Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Chorzów: Całoroczne utrzymanie czystości nawierzchni wraz z likwidacją śliskości zimowej, na powierzchni 11.390 m2, obejmującej ul.Wolności i na powierzchni 4.855 m2 obejmującej ulice boczne od ul.Wolności wraz z parkingami (OR I 3400/126/08)
Numer ogłoszenia: 51555 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzowa Wydział Usług Komunalnych, ul. Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032/2412-447.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczne utrzymanie czystości nawierzchni wraz z likwidacją śliskości zimowej, na powierzchni 11.390 m2, obejmującej ul.Wolności i na powierzchni 4.855 m2 obejmującej ulice boczne od ul.Wolności wraz z parkingami (OR I 3400/126/08).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie czystości nawierzchni wraz z likwidacją śliskości zimowej na powierzchni 11.390 m2 obejmującej ul.Wolności i na powierzchni 4.855 m2 obejmującej ulice boczne (określone w załączniku nr 2) od ul.Wolności wraz z parkingami 1.1.Utrzymanie czystości nawierzchni ul.Wolności zamiatanie mechaniczne, czyszczenie nawierzchni za pomocą odkurzaczy spalinowych, zebranie śmieci, opróżnianie koszy ulicznych wraz z wywozem i składowaniem śmieci. 1.2.Likwidacja śliskości zimowej bieżące odśnieżanie i odkuwanie lodu. Wywóz odgarniętego śniegu i lodu. Posypywanie piaskiem. 2.Mycie lamp ulicznych /klosz + słup/ szt. 81, 3.Mycie wiat przystankowych - 2 szt. 4.Mycie zestawów małej architektury -32 sztuki 5.Utrzymanie czystości i utrzymanie zimowe ulic bocznych od ul. Wolności. Czyszczenie ręczne nawierzchni parkingów, czyszczenie mechaniczne jezdni, opróżnianie koszy ulicznych wraz z wywozem śmieci. Likwidacja śliskości zimowej, bieżące odśnieżanie i odkuwanie lodu. Wywóz odgarniętego śniegu i lodu. Posypywanie piaskiem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 74.74.00.00 - Różne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy PZP. 2. Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym. 3. Złożenie oferty cenowej - ryczałt miesięczny brutto 4. Do wykonania prac wykonawca powinien posiadać 2 odkurzacze spalinowe, zamiatarkę parkową z możliwością dodatkowego doposażenia w pług śnieżny, posyparkę piaskową, ładowarkę, pojazdy dostosowane do wywozu śniegu oraz narzędzia zapewniające ręczną realizacje prac (łopaty, miotły, zgarniacze do śniegu). Wykonawca winien przedstawić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Dopuszcza się możliwość posiadania zamiatarki parkowej dopiero w chwili podpisania umowy jednakże w tym przypadku należy do oferty dołączyć pisemne oświadczenie, iż w przypadku wygrania postępowania Wykonawca będzie posiadał (na dzień podpisania umowy) zamiatarkę parkową niezbędną do realizacji zamówienia. Warunki będą oceniane na zasadzie ich spełniania bądź nie spełniania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy PZP - oświadczenie nr 1 2. Złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym ( status prawny firmy, miejsce oraz data rejestracji ) - wypis z rejestru sądowego lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej 3. Złożenie oferty cenowej - ryczałt miesięczny brutto 4. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia zgodnie z pkt. 3.4 SIWZ UWAGA! Dokumenty mogą być dostarczone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę ze strony oferenta
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chorzów Wydział Usług Komunalnych Rynek 1 41-500 Chorzów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Chorzów Wydział Usług Komunalnych Rynek 1 41-500 Chorzów pokój 315.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 38 w Chorzowie, ul. Śląska 3 - I/2025
- Modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 10 w Chorzowie w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie w okresie od 01 lipca do 31 grudnia 2025r.
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w przyczepach gastronomicznych
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 13 w Chorzowie, ul. Sobieskiego 13 - I/2025
- Zakup wyposażenia medycznego w ramach realizacji planu zakupowego Zespołu Szpitali Miejskich
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania przez okres 18 miesięcy
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zielenią i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na części.
- "Usługa opróżniania i porządkowania nieruchomości pozostających w administrowaniu lub zarządzaniu Zarządu Mienia m. st. Warszawy"
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Usługi sprzątania i stałego utrzymania czystości w obiektach Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w Bydgoszczy oraz redakcji Oddziału w Toruniu.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.