Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: dostawa systemu sterowania ruchem drogowym w Olsztynie Publikacja nieobowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Dróg, Mostów i Zieleni w Olsztynie, do kontaktów: Sławomir Chmarycz, ul. F. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5353503, fax (0-89) 535-35-01, e-mail: zampub@mzdmiz.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzdmiz.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemu sterowania ruchem drogowym w Olsztynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Olsztyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostarczenie oraz instalacja i uru-chomienie adaptacyjnego systemu sterowania ruchem drogowym w następujących obszarach komunikacyjnych Olsztyna: -Roosevelta - Szrajbera - Pieniężnego -1go Maja oraz Piłsudskiego i Ko-ściuszki: 11 skrzyżowań [Etap I] -Kętrzyńskiego - Bema - Limanowskiego: 7 skrzyżowań [Etap II] -Warszawska - Tuwima - Synów Pułku - Wyszyńskiego oraz ciąg Sikor-skiego i Niepodległości - Pstrowskiego: 15 skrzyżowań [Etap III] oraz adaptacja istniejącego centrum sterowania ruchem i systemu transmisji da-nych do wymagań określonych w specyfikacji. Ponadto wymaga się uruchomienia internetowego serwisu informacji o ruchu dro-gowym. Przedmiotem niniejszego zamówienia są wszelkie prace związane z projektowa-niem, dostawami, uruchomieniem i obsługą w celu uruchomienia systemu sterowa-nia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.10.00 - Komputerowy system sterujący Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, dostarczenie oraz instalacja i uruchomienie adaptacyjnego systemu sterowania ruchem drogowym w następujących obszarach komunikacyjnych Olsztyna: -Roosevelta - Szrajbera - Pieniężnego -1go Maja oraz Piłsudskiego i Ko-ściuszki: 11 skrzyżowań [Etap I] -Kętrzyńskiego - Bema - Limanowskiego: 7 skrzyżowań [Etap II] -Warszawska - Tuwima - Synów Pułku - Wyszyńskiego oraz ciąg Sikor-skiego i Niepodległości - Pstrowskiego: 15 skrzyżowań [Etap III] oraz adaptacja istniejącego centrum sterowania ruchem i systemu transmisji danych do wymagań określonych w specyfikacji 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 90000 PLN Wadium może byc wniesione w nastepujacych formach: a)pieniadzu, b)poreczeniach bankowych lub poreczeniach spółdzielczej kasy oszczednosciowo-kredytowej, z tym że zobowiazanie kasy jest zawsze poreczeniem pienieznym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poreczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 3 punkt 4 lit. h ustawy z dnia 9. listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiebiorczosci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pózn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawce wadium w formie gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej winna ona zawierac nastepujace elementy: a)wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji/ubezpieczenia, wskazanie Zamawiajacego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczenia, tj. Miejski Zarzad Dróg, Mostów i Zieleni ul. Szrajbera 9/10 , 10-007 Olsztyn, Polska wskazanie Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielajacych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)dokładna nazwe postepowania stanowiacego przyczyne wystawienia gwarancji, c)wskazanie sumy gwarancyjnej, d)okreslenie terminu ważnosci gwarancji, e)zobowiazanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiajacego zawierajace oswiadczenie, iż Wykonawca, którego oferte wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach okreslonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało sie niemożliwe z przyczyn leżacych po stronie Wykonawcy. W przypadku składania przez Wykonawce wadium w formie poreczenia bankowego/poreczenia innych instytucji winna ono zawierac nastepujace elementy: a)wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy poreczenia, wskazanie Zamawiajacego, czyli beneficjenta poreczenia tj.: Miejski Zarzad Dróg, Mostów i Zieleni ul. Szrajbera 9/10 , 10-007 Olsztyn, Polska wskazanie podmiotu udzielajacego poreczenia (banku/ poreczenia innych instytucji) oraz wskazanie ich siedzib, b)dokładna nazwe postepowania stanowiacego przyczyne wystawienia poreczenia, c)kwote do wysokosci, której bank/inna instytucja bedzie zobowiazana, d)wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiazanie, przy czy poreczenie o charakterze terminowym nie może zostac odwołane, e)zobowiazanie banku/innej instytucji do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żadanie Zamawiajacego zawierajace oswiadczenie, iż Wykonawca, którego oferte wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach okreslonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało sie niemożliwe z przyczyn leżacych po stronie Wykonawcy. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniadzu należy wpłacic przelewem na rachunek bankowy Zamawiajacego tj.: PKO SA I O/Olsztyn Nr 45124015901111000014655849 Miejski Zarzad Dróg, Mostów i Zieleni ul. Szrajbera 9/10 , 10-007 Olsztyn, Polska z dopiskiem: Wadium: System Sterowania Ruchem Drogowym w Olsztynie Wadium wniesione w pieniadzu Zamawiajacy przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyc w ofercie. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wniesc przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 06.11.2006 do godz. 10:00, przy czym wniesienie wadium w pieniadzu za pomoca przelewu bankowego Zamawiajacy bedzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzacy rachunek Zamawiajacego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy załaczyc w ofercie. W wymienionym przypadku dołaczenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawce jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczajacym do stwierdzenia przez Zamawiajacego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawce 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Stan prawny - wymagane dokumenty 1)Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 2)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaswiadczenie własciwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u. P. z. p., wystawiona nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u. P. z. p., tj. potwierdzajaca,że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania sie o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialnosci podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod grozba kary, wystawiona nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 4)Aktualne zaswiadczenia własciwego naczelnika urzedu skarbowego oraz własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaswiadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji własciwego organu, wystawionych nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert; 5)Oswiadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zawierajace informacje, że Wykonawca: a)spełnia warunki udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia, b)posiada uprawnienia do wykonywania działalnosci lub czynnosci objetych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnien, c)posiada niezbedna wiedze i doswiadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 6)Oswiadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postepowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art.24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia prawo zamówien publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) 7)Jeżeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1, 3 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, przetłumaczone na jezyk polski przez tłumacza przysiegłego, potwierdzajace odpowiednio,że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłosci; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji własciwego organu. 8)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt 1, 2, 3, 4, zastepuje sie je dokumentem zawierajacym oswiadczenie złożone przed notariuszem, własciwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania. 9)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiajacy Pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 10)W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezposrednio ze złożonego w ofercie odpisu z własciwego rejestru albo zaswiadczenia o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej - własciwe Pełnomocnictwo. 11)Wszystkie dokumenty winny byc składane w jezyku polskim. Dokumenty sporzadzone w jezyku obcym należy złożyc w formie oryginału lub kopii wraz z tłumaczeniem na jezyk polski sporzadzonym przez tłumacza przysiegłego. Oswiadczenie o którym mowa w ppkt 5, 6, 9 winno byc złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty winny zostac złożone w formie oryginałów lub poswiadczonych przez Wykonawce za zgodnosc z oryginałem kopii. 12)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia, wszystkie dokumenty o których mowa w ppkt 1,2,3,4 i 6 musza byc złożone przez każdego z nich, a dokumenty o których mowa w ppkt 5 Wykonawcy wspólnie ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia składaja wspólnie. Zdolnosc ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty Dokumenty potwierdzajace, że Wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególnosci Wykonawca musi spełniac nastepujace warunki: 1)wykonawca osiągnął: sredni roczny obrót w ostatnich 3 latach obrotowych w wysokosci co najmniej 3.000.000 PLN bez podatku VAT. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiazani sa przedłożyc sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowosci również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiazanych do sporzadzania sprawozdania finansowego innych dokumentów okreslajacych obroty, zysk oraz zobowiazania i należnosci - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - za ten okres, W przypadku składania oferty przez podmioty wystepujace wspólnie, dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. 2)posiadac zdolnosc kredytowa w wysokosci co najmniej 3.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiazani sa przedłożyc informacje z banku, wystawiona nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadaja podstawowy rachunek bankowy, potwierdzajace posiadanie srodków finansowych w wymaganej wysokosci lub posiadanie przez Wykonawce zdolnosci kredytowej w wymaganej wysokosci, W przypadku składania oferty przez podmioty wystepujace wspólnie, dokumenty musi złozyc co najmniej jeden podmiot. 3)posiadac ubezpieczenie od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej na kwote co najmniej 3 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyc polise lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej na kwote co najmniej 3 mln zł. W przypadku składania oferty przez podmioty wystepujace wspólnie, dokumenty musi złożyc co najmniej jeden podmiot. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty Wykonawcy ubiegający sie o zamówienie publiczne musza spełniac niżej wymienione warunki udziału w postepowaniu: 1)Posiadac uprawnienia do wykonywania działalnosci lub czynnosci w zakresie odpowiadajacym przedmiotowi zamówienia i nie podlegac wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówien publicznych(Dz. U. Nr 19, poz. 177 z pózn. zm). 2)Posiadac niezbedna wiedze i doswiadczenie oraz dysponowac potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania sie dwóch lub wiecej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bedzie ich łaczny potencjał techniczny i kadrowy oraz łaczne kwalifikacje i doswiadczenie. Wykonawca musi spełniac nastepujace warunki: Zrealizowac w okresie ostatnich pieciu lat przed dniem wszczecia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy to w tym okresie: A) co najmniej dwa zamówienia, o wartosci minimum 3 000 000 PLN, którego przedmiotem była dostawa zintegrowanego systemu zarzadzania ruchem (UTCS), spełniajacego wymagania co do struktury funkcjonalnej i sprzetowej zawarte w SIWZ, obejmujacego co najmniej 64 skrzyżowania na obszarze miejskim. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiazani sa przedłożyc wykaz zrealizowanych zamówien oraz dokumenty potwierdzajace, że zamówienia te zostały zrealizowane należycie. W przypadku zamówien realizowanych w walutach innych niż PLN do wartosci zamówienia zostanie użyty srednioroczny kurs Narodowego Banku Polskiego dla roku w którym zamówienie zostało zakonczone Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionych warunków poprzez analizę przedstawionych w ofercie dokumentów przy użyciu formuły spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 2)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaswiadczenie własciwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u. P. z. p., wystawiona nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u. P. z. p., tj. potwierdzajaca,że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania sie o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialnosci podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod grozba kary, wystawiona nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 4)Aktualne zaswiadczenia własciwego naczelnika urzedu skarbowego oraz własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaswiadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji własciwego organu, wystawionych nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert; 5)Oswiadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zawierajace informacje, że Wykonawca: a)spełnia warunki udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia, b)posiada uprawnienia do wykonywania działalnosci lub czynnosci objetych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnien, c)posiada niezbedna wiedze i doswiadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 6)Oswiadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postepowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art.24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia prawo zamówien publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) 7)Jeżeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1, 3 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, przetłumaczone na jezyk polski przez tłumacza przysiegłego, potwierdzajace odpowiednio,że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłosci; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji własciwego organu. 8)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt 1, 2, 3, 4, zastepuje sie je dokumentem zawierajacym oswiadczenie złożone przed notariuszem, własciwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania. 9)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiajacy Pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 10)W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezposrednio ze złożonego w ofercie odpisu z własciwego rejestru albo zaswiadczenia o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej - własciwe Pełnomocnictwo. 11)Wszystkie dokumenty winny byc składane w jezyku polskim. Dokumenty sporzadzone w jezyku obcym należy złożyc w formie oryginału lub kopii wraz z tłumaczeniem na jezyk polski sporzadzonym przez tłumacza przysiegłego. Oswiadczenie o którym mowa w ppkt 5, 6, 9 winno byc złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty winny zostac złożone w formie oryginałów lub poswiadczonych przez Wykonawce za zgodnosc z oryginałem kopii. 12)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia, wszystkie dokumenty o których mowa w ppkt 1,2,3,4 i 6 musza byc złożone przez każdego z nich, a dokumenty o których mowa w ppkt 5 Wykonawcy wspólnie ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia składaja wspólnie. Dokumenty potwierdzajace, że Wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególnosci: 1)przedłożyc sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowosci również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiazanych do sporzadzania sprawozdania finansowego innych dokumentów okreslajacych obroty, zysk oraz zobowiazania i należnosci - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - za ten okres, 2)przedłożyc informacje z banku, wystawiona nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadaja podstawowy rachunek bankowy, potwierdzajace posiadanie srodków finansowych w wymaganej wysokosci lub posiadanie przez Wykonawce zdolnosci kredytowej w wymaganej wysokosci, 3)złożyc polise lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca: 1)Posiada niezbedna wiedze i doswiadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 2) zrealiaował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczecia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy to w tym okresie dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartościa dostawom stanowiacym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdmiz.olsztyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostepniona bedzie (nieodpłatnie) na stronie internetowej Zamawiajacego od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzedowym Unii Europejskiej do terminu otwarcia ofert. Na wniosek Wykonawcy Zamawiajacy przekaże SIWZ w formie papierowej w terminie 5 dni - opłata za SIWZ 200 PLN. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.11.2009, godzina 10:15, Miejski Zarząd Dróg, Mostów i Zieleni. pok.212.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamówienie złożone jest z 3 etapów. Termin wykonania: I etap do 30.06.2007 r. II etap do 30.09.2007 r. III etap do 15.12.2007 r. Wykonanie II i III etapu bedzie realizowane pod warunkiem uzyskania dodatkowych srodków. W postepowaniu nie bedzie wykorzystana aukcja elektroniczna 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.09.2006.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych czynnych, zamkniętych i wojennych w Olsztynie
- Budowa budynku administracyjno- biurowego w miejscowości Butryny
- Dostawa proszku gaśniczego ABC - postępowanie nr 35/D
- Usługa nadzoru konserwacyjnego, przeglądu oraz naprawy występujących usterek urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych, zamontowanych w obiekcie Zamawiającego przy ul. Trylińskiego 18 w Olsztynie
- Dostawa urządzeń do systemu monitoringu i kontroli dostępu w budynkach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Remonty nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 590 i Nr 593 administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa brd na przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Rawa Maz. w woj. łódzkim DK-72 w km 160+987.
- "Wykonanie robót wynikających z audytów BRD na drodze krajowej nr 91 w m. Łęczyca"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu DP nr 4354W ul. Fabrycznej z ul. Ząbkowską w Markach gm. Marki"
- komputerowe systemy - wymiana Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
- realizacja głównej części projektu będącego przedmiotem "standardowego wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" z dnia 30.06.2004 r., opisanego w studium wykonalności dla projektu pod nazwą "Wielkopolski
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.