Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-18
Warszawa: Dostęp do codziennego internetowego serwisu informacyjnego wraz z archiwum depesz. RZP B/2012/12/04
Numer ogłoszenia: 517440 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej , ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6301572, faks 22 6301649.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.transport.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostęp do codziennego internetowego serwisu informacyjnego wraz z archiwum depesz. RZP B/2012/12/04.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego postępowaniem jest dostęp do codziennego internetowego serwisu informacyjnego wraz z archiwum depesz. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostęp do codziennego serwisu informacyjnego w języku polskim wraz z archiwum, zwanego dalej Serwisem, stanowiącego bazę danych, spełniającą cechy utworu w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zawierającego wiadomości krajowe, z zagranicy oraz wiadomości gospodarcze. 2. Serwis będzie dostępny dla Zamawiającego codziennie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 24 miesiące od dnia podpisania umowy. 3. Serwis będzie dostępny dla Zamawiającego drogą elektroniczną. 4. Serwis będzie dostępny dla Zamawiającego co najmniej w tym samym czasie, w jakim otrzymują go inni odbiorcy w Polsce. 5. Serwis będzie obejmował depesze o tematyce krajowej, zagranicznej i gospodarczej. 6. Depesze zamieszczane w Serwisie będą grupowane w zakładki zgodne z ich treścią (z kraju, z zagranicy, gospodarcze, komunikaty i in.). 7. Serwis będzie zawierał archiwum depesz z co najmniej ostatnich10 lat wraz z wyszukiwarką. 8. Serwis będzie dostarczany w języku polskim. 9. Serwis będzie umożliwiał jednoczesne wyświetlenie na ekranie monitora zaznaczonych przez użytkownika depesz. 10. Serwis będzie umożliwiał drukowanie depesz w pliku tekstowym lub w PDF. 11. Wykonawca oświadcza, że posiada prawa autorskie do materiałów informacyjnych lub stosowne umowy licencyjne do przekazywania i wykorzystywania informacji. 12. Dostęp do Serwisu będzie się odbywał przez chronioną hasłem stronę internetową. Zamawiający otrzyma 12 haseł dostępu do Serwisu. 13. Wykonawca oświadcza, że dysponuje możliwością utrzymania i nadzoru on-line nad serwerem oraz umożliwia utrzymanie 24 godzinnej dostępności serwisu internetowego. 14. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się do zamieszczania na Serwisie komunikatów pochodzących od Zamawiającego. 15. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do korzystania z utworów wchodzących w skład Serwisu na poniższych zasadach: I. w ramach udzielonego zamówienia Zamawiający ma prawo wykorzystywać informacje pochodzące z Serwisu wyłącznie dla własnych wewnętrznych potrzeb informacyjnych bez prawa do ich udostępniania osobom trzecim, w ramach niżej wymienionych pól eksploatacji: A. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; B. w zakresie rozpowszechniania utworu - wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie i reemitowanie, a także udostępnianie utworu pracownikom w wewnętrznej sieci informatycznej (intranet) w taki sposób, by każdy z pracowników mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.60.00 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji 64.21.62.00 - Elektroniczne usługi informacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda do Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 3 usługi w zakresie świadczenia usługi polegającej na dostarczaniu codziennego serwisu informacyjnego, każda o wartości co najmniej 100 000 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 20 korespondentami w Polsce oraz 10 korespondentami zagranicznymi, którzy posiadają wyższe wykształcenie oraz co najmniej 1 - roczne doświadczenie w świadczeniu usług polegających na zdobywaniu, przetwarzaniu oraz dostarczaniu depesz informacyjnych do codziennego serwisu informacyjnego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.transport.gov.pl;www.bip.transport.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej.
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zamówień Publicznych
ul. Chałubińskiego 4/6 p.230
00-928 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, Biuro Ministra ul. Chałubińskiego 4/6, pok. 106 bud. B 00-928 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia na żywo transmisji (streamingu) na wybranych stronach Zamawiającego oraz w mediach społecznościowych z wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez MJWPU
- usługa informatyczna dla biur poselskich.
więcej: Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.