eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Najem bez limitu kilometrów samochodów osobowych przystosowanych do przeprowadzania egzaminów praktycznych na kat. B prawa jazdy, dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie i Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Przemyślu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-02-28



Ogłoszenie nr 517691-N-2020 z dnia 2020-02-28 r.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie: Najem bez limitu kilometrów samochodów osobowych przystosowanych do przeprowadzania egzaminów praktycznych na kat. B prawa jazdy, dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie i Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Przemyślu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Tak


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie; Al. Wyzwolenia 4, 35-501 Rzeszów; NIP: 813-28-37-816; REGON: 690541260; JANUSZ STACHOWICZ; word@word.rzeszow.pl
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Przemyślu; ul. Topolowa 7, 37-700 Przemyśl; NIP: 795-21-46-223; REGON: 650960432; MAREK MAZUREK; kontakt@wordprzemysl.pl

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 69054126000000, ul. Al. Wyzwolenia  4 , 35-501  Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 605 600, e-mail word@word.rzeszow.pl, faks 178 527 194.
Adres strony internetowej (URL): www.word.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie i Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Przemyślu jest Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie. WORD Rzeszów odpowiada za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności za: a) pełną obsługę administracyjno-biurową i wyposażenie techniczne, b) wykonywanie obowiązków kierownika zamawiającego, c) powołanie komisji przetargowej, d) powołanie biegłych, jeśli zajdzie taka potrzeba, e) zapewnienie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej oraz biegłym, f) zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach, z tym zastrzeżeniem, że WORD Rzeszów zobowiązany jest zapewnić zamieszczenie wymaganych ogłoszeń wyłącznie na stronach internetowych WORD Rzeszów, g) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowania itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawnej (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem), h) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej.

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.word.rzeszow.pl i www.wordprzemysl.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej, w postaci papierowej. Oferty można składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018.2188 t.j. ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie, Al. Wyzwolenia 4, 35-501 Rzeszów, pok. nr 202, II piętro (sekretariat).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem bez limitu kilometrów samochodów osobowych przystosowanych do przeprowadzania egzaminów praktycznych na kat. B prawa jazdy, dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie i Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Przemyślu.
Numer referencyjny: DAT/ZP/1/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest najem 22 samochodów osobowych bez limitu kilometrów wraz z pakietem ubezpieczeń OC/AC/NNW/ASSISTANCE, przystosowanych do przeprowadzania części praktycznej egzaminu państwowego w zakresie prawa jazdy kategorii B, zgodnych z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ (w tym w załączniku nr 1 do SIWZ) - przeznaczonych do egzaminowania na kat. B prawa jazdy dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie i Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Przemyślu (16 dla WORD w Rzeszowie i 6 dla WORD w Przemyślu) oraz do użytku służbowego Zamawiającego - zwanych dalej: samochody. 2. W sytuacji uzasadnionej zmianą potrzeb Zamawiającego, dopuszcza się możliwość zwiększenia liczby samochodów osobowych przystosowanych do przeprowadzania egzaminów praktycznych kat. B prawa jazdy, branych przez Zamawiającego w najem, jednak nie więcej niż o 4 sztuki w odniesieniu do każdego WORD-u. W takiej sytuacji Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o konieczności zwiększenia liczby samochodów ze stosownym wyprzedzeniem, jednak nie później niż na 30 dni przed wymaganą datą dostawy. 3. Samochody muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nie używane, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostarczenia ich Zamawiającemu, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający m.in. wymagania techniczne, parametry, wymagane wyposażenie samochodów oraz dokumenty, jakie Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z samochodami, został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i odbierać samochody na swój koszt i ryzyko: do siedziby WORD w Rzeszowie i do siedziby WORD w Przemyślu - według wskazań Zamawiającego. b) Zamawiający wymaga - w okresie trwania umowy - jednokrotnej wymiany przez Wykonawcę wszystkich samochodów przystosowanych do przeprowadzania egzaminów praktycznych na kat. B prawa jazdy, na nowe - wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą wymiany, tej samej marki i modelu, bez istotnych zmian konstrukcyjnych, spełniające wszystkie wymagania określone w SIWZ, z zastrzeżeniem § 17 lit. e) wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wymiana wszystkich samochodów nastąpi po 24-miesięcznym okresie używania samochodów przez Zamawiającego, jednak nie później niż w terminie 26 miesięcy od daty pierwszej dostawy. c) Z tytułu wymiany samochodów, o których mowa w ust. 5 lit. b) w okresie trwania umowy, Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie. d) Wszystkie samochody muszą być ubezpieczone w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ, przez cały okres trwania umowy najmu - Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ciągłość ubezpieczenia, w szczególności opłacać składki w sposób terminowy i kompletny oraz bieżąco udostępniać Zamawiającemu do wglądu oryginały dokumentów potwierdzających zawarcie umowy ubezpieczenia (w wymaganym zakresie) dla każdego samochodu będącego przedmiotem zamówienia oraz warunki ubezpieczenia - w tym OWU. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utrzymanie wszystkich samochodów w stanie przydatnym do umówionego użytku przez czas trwania najmu. Zakres odpowiedzialności Wykonawcy obejmuje m.in. niżej wymienione czynności, które realizowane będą staraniem Wykonawcy i na jego koszt: serwisowanie samochodów, wymianę wadliwego ogumienia i felg, przeglądy gwarancyjne i przeglądy techniczne samochodów, usuwanie wszelkich wad samochodów, likwidacja szkód, naprawy samochodów w ramach likwidacji szkód objętych odpowiedzialnością ubezpieczyciela. 7. Zamawiający ponosi koszty wynikające z bieżącej eksploatacji samochodów, tj. koszty paliwa, płynów do spryskiwaczy, przepalonych żarówek, naprawy uszkodzonych opon oraz wymiany kompletnych kół na inne, zgodnie z sezonem. Wszelkie pozostałe koszty obciążają Wykonawcę. 8. Jeżeli w czasie trwania najmu, samochody wymagać będą napraw, które obciążają Wykonawcę, a bez których samochody nie będą przydatne do umówionego użytku, Wykonawca odpowiedzialny jest za naprawę uszkodzenia lub usunięcie wad samochodów w ciągu 72 godzin od dokonania zgłoszenia (z wyłączeniem niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy). W sytuacji braku możliwości naprawy samochodów w tym terminie, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o tym Zamawiającego i, w uzgodnieniu z nim, do dostarczenia po tym terminie, nie dłużej niż w ciągu 48 godzin, samochodu zastępczego, spełniającego wszelkie wymagania określone w SIWZ, jak dla samochodu zastępowanego, z zastrzeżeniem, że samochód zastępczy nie musi być fabrycznie nowy, musi też posiadać odpowiednie ogumienie, zależnie od sezonu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego /odpowiednio WORD w Rzeszowie lub WORD w Przemyślu - zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego/ samochodu zastępczego na czas dokonywania naprawy. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych opłat z tytułu dostarczenia do Zamawiającego oraz korzystania przez Zamawiającego z samochodu zastępczego. Wykonawca zobowiązany jest wykonać naprawę zastępowanego samochodu w najkrótszym możliwym terminie, w każdym wypadku nie dłuższym niż 60 dni. 9. W przypadku kradzieży, wad samochodu, całkowitego zniszczenia samochodu, albo innych przyczyn, które uniemożliwiają korzystanie z samochodu do umówionego użytku, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia samochodu zastępczego, spełniającego wszelkie wymagania samochodu zastępowanego w ciągu 48 godzin od powiadomienia przez Zamawiającego o kradzieży, zniszczeniu albo innej ww. przyczynie, z zastrzeżeniem, że samochód zastępczy nie musi być fabrycznie nowy, musi jednak posiadać odpowiednie ogumienie, zależnie od sezonu. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia fabrycznie nowego samochodu tej samej marki i modelu, spełniającego wszelkie wymagania jak dla samochodu zastępowanego, nie później niż w ciągu 60 dni od daty zgłoszenia o kradzieży lub zniszczeniu i innych przyczynach uniemożliwiających korzystanie. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo korzystania z samochodu zastępczego do chwili odbioru samochodu, w którym dokonano naprawy lub do chwili odbioru nowego samochodu. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dokonywania oględzin uszkodzonych samochodów w siedzibie WORD w Rzeszowie lub w siedzibie WORD w Przemyślu - według wskazań Zamawiającego lub w przypadku konieczności dokonywania oględzin w innym miejscu, do zapewnienia transportu samochodów z siedziby WORD w Rzeszowie lub z siedziby WORD w Przemyślu i z powrotem, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.

II.5) Główny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  48   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
48

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Okres najmu wynosi 48 miesięcy, począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru pierwszej dostawy samochodów w liczbie określonej w części III ust. 1 SIWZ. 2. Pierwsza dostawa samochodów nastąpi między sierpniem a październikiem 2020 r. Dokładny termin pierwszej dostawy zostanie podany przez Zamawiającego w ciągu 30 dni, licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Kolejna dostawa (wymiana) wszystkich samochodów nastąpi po 24-miesięcznym okresie używana samochodów przez Zamawiającego, jednak nie później niż w terminie 26 miesięcy od daty pierwszej dostawy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. wykonawcy posiadający odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż kwota oferty brutto.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie co najmniej dwóch dostaw, z których każda obejmowała minimum 22 samochody osobowe w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ilości dostarczonych samochodów i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na sumę gwarancyjną wartości co najmniej złożonej oferty brutto.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda złożenia wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 28 1930 1187 2710 0716 5373 0004 4. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium wnoszone w formach innych niż pieniądze, muszą zawierać co najmniej następujące informacje: a) wskazanie nazwy postępowania, b) wskazanie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres), c) wskazanie beneficjenta gwarancji/poręczenia: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie z siedzibą w Rzeszowie przy al. Wyzwolenia 4. d) wskazanie podmiotu, dla którego wystawiany jest dokument gwarancji lub poręczenia - dane Wykonawcy, e) określenie kwoty gwarancji lub poręczenia, f) gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego, g) wskazanie terminu ważności gwarancji lub poręczenia - nie krótszego niż 30 dni, od dnia w którym upłynął termin składania ofert, h) wskazanie, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium wnoszone w formach innych niż pieniądze powinny zostać załączone do oferty w sposób umożliwiający ich odłączenie. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Wyposażenie opcjonalne40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dokona się zmiany umowy jeżeli: a) wystąpi konieczność zmiany terminu realizacji zamówienia, wynikająca z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć wcześniej, takich jak wystąpienie siły wyższej, która uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, przesunięcie nastąpi o czas, w którym niemożliwe było wykonywanie umowy z powodu siły wyższej, b) w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki VAT wskazanej w ofercie Wykonawcy i w § 13 ust. 2 umowy. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zwiększenie wynagrodzenia o różnicę wynikającą z podwyższenia tego podatku, pod warunkiem że Wykonawca wystąpi do Zamawiającego o zmianę wysokości wynagrodzenia brutto w związku z tą zmianą i wykaże wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wysokości wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy może nastąpić od następnego miesiąca kalendarzowego, po wykazaniu przez Wykonawcę wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie netto pozostaje niezmienne. c) Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o konieczności zwiększenia liczby samochodów branych w najem, zgodnie z częścią III ust. 2 SIWZ i z § 1 ust. 2 umowy. W takim wypadku nastąpi zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wyliczoną jako iloczyn ilości dodatkowych samochodów i stałej miesięcznej stawki czynszu najmu jednego samochodu, określonej w § 13 ust. 2 umowy, począwszy od daty protokolarnego odbioru tych samochodów. d) w trakcie obowiązywania umowy na rynek wprowadzone zostaną zmiany techniczne i/lub technologiczne w samochodach wpływające na zmianę sposobu spełnienia świadczenia, tj. w przypadku: 1) pojawienia się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji samochodów; 2) konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany, o których mowa w lit. d) nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. e) w trakcie realizacji umowy producent najmowanych samochodów wprowadzi do pierwotnie zaoferowanego modelu samochodu zmiany lub zakończy jego produkcję, w związku z czym Wykonawca nie będzie miał możliwości dostarczenia pierwotnie oferowanego modelu samochodów wyprodukowanych w wymaganym przez Zamawiającego terminie - tj. nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostarczenia ich Zamawiającemu. W takiej sytuacji (brak dostępności na rynku) w przypadku nowo dostarczanych samochodów Zamawiający dopuści dostarczenie nowego lub zmienionego modelu samochodów, pod warunkiem, że łącznie spełnione zostaną następujące przesłanki: o nie ulegną zmianie: marka samochodu, typ nadwozia, parametry silnika, typ skrzyni biegów (skrzynia mechaniczna - manualna) i minimalna ilość przełożeń do przodu (minimum 5), rodzaj paliwa, o samochody będą posiadały: parametry techniczne oraz wymiary konstrukcyjne zbliżone do samochodów pierwotnie oferowanych, wyposażenie nie gorsze od samochodów pierwotnie oferowanych; o zmiany nie będą sprzeczne z wymogami określonymi w aktualnie obowiązującym Rozporządzeniu w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Zmiana ta nie może stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. f) w trakcie obowiązywania umowy wystąpią okoliczności wymienione wprost w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.