Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-08
Pleszew: wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych masą na zimno
Numer ogłoszenia: 5152 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7427216, fax 062 7427216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-pleszew.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych masą na zimno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych masą na zimno. Masą bitumiczną na zimno likwidowane będą pojedyńcze ubytki w nawierzchni zagrażające bezpieczeństwu ruchu, które muszą być wyremontowane w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego. Technologia wykonywania robót: wybranie gruzu i oczyszczenie remontowanego miejsca, posmarowanie krawędzi remontowanego miejsca emulsją asfaltową, wypełnienie remontowanego miejsca masą na zimno, ręczne zagęszczenie płytą, posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową. Przewidywany zakres rzeczowy - 50 ton wbudowanej masy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna , osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( tzw. Konsorcjum). Wykonawcy wystepujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 roku ( Dz. U. z 2004 r Nr 19 poz. 177 ze zm.), spełniają wymogi określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm.) oraz musi posiadać sprzeęt lub mieć zapewniony dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia , oferent musi udokumentować wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej trzech robót o podobnym zakresie a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie ( należy załączyć referencje wystawione przez Zamawiających potwierdzające że roboty zostały wykonane należycie).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: wypełniony i podpisany formularz oferty ( zał. nr 2 do SIWZ), oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 1 do oferty),wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu ( zał. nr 2 do oferty), wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzech robót z podaniem ich wartości oraz miejsca wykonywania( zał nr 3 do oferty, załączyć referencje), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, zaakceptowany wzór umowy ( zał nr 3 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdp-pleszew@zdp-pleszew.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Pleszewie
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Wysocko oddz. 429-434
- Przebudowa z rozbudową części budynku szpitala dotyczącej Zakładu Diagnostyki Obrazowej i Poradni Chirurgii Onkologicznej wraz z niezbędną infrastrukturą w Pleszewskim Centrum Medycznym.
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 108,68 kWp do 149,5 kWp, budowa konstrukcji samonośnej pod panele o mocy 94,88 kWp, ... każdy wraz z infrastrukturą towarzyszącą 2
- Budowa tymczasowego boiska wielofunkcyjnego w Kuczkowie
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 113063E w miejscowości Niemgłowy - etap I
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach - II Postępowanie
- Przebudowa dróg gminnych publicznych w msc. Stare Siedlisko i Ławki
- Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej, usunięcie ubytków i regulacja studzienek
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w części dotyczącej: - rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Molna (ciąg dalszy w SWZ)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.