eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostęp do codziennego internetowego serwisu informacyjnego wraz z archiwum depesz. RZP B/2012/12/04

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Warszawa: Dostęp do codziennego internetowego serwisu informacyjnego wraz z archiwum depesz. RZP B/2012/12/04
Numer ogłoszenia: 517440 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej , ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6301572, faks 22 6301649.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.transport.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostęp do codziennego internetowego serwisu informacyjnego wraz z archiwum depesz. RZP B/2012/12/04.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego postępowaniem jest dostęp do codziennego internetowego serwisu informacyjnego wraz z archiwum depesz. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostęp do codziennego serwisu informacyjnego w języku polskim wraz z archiwum, zwanego dalej Serwisem, stanowiącego bazę danych, spełniającą cechy utworu w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zawierającego wiadomości krajowe, z zagranicy oraz wiadomości gospodarcze. 2. Serwis będzie dostępny dla Zamawiającego codziennie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 24 miesiące od dnia podpisania umowy. 3. Serwis będzie dostępny dla Zamawiającego drogą elektroniczną. 4. Serwis będzie dostępny dla Zamawiającego co najmniej w tym samym czasie, w jakim otrzymują go inni odbiorcy w Polsce. 5. Serwis będzie obejmował depesze o tematyce krajowej, zagranicznej i gospodarczej. 6. Depesze zamieszczane w Serwisie będą grupowane w zakładki zgodne z ich treścią (z kraju, z zagranicy, gospodarcze, komunikaty i in.). 7. Serwis będzie zawierał archiwum depesz z co najmniej ostatnich10 lat wraz z wyszukiwarką. 8. Serwis będzie dostarczany w języku polskim. 9. Serwis będzie umożliwiał jednoczesne wyświetlenie na ekranie monitora zaznaczonych przez użytkownika depesz. 10. Serwis będzie umożliwiał drukowanie depesz w pliku tekstowym lub w PDF. 11. Wykonawca oświadcza, że posiada prawa autorskie do materiałów informacyjnych lub stosowne umowy licencyjne do przekazywania i wykorzystywania informacji. 12. Dostęp do Serwisu będzie się odbywał przez chronioną hasłem stronę internetową. Zamawiający otrzyma 12 haseł dostępu do Serwisu. 13. Wykonawca oświadcza, że dysponuje możliwością utrzymania i nadzoru on-line nad serwerem oraz umożliwia utrzymanie 24 godzinnej dostępności serwisu internetowego. 14. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się do zamieszczania na Serwisie komunikatów pochodzących od Zamawiającego. 15. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do korzystania z utworów wchodzących w skład Serwisu na poniższych zasadach: I. w ramach udzielonego zamówienia Zamawiający ma prawo wykorzystywać informacje pochodzące z Serwisu wyłącznie dla własnych wewnętrznych potrzeb informacyjnych bez prawa do ich udostępniania osobom trzecim, w ramach niżej wymienionych pól eksploatacji: A. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; B. w zakresie rozpowszechniania utworu - wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie i reemitowanie, a także udostępnianie utworu pracownikom w wewnętrznej sieci informatycznej (intranet) w taki sposób, by każdy z pracowników mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.60.00 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji 64.21.62.00 - Elektroniczne usługi informacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda do Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 3 usługi w zakresie świadczenia usługi polegającej na dostarczaniu codziennego serwisu informacyjnego, każda o wartości co najmniej 100 000 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 20 korespondentami w Polsce oraz 10 korespondentami zagranicznymi, którzy posiadają wyższe wykształcenie oraz co najmniej 1 - roczne doświadczenie w świadczeniu usług polegających na zdobywaniu, przetwarzaniu oraz dostarczaniu depesz informacyjnych do codziennego serwisu informacyjnego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.transport.gov.pl;www.bip.transport.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej. Biuro Dyrektora Generalnego Wydział Zamówień Publicznych ul. Chałubińskiego 4/6 p.230 00-928 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, Biuro Ministra ul. Chałubińskiego 4/6, pok. 106 bud. B 00-928 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.