Ogłoszenie z dnia 2005-09-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kalisz: dostawa dla potrzeb COSSW w Kaliszu kawy, herbaty, wyrobów czekoladowych i cukru - 5/ż/05
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu, do kontaktów: Okrasa Maciej , Krzeszkiewicz Lech, ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7669507, e-mail: kwatermistrz@cossw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dla potrzeb COSSW w Kaliszu kawy, herbaty, wyrobów czekoladowych i cukru - 5/ż/05. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb COSSW w Kaliszu kawy, herbaty, wyrobów czekoladowych i cukru - część I obejmująca kawę i herbatę - część II obejmująca wyroby czekoladowe część III obejmująca cukier. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: COSSW w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 84 371,80 zł (słownie: osiemdziesiąt cztery tysiace trzysta siedemdziesiąt jeden złotych 80/100). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: Całość zamówienia - 2531,15 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca ubiegajacy się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: Złożyć druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiajacego. Wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Złożyć dołączony przez zamawiajacego, podpisany druk Oświadczenie Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiajacego. Złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. Złożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. złożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1-9 ustawy Prawo zamowień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Złożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzajace, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Polisy lub innegto dokumentu ubezpieczenia. Doświadczenie zawodowe.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 16.01.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.11.2005, godzina 10:30, COSSW w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.09.2005.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni drogi wewnętrznej na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Sieradzu, ul. Dzigorzewska 4, 98-200 Sieradz
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Topola Mała ul. Piaskowa, gm. Ostrów Wielkopolski - ETAP I
- Dostawa oprogramowania do symulacji procesów FlexSim
- "Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego"
- Projekt budowlany wewnętrznej południowej obwodnicy miasta - Etap II - połączenie ul. Ks. Jolanty z ul. Metalowców w Kaliszu
- Kompleksowa organizacja wyjazdu dla studentów wraz z opiekunami na sympozjum, kongres i targi
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach; Zbyszyce 12; 33-318 Gródek nad Dunajcem Termin realizacji: 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2025
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku - Białej
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół nr 5 w Ropczycach w 2025 r.- II etap
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.