Ogłoszenie z dnia 2006-10-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawy gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą zbiornika i butli oraz transportem Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: SP ZOZ Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, do kontaktów: EWA KUIS, TADEUSZ KŁOSIEWICZ, ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, fax 071 3436747, e-mail: zampub_marciniak@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-marciniak.wroclaw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ DOLNOŚLĄSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. T. MARCINIAKA - CENTRUM MEDYCYNY RATUNKOWEJ, EWA KUPIS, TADEUSZ KŁOSIEWICZ, Ul. TRAUGUTTA 116, BUD. C, I piętro, lok. 108, 50-420 WROCŁAW, woj. dolnośląskie, tel. (071) 78 90 198, (071) 78 90 168, fax (071) 341 43 33, e-mail: -, http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ DOLNOŚLĄSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. T. MARCINIAKA - CENTRUM MEDYCYNY RATUNKOWEJ, EWA KUPIS, Ul. TRAUGUTTA 116, BUD. C, I piętro, lok. 108, 50-420 WROCŁAW, woj. dolnośląskie, tel. (071) 78 90 198, fax (071) 343 67 47, e-mail: -, http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ DOLNOŚLĄSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. T. MARCINIAKA - CENTRUM MEDYCYNY RATUNKOWEJ, -, Ul. TRAUGUTTA 116, BUD. C, I piętro, lok. 108, 50-420 WROCŁAW, woj. dolnośląskie, tel. (071) 342 70 21, fax (071) 341 43 33, e-mail: -, -. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą zbiornika i butli oraz transportem. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą zbiornika i butli oraz transportem: ZADANIE 1 - Gazy medyczne GRUPA 1 - Tlen medyczny GRUPA 2 - Podtlenek azotu ZADANIE 2 - Gazy techniczne 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.11.00.00 - Gazy Kod CPV wg słownika 2008: 24.10.00.00 - Gazy Oryginalny kod CPV: 60.12.34.00 - Transport gazów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 3 CZĘŚCI 871 323,33PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: ZADANIE 1 GRUPA 1 - 7 200,00 PLN ZADANIE 1 GRUPA 2 - 1250,00 PLN ZADANIE 2 - 300,00 PLN łaczna kwota wadium - 8 750,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: według zasady - spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.szpital-marciniak.wroclaw.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.10.2006, godzina 13:15, SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO, BUD. C, I piętro, lok. 107.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ZADANIE 1 GRUPA 1. 1) Krótki opis: TLEN MEDYCZNY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00, 28.21.00.00 (E017), 60.12.34.00. 3) Wielkość lub zakres: 717 772,80 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ZADANIE 1 GRUPA 2. 1) Krótki opis: PODTLENEK AZOTU. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00, 28.21.00.00 (E017), 60.12.34.00. 3) Wielkość lub zakres: 124 922,25 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ZADANIE 2. 1) Krótki opis: GAZY TECHNICZNE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00, 28.21.00.00 (E017), 60.12.34.00. 3) Wielkość lub zakres: 28 628,28 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa wózków anestezjologicznych, reanimacyjnych i wózków do transportu narzędzi
- Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34 [2 części]
- Usługa cateringowa posiłków w Ośrodku Szkolenia KW PSP we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Remont i przebudowa części ogrodzenia terenu Przedszkola nr 25 przy ul. Krętej 1A we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa komputera stacjonarnego i przenośnego w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych
- TRANSPORT ŻYWYCH OSOBNIKÓW KURAKÓW LEŚNYCH
- ,,Sukcesywna dostawa ciekłego helu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej"
- DOWOŻENIE I ODWOŻENIE UCZNIÓW ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY JABŁONNA NA ZAJĘCIA PRZEDSZKOLNE I SZKOLNE W LATACH 2025/2026
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Goczałkowice-Zdrój do szkół i placówek w roku 2025/2026
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI NAD DOWOŻONYMI DZIEĆMI
więcej: Gazy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.