Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-02-21
Og³oszenie nr 516965-N-2019 z dnia 2019-02-21 r.
Gmina Starcza: Przebudowa drogi gminnej ul. £±kowej w miejscowo¶ci Rudnik Ma³y
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany jest w ramach operacji typu ,,Budowa lub modernizacja dróg lokalnych'' w ramach poddzia³ania ,,Wsparcie inwestycji zwi±zanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudow± wszystkich rodzajów ma³ej infrastruktury, w tym inwestycji w energiê odnawialn± i w oszczêdzanie energii objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Starcza, krajowy numer identyfikacyjny
15139817800000, ul.
Gminna
4
,
42-261
Starcza, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
(34) 3140334, e-mail
sekretariatug@wp.pl, faks
(34) 3140334.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.starcza.akcessnet.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.starcza.akcessnet.net
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
z³o¿enie oferty w siedzibie Zamawiaj±cego osobi¶cie lub poczt±/kurierem
Adres:
Urz±d Gminy w Starczy, ul. Gminna 4, 42-261 Starcza, pokój nr 7
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa drogi gminnej ul. £±kowej w miejscowo¶ci Rudnik Ma³y
Numer referencyjny:
ZP.271.2.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. £±kowej w miejscowo¶ci Rudnik Ma³y o d³ugo¶ci 363,17m Projektowane zagospodarowanie pasa drogowego nie ulega zmianie. Parametry techniczne przebudowy ul. £±kowej w miejscowo¶ci Rudnik Ma³y: - klasa drogi - ,,D'' dojazdowa - kategoria ruchu - KR 1 - szeroko¶æ jezdni do 4,0m - pobocza obustronne szeroko¶ci 0,5m wzmocnione destruktem bitumicznym (kruszywem kamiennym). Dla przyjêtych warunków gruntowych i kategorii ruchu KR1 zaprojektowano nawierzchniê o nastêpuj±cej konstrukcji warstw: * warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC 11S grubo¶ci 4cm po zagêszczeniu, * warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC 16W grubo¶ci 4cm po zagêszczeniu, * podbudowa zasadnicza dwuwarstwowa z kruszywa kamiennego ³amanego - warstwa górna o frakcji 10/31,5mm grubo¶ci 8 cm po zagêszczeniu - warstwa dolna o frakcji 0/63 mm grubo¶ci 15 cm po zagêszczeniu * warstwa ods±czaj±ca z piasku (warstwa mrozoodporna) grubo¶ci 20 cm po zagêszczeniu. Odwodnienie powierzchniowe w kierunku istniej±cych rowów przydro¿nych. Projektuje siê profilowanie istniej±cego dna i skarp rowu, jego odmulenie i czyszczenie z rosn±cych chaszczy. W celu sprawniejszego odp³ywu wody opadowej zaprojektowano przebudowê (obni¿enie) istniej±cego przepustu pod zjazdem na dzia³kê nr 611 oraz ¶cieki przykrawêdziowe z prefabrykatów betonowych typu ,,korytko''. Krawêdzie jezdni obudowane krawê¿nikami drogowymi zatopionymi o wymiarach 12 x25 cm na ³awie betonowej (C12/15) z oporem o wymiarach 25 + 15 cm plus opór zewnêtrzny 10 x 15cm. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególno¶ci ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r. poz. 1202), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2018r. poz. 1025 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2018r. poz. 1986 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewniæ wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególno¶ci z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotycz±cymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotycz±cymi wyrobów, materia³ów stosowanych w budownictwie. Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917).
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) Do¶wiadczenie zawodowe. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedn± robotê budowlan± w zakresie w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 tys. z³ brutto.
2) Kadra techniczna. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ kierownikiem budowy, posiadaj±cym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci drogowej lub konstrukcyjnej bez ograniczeñ.
Uwaga:
Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o u³atwieniu dostêpu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014r. poz. 768) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 poz. 1202) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2018 r., poz. 2272).
Ocena spe³niania warunków zostanie dokonana wg. formu³y spe³nia/ nie spe³nia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, 2. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu 3. za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane; potwierdzaj±ce spe³nianie warunku opisanego w Rozdziale 6 pkt.3 ust. 1 SIWZ
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonywania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami; potwierdzaj±cych spe³nianie warunku opisanego w Rozdziale 6 pkt.3 ust. 2 SIWZ
3. O¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawienia wymienione w Rozdziale 6 pkt. 3. ust 2 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zobowi±zania podmiotów, na których zdolno¶ciach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Pe³nomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (3 dni od zamieszczenia informacji art. 86 pkt. 5 Pzp) 4. Dowód wniesienia wadium, kserokopia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 5000,00z³ (s³ownie z³: piêæ tysiêcy i 00/100),
2. Formy wadium
2.1. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:
2.1.1 pieni±dzu,
2.1.2 porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
2.1.3 gwarancjach bankowych,
2.1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.1.5 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018r., poz. 110, jednolity tekst).
3. Sposób i miejsce sk³adania wadium
3.1 Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Miêdzypowiatowy Bank Spó³dzielczy w Myszkowie nr 96 8279 0000 0100 2479 2001 0004, z adnotacj±: "Wadium - nr sprawy: ZP.271.2.2019".
3.2 Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt. od 2.1.2 do 2.1.5 nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u w Siedzibie Zamawiaj±cego w Urzêdzie Gminy Starcza w pokoju nr 4, przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Do oferty nale¿y za³±czyæ potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kserokopiê z³o¿onego dokumentu.
3.3 Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien byæ sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê np. z³o¿ony wraz z imienn± piecz±tk± lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
3.4 Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ, ¿e jest gwarancj± bezzwrotn± (Nie trzeba zwracaæ orygina³u gwarancji do ubezpieczyciela jedynie w przypadku zawartym w ustawie PZP art. 46 ust. 4a) i nieodwo³aln± oraz bezwarunkow±, wykonaln± na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
4. Termin sk³adania wadium
4.1 Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania
ofert. tj. do dnia 11.03.2019r. do godz. 10:00.
4.2 Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie
znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
4.3 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawow± form±
wadium zostanie wykluczony z postêpowania z mocy art. 24 ust. 2. pkt.2 ustawy, a
jego oferta zgodnie z art. 24 ust.4. zostanie uznana za odrzucon±.
5. Zwrot wadium
5.1 Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy,
którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem ust. 4a ustawy
Pzp.
5.2 Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy
zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia
¿±dano.
5.3 Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³
ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5.4 Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu
zwrócono wadium na podstawie ust. 1, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego
oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie
okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
5.5 Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami
wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
5.6 Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie
z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1, pe³nomocnictw,
listy podmiotów na le¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust.
2 pkt 5, lub informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej, lub nie wyrazi³ zgody
na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowa³o brak
mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejsze.
5.7 Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta
zosta³a wybrana:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Miesiêczny okres gwarancji | 20,00 |
| Termin p³atno¶ci faktury | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie: 1.1. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, gdy: a) nast±pi urzêdowa zmiana stawki podatku VAT, 1.2 Przed³u¿enia terminu zakoñczenia umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy: a) je¿eli w trakcie realizacji zamówienia zasz³a konieczno¶æ wykonania nieprzewidzianych robót lub Zamawiaj±cy dokona³ istotnej zmiany projektu, b) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego (np. opó¼nienia w przekazaniu przez Zamawiaj±cego placu budowy), c) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêska ¿ywio³owa), maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót, d) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego lub z przyczyn od niego zale¿nych, e) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót z zachowaniem wzglêdów technologicznych lub bhp (zgodnie z wymaganiami producentów materia³ów), zaistnienie ww. warunków musi byæ ka¿dorazowo udokumentowane protoko³em konieczno¶ci i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. 1.3 Zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych), 2. Zmiany osobowe tj. zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane lub innych ustaw, a tak¿e okre¶lonych w SIWZ jedynie za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego oraz wyst±pienia konieczno¶ci zmiany osób, przy pomocy, których zamawiaj±cy realizuje przedmiot umowy nie wymagaj± aneksu do umowy. 3. Okre¶la siê nastêpuj±cy tryb dokonywania zmian postanowieñ umowy: 3.1zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie, za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci, 3.2.strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia powy¿szych okoliczno¶ci, 3.3wniosek o zmianê postanowieñ zawartej umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-03-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO zastosowana przez zamawiaj±cego w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Starcza, ul. Gminna 4, 42-261 Starcza; ? kontakt z inspektorem ochrony danych jest mo¿liwy pod adresem: iod.starcza@wp.pl ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.2.2019 pn. "Przebudowa drogi gminnej ul. £±kowej w miejscowo¶ci Rudnik Ma³y'' prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI STARCZA
- Zakup zbiornika wody 1500l izolowanego na przyczepce dwuosiowej z zaczepem kulowym
- Zakup traktora dla potrzeb komunalnych z niezbêdnym osprzêtem, m.in. spychem, przyczep±, zbiornikiem do posypywania dróg, zamiatark±, kosiark±, wyci±gark±/podno¶nikiem
- Zakup koparko - ³adowarki dla Gminy Starcza
wiêcej: przetargi STARCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa DP nr 1811B na odcinku Guty - Bzury"
- Remont dróg gminnych zwi±zanych z usuwaniem skutków klêsk ¿ywio³owych na terenie Gminy ¦wilcza w 2025 r.
- "Budowa ogólnopolskiej trasy rowerowej nr 3 "BlueVelo" na terenie Gminy Krzy¿anowice"
- Remont drogi powiatowej Nr 1862L od km 5+457 do km 6+797 w miejscowo¶ci Leszczany
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1030R Grêbów - Stany w m. Grêbów od km 0+000 do km 0+999 i od km 2+473,50 do km 3+472,50
- Remont drogi powiatowej Nr 3131L od km 3+314 do km 3+773 oraz od km 5+520 do km 5+748 na odcinku Wereszcze Du¿e - Zawadówka
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





