Ogłoszenie nr 516848-N-2020 z dnia 2020-02-26 r.
Zakład Karny w Stargardzie: Dostawy wędlin dla Zakładu Karnego w Stargardzie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny w Stargardzie, krajowy numer identyfikacyjny
00032042000000, ul.
Al. Żołnierza
42
,
73-110
Stargard, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
915 763 160, e-mail
dkw_stargard@sw.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Zakład Karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zp.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą tradycyjną, kurier lub osobiście w sekretariacie zamawiającego.
Adres:
Zakład Karny w Stargardzie, ul. Aleja Żołnierza 42, 73-110 Stargard. W sekretariacie siedziby zamawiającego.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy wędlin dla Zakładu Karnego w Stargardzie
Numer referencyjny:
2232.002.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Baton drobiowy PN-A-86526:1995/Az2:2000; wędlina drobiowa, bez widocznych oznak tłuszczu, na przekroju widoczne grube kawałki mięsa drobiowego, wyczuwalny smak mięsa drobiowego - 650 kg. 2. Kiełbasa krakowska parzona PN-A-82007:1996/Az1:1998; parzona wędlina wieprzowo wołowa, na przekroju widoczne grube kawałki chudego mięsa, lekko wyczuwalny smak przypraw - 350 kg. 3. Kiełbasa parówkowa PN-A-82007:1996/Az1:1998; drobno rozdrobniona parówka wieprzowa, osłonka jelito cienkie wieprzowe, średnio tłusta - 900 kg. 4. Kiełbasa śląska PN-A-82007:1996/Az1:1998; średnio rozdrobniona, osłonka jelito cienkie wieprzowe, z widocznymi na przekroju drobnymi kawałkami mięsa, wyczuwalny smak mięsa i przypraw - 4500 kg. 5. Kiełbasa szynkowa PN-A-82007:1996/Az1:1998; chuda, parzona wędlina wieprzowa, grubo rozdrobniona, z widocznymi na przekroju dużymi kawałkami chudego mięsa, lekko wyczuwalny smak przypraw - 650 kg. 6. Kiełbasa tatrzańska PN-A-82007:1996/Az1:1998; średnio rozdrobniona, wędzona, chuda, podsuszana kiełbasa wieprzowo wołowa, z widocznymi na przekroju średnimi kawałkami mięsa, lekko wyczuwalny smak przypraw - 650 kg. 7. Kiełbasa żywiecka drobiowa PN-A-86526:1995/Az2:2000; średnio rozdrobniona, chuda, podsuszana kiełbasa drobiowa, z widocznymi na przekroju średnimi kawałkami mięsa, lekko wyczuwalny smak przypraw - 650 kg. 8. Metka łososiowa PN-A-82007:1996/Az1:1998; drobno rozdrobniona kiełbasa wieprzowo wołowa - 650 kg. 9. Mielonka drobiowa PN-A-86526:1995/Az2:2000; wędlina drobiowa, drobno rozdrobniona, bez widocznych oznak tłuszczu, wyczuwalny smak mięsa drobiowego - 900 kg. 10. Mielonka wieprzowa PN-A-82007:1996/Az1:1998; wędlina z mięsa wieprzowego, średnio rozdrobniona, z niewielkimi oznakami tłuszczu, z widocznymi na przekroju drobnymi kawałkami mięsa, wyczuwalny smak mięsa i przypraw - 900 kg. 11. Mortadela drobiowa PN-A-86526:1995/Az2:2000; wędlina drobiowa, drobno rozdrobniona, bez widocznych oznak tłuszczu, lekko wyczuwalny smak przypraw, wyczuwalny smak mięsa drobiowego - 900 kg. 12. Mortadela wieprzowa z papryką PN-A-82007:1996/Az1:1998; średnio tłusta wędlina wieprzowa, drobno rozdrobniona, bez widocznych oznak tłuszczu, na przekroju widoczne kawałki papryki, wyczuwalny smak przypraw, wyczuwalny smak mięsa - 900 kg. 13. Pasztet drobiowy pieczony PN-A-86526:1995/Az2:2000; pasztet z mięsa, w bloku lub foremkach, zapieczony, średnio tłusty - 100 kg. 14. Pasztetowa drobiowa PN-A-86526:1995/Az2:2000; pasztetowa z mięsa drobiowego, w folii lub osłonce jelitowej, średnio tłusta - 650 kg. 15. Pasztetowa wieprzowa PN-A-82007:1996/Az1:1998; pasztetowa z mięsa wieprzowych, w folii lub osłonce jelitowej, średnio tłusta - 650 kg. 16. Pieczeń drobiowa PN-A-86526:1995/Az2:2000; pieczeń z mięsa drobiowego, w foremkach lub bloku, zapieczona, średnio tłusta - 900 kg. 17. Pieczeń wieprzowa PN-A-82007:1996/Az1:1998; pieczeń z mięsa wieprzowego, w foremkach lub bloku, zapieczona, średnio tłusta - 900 kg. 18. Polędwica drobiowa PN-A-86526:1995/Az2:2000; wędlina drobiowa, bez widocznych oznak tłuszczu, na przekroju widoczne grube kawałki mięsa drobiowego, wyczuwalny smak mięsa drobiowego - 350 kg. 19. Salceson czarny ozorkowy PN-A-82007:1996/Az1:1998; wyrób podrobowy, z widocznymi kawałkami ozorów i mięsa - 650 kg. 20. Serdelki drobiowe PN-A-86526:1995/Az2:2000; parówka drobiowa, mocno rozdrobniona, osłonka w folii lub jelito cienkie, bez widocznych oznak tłuszczu, lekko wyczuwalny smak przypraw, wyczuwalny smak mięsa drobiowego - 900 kg. 21. Kiełbasa smakowita z indyka PN-A-86526:1995/Az2:2000; wędlina drobiowa, bez widocznych oznak tłuszczu, na przekroju widoczne średnie kawałki mięsa drobiowego, wyczuwalny smak mięsa drobiowego - 650 kg. 22. Szynka drobiowa PN-A-86526:1995/Az2:2000; wędlina drobiowa, bez widocznych oznak tłuszczu, na przekroju widoczne grube kawałki chudego mięsa drobiowego, wyczuwalny smak mięsa drobiowego - 650 kg. 23. Szynka tyrolska PN-A-82007:1996/Az1:1998; wędlina z mięsa wieprzowego, średnio rozdrobniona, z niewielkimi oznakami tłuszczu, z widocznymi na przekroju drobnymi kawałkami mięsa z szynki wieprzowej, wyczuwalny smak mięsa i przypraw - 350 kg. 24. Szynka wieprzowa gotowana PN-A-82007:1996/Az1:1998; mięso z szynki wieprzowej, chuda, bez tłuszczu, nierozdrobniona, parzona - 350 kg. 25. Kiełbasa biała parzona PN-A-82007:1996/Az1:1998; średnio rozdrobniona, osłonka jelito cienkie wieprzowe, z widocznymi na przekroju drobnymi kawałkami mięsa, wyczuwalny smak mięsa i przypraw - 850 kg. 26. Polędwica sopocka PN-A-82007; wędzonka wysokowydajna, wyprodukowana ze schabu bez tłuszczu, wędzona, parzona, nierozdrobniona, bez osłonki - 350 kg. 27. Baleron PN-A-82032:2005PN-A-82032:2005; wędzonka otrzymana z karkówki wieprzowej, wędzona, parzona, nierozdrobniona, bez osłonki - 100 kg. 28. Szynka tostowa drobiowa PN-A-86526:1995; wędlina drobiowa, bez widocznych oznak tłuszczu, na przekroju widoczne grube kawałki mięsa drobiowego, wyczuwalny smak mięsa drobiowego, opakowana w osłonkę foliową, charakterystyczny prostokątny lub kwadratowy kształt w przekroju - 350 kg. 29. Kaszanka PN-A-82007;1996; wyrób podrobowy parzony; średnio rozdrobniony w osłonie foliowej o średnicy min 7 cm - 1100 kg.
II.5) Główny kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
15131135-0 |
15131130-5 |
15131310-1 |
15131134-3 |
15131210-0 |
15131200-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
12 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zawarte w formularzu ofertowym podpisane przez wykonawcę.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawarte w formularzu ofertowym podpisane przez wykonawcę.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Oświadczenie o akceptacji otrzymanej umowy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawarte w formularzu ofertowym podpisane przez wykonawcę.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Łączna cena ofertowa brutto | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Czas wymiany wadliwego towaru | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-05, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI STARGARD
- Wykonywanie prac ogrodniczych na terenach zieleni parkowej, skwerów, pasów zieleni dróg gminnych oraz innych terenów zieleni Gminy-Miasta Stargard
- Dostawa ładowarki kołowej dla Bio Star Sp. z o.o - leasing operacyjny - II postępowanie.
- Dostawa środków kontrastujących na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 2 pakiety
- Wymiana parkietu w Hali sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o. przy ul. Pierwszej Brygady 1 w Stargardzie
- Dostawa azotu ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika kriogenicznego na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Stargardzie - poprawa efektywności energetycznej budynku oraz dostosowanie do warunków bezpieczeństwa pożarowego
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb Zakładu Karnego w Trzebini.
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
- Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.