eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001391528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górecka 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-201

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycja@odnpoznan.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odnpoznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781337139

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bułgarska 19

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 618616974

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@pbp.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pbp.poznan.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Postępowanie jak Zamawiający, prowadzi w całości Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu działający w swoim imieniu i Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Poznaniu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4a4a053-1da4-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046557/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie funkji koordynatora procesu inwestycyjnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Fundusz Europejski dla Wielkopolski 2021-2027. Priorytet 5: Fundusze europejskie wspierające społeczną infrastrukturę dla Wielkopolan. Działanie 5.1 Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4a4a053-1da4-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4a4a053-1da4-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu, ul. Górecka 1, 60-201 Poznań;
2) Inspektor Ochrony Danych: Pan Roman Dwulit, adres e-mail: roman.dwulit@odnpoznan.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji pn. „pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego nad realizacją zadania inwestycyjnego: Przebudowa i rozbudowa zespołu budynków dawnego szpitala dziecięcego przy ul. Nowowiejskiego w Poznaniu oraz zmiana sposobu użytkowania na cele oświatowe dla Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu – zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2 pn. Przebudowa i rozbudowa zespołu budynków dawnego szpitala dziecięcego przy ul. Nowowiejskiego w Poznaniu oraz zmiana sposobu użytkowania na cele oświatowe dla Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Poznaniu”.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ODN-KG.224.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego - zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: Przebudowa i rozbudowa zespołu budynków dawnego szpitala dziecięcego przy ul. Nowowiejskiego w Poznaniu oraz zmiana sposobu użytkowania na cele oświatowe dla Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu – zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2 pn. Przebudowa i rozbudowa zespołu budynków dawnego szpitala dziecięcego przy ul. Nowowiejskiego w Poznaniu oraz zmiana sposobu użytkowania na cele oświatowe dla Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został, określony w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został również określony w Załączniku nr 3 do SWZ (projekt umowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość pobytu na budowie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej: 100 000,00 PLN;
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej: 500 000,00 PLN
2) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
c) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie min. 2 (dwie) usługi, polegającą na pełnieniu funkcji koordynatora projektu inwestycyjnego lub nadzór inwestorskiego nad realizacją roboty budowlanej robotę budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie budynków użyteczności publicznej, w tym 1 usługa na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków lub będących w strefie konserwatora zabytków w o wartość każdej z robót budowlanych objętych usługą min. 20 000 000,00 (dwadzieścia milionów) PLN wraz z podatkiem vat.
d) będzie dysponował min. jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia, jako Kierownik Zespołu Specjalistów, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która posiada minimum 15 -letnie doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu tych uprawnień, która w okresie ostatnich 8 (ośmiu) lat przez czas nie krótszy niż 1 (jeden) rok pełniła funkcję inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej albo kierownika budowy dla:
 co najmniej 3 (trzech) pełnobranżowych robót budowlanych, których zakres obejmował budowę lub rozbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont budynku o powierzchni użytkowej wybudowanego budynku lub powierzchni użytkowej części dobudowanej, lub przebudowywanej, lub odbudowanej, lub remontowanej budynku nie mniejszej niż 3000 (trzy tysiące) m2 i w przypadku co najmniej 2 robót ilości kondygnacji nie mniejszej niż 3 (trzy), o łącznej wartości zamówienia (wszystkie branże łącznie) każdej z wyżej wymienionych 3 (trzech) robót nie niższej niż 20 000 000,00 (dwadzieścia milionów) PLN wraz z podatkiem VAT oraz wartości robót z branży konstrukcyjno-budowlanej każdej z wyżej wymienionych 3 (trzech) robót nie niższej niż 5 000 000,00 (pięć milionów) PLN wraz z podatkiem VAT;
 co najmniej 3 (trzech) pełnobranżowych robót budowlanych, której zakres obejmował rozbudowę lub nadbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont obiektu będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o łącznej wartości (wszystkie branże łącznie) wymienionej roboty budowlanej nie niższej niż 20 000 000,00 (dwadzieścia milionów) PLN wraz z podatkiem VAT; (może to być jednocześnie jedna z robót budowlanych, o których mowa w punkcie poprzedzającym.
e) będzie dysponował min. jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako Specjalista - Inspektor Nadzoru, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która posiada minimum 10 - letnie doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu tych uprawnień oraz uprawnienia do nadzorowania i prowadzenia robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych lub inwentarzu muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która w okresie ostatnich 8 (ośmiu) lat przez czas nie krótszy niż 1 (jeden) rok pełniła funkcję inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej albo kierownika budowy, albo kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej dla:
 co najmniej 3 (trzech) pełnobranżowych robót budowlanych, których zakres obejmował budowę lub rozbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont budynku o powierzchni użytkowej wybudowanego budynku lub powierzchni użytkowej części dobudowanej, lub przebudowywanej, lub odbudowanej, lub remontowanej budynku nie mniejszej niż 3000 (trzy tysiące) m2 i w przypadku co najmniej 2 robót ilości kondygnacji nie mniejszej niż 3 (trzy), o wartości robót z branży konstrukcyjno-budowlanej każdej z wyżej wymienionych robót budowlanych nie niższej niż 5 000 000,00 (pięć milionów) PLN wraz z podatkiem VAT;
 co najmniej 2 (dwóch) pełnobranżowych robót budowlanych, których zakres obejmował rozbudowę lub nadbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont obiektu będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami o łącznej wartości zamówienia (wszystkie branże łącznie) każdej z wyżej wymienionych 2 robót nie niższej niż 20 000 000,00 (dwadzieścia milionów) PLN wraz z podatkiem VAT mogą to być jednocześnie roboty budowlane, o których mowa w punkcie poprzedzającym);
f) będzie dysponował min. jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako Specjalista - Inspektor Nadzoru, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która posiada minimum 10 - letnie doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu tych uprawnień, oraz która w okresie ostatnich 8 (ośmiu) lat przez czas nie krótszy niż 1 (jeden) rok pełniła funkcję inspektora nadzoru w branży elektrycznej albo kierownika budowy, albo kierownika robót w branży elektrycznej dla:
 co najmniej 3 (trzech) pełnobranżowych robót budowlanych, których zakres obejmował budowę lub rozbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont budynku o powierzchni użytkowej wybudowanego budynku lub powierzchni użytkowej części dobudowanej, lub przebudowywanej, lub odbudowanej, lub remontowanej budynku nie mniejszej niż 3000 (trzy tysiące) m2 i w przypadku co najmniej 2 robót ilości kondygnacji nie mniejszej niż 3 (trzy), o wartości zamówienia robót w branży elektrycznej każdej z wyżej wymienionych robót nie niższej niż 5 000 000,00 (pięć milionów) PLN wraz z podatkiem VAT;
 co najmniej 1 (jednej) pełnobranżowej roboty budowlanej, której zakres obejmował rozbudowę lub nadbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont obiektu będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o łącznej wartości (wszystkie branże łącznie) wymienionej roboty budowlanej nie niższej niż 20 000 000,00 (dwadzieścia milionów) PLN wraz z podatkiem VAT; (może to być jednocześnie jedna z robót budowlanych, o których mowa w punkcie poprzedzającym.
g) będzie dysponował min. jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako Specjalista - Inspektor Nadzoru, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która posiada minimum 10 - letnie doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu tych uprawnień, oraz która w okresie ostatnich 8 (ośmiu) lat przez czas nie krótszy niż 1 (jeden) rok pełniła funkcję inspektora nadzoru w branży sanitarnej albo kierownika budowy, albo kierownika robót w branży sanitarnej dla:
 co najmniej 3 (trzech) pełnobranżowych robót budowlanych, których zakres obejmował budowę lub rozbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont budynku o powierzchni użytkowej wybudowanego budynku lub powierzchni użytkowej części dobudowanej, lub przebudowywanej, lub odbudowanej, lub remontowanej budynku nie mniejszej niż 3000 (trzy tysiące) m2 i w przypadku co najmniej 2 robót ilości kondygnacji nie mniejszej niż 3 (trzy), o wartości zamówienia robót w branży elektrycznej każdej z wyżej wymienionych robót nie niższej niż 5 000 000,00 (pięć milionów) PLN wraz z podatkiem VAT;
 co najmniej 1 (jednej) pełnobranżowej roboty budowlanej, której zakres obejmował rozbudowę lub nadbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont obiektu będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o łącznej wartości (wszystkie branże łącznie) wymienionej roboty budowlanej nie niższej niż 20 000 000,00 (dwadzieścia milionów) PLN wraz z podatkiem VAT; (może to być jednocześnie jedna z robót budowlanych, o których mowa w punkcie poprzedzającym.
Ciąg dalszy opisu warunków udziału w postępowaniu zawarto w pkt. Informacje dodatkowe

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia następujących dokumentów:
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
b) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
2) W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia następujących dokumentów:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywa-nych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - według wzoru załącznika nr 4 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych - referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru załącznika nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę.
1) Formularz ofertowy – według wzoru interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe” załącznik nr 1 do SWZ.
2) Formularz cenowy i kryterium pozacenowym - według wzoru załącznik nr 1A do SWZ.
2. Dodatkowo do oferty należy dołączyć – jeśli dotyczy:
1) oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby - według wzoru załącznik nr 6 do SWZ.
2) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – według wzoru załącznik nr 7 do SWZ.
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. XIV.1 SWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:
1) w przypadkach określonych w pkt. 1 lit. a warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców lub Podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub będą łącznie posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę określoną w SWZ.
2) w przypadkach określonych w pkt. 1 lit. b warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców lub Podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub będą łącznie posiadać wartość ubezpieczenia na kwotę określoną w SWZ
3) w przypadkach określonych w pkt. 2 lit. a warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią wymagania w zakresie posiadanego doświadczenia.
4) w przypadku określonym w pkt. 2 lit. b-g warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią wymagania w zakresie dysponowania osobami.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został zawarty w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-07 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ciąg dalszy opisu warunków udziału w postepowaniu:
h) będzie dysponował min. jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako Specjalista - Inspektor Nadzoru, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjno -inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych niskiego napięcia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która posiada minimum 10 - letnie doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu tych uprawnień, oraz która w okresie ostatnich 8 (ośmiu) lat przez czas nie krótszy niż 1 (jeden) rok pełniła funkcję inspektora nadzoru w branży teletechnicznej albo kierownika budowy, albo kierownika robót dla:
 co najmniej 3 (trzech) pełnobranżowych robót budowlanych, których zakres obejmował budowę lub rozbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont budynku o powierzchni użytkowej wybudowanego budynku lub powierzchni użytkowej części dobudowanej, lub przebudowywanej, lub odbudowanej, lub remontowanej budynku nie mniejszej niż 3000 (trzy tysiące) m2 i w przypadku co najmniej 2 robót ilości kondygnacji nie mniejszej niż 3 (trzy), o wartości zamówienia robót w branży teletechnicznej każdej z wyżej wymienionych robót nie niższej niż 2 000 000,00 (dwa miliony) PLN wraz z podatkiem VAT;
 co najmniej 1 (jednej) pełnobranżowej roboty budowlanej, której zakres obejmował rozbudowę lub nadbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont obiektu będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o łącznej wartości (wszystkie branże łącznie) wymienionej roboty budowlanej nie niższej niż 20 000 000,00 (dwadzieścia milionów) PLN wraz z podatkiem VAT; (może to być jednocześnie jedna z robót budowlanych, o których mowa w punkcie poprzedzającym.
i) jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako Specjalista w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE posiadającą, co najmniej 10 - letnie doświadczenie w zakresie rozliczania projektów inwestycyjnych współfinansowanych przez Unię Europejską, stopień magistra, wiedzę w zakresie:
 Wytycznych Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027;
 Wytycznych dotyczące informacji i promocji Funduszy Europejskich na lata 2021-2027;
 Wytyczne dotyczące monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027;
 Wytycznych dotyczące sposobu korygowania nieprawidłowości na lata 2021-2027;
 Znajomości systemu CST 2021 i/lub LSI 2021
która w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat rozliczała co najmniej dwa projekty, których wartość dofinansowania była nie niższa niż 15 000 000,00 (piętnaście milionów) PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.