV: 42000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34144430-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: termin realizacji: 2 - 6 tygodni od daty zawarcia umowy (zgodnie z zapisami oferty)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej: o jedną dostawę fabrycznie nowej zamiatarki o parametrach określonych w niniejszej specyfikacji o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł netto, o jedną dostawę fabrycznie nowego ciągnika o parametrach określonych w niniejszej specyfikacji o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł netto,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ , b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ b) wykazu wykonanych usług - Załącznik nr 5 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy: 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4 Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP Nr 40 1440 1101 0000 0000 1324 9024. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego 5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego lub dołączyć do oferty. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. Gwarancja winna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać m.in. następujące elementy: a) nazwę zamówienia publicznego, b) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji (do terminu związania ofertą), f) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zgłoszone w terminie związania ofertą, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach wskazanych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. W przypadku wadium wnoszonego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 7b) Pzp 8. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Pzp zawarte w art. 45 i 46.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto60,00
termin dostawy20,00
gwarancja20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy zgodnie z zapisami art. 144 ustawy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-11, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.