eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smętowo Graniczne › Usługa dowozu i odwozu młodzieży szkolnej do szkół w Gminie Smętowo Graniczne w okresie od 01.09.2017 r. do 31.12.2017 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-24



Ogłoszenie nr 514650-N-2017 z dnia 2017-05-24 r.

Gmina Smętowo Graniczne: Usługa dowozu i odwozu młodzieży szkolnej do szkół w Gminie Smętowo Graniczne w okresie od 01.09.2017 r. do 31.12.2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Smętowo Graniczne, krajowy numer identyfikacyjny 19167566900000, ul. ul. Dworcowa  10 , 83230   Smętowo Graniczne, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 619 033, e-mail zamowienia@smetowograniczne.pl, faks 585 619 520.
Adres strony internetowej (URL): bip.smetowograniczne.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
bip.smetowograniczne.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.smetowograniczne.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
Gmina Smętowo Graniczne ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dowozu i odwozu młodzieży szkolnej do szkół w Gminie Smętowo Graniczne w okresie od 01.09.2017 r. do 31.12.2017 r.
Numer referencyjny: ZP-271/4/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Smętowo Graniczne w formie zakupu biletów miesięcznych w roku 2017, obsługa wyjazdów na zawody sportowe, konkursy, warsztaty i inne imprezy organizowane dla Przedszkoli, Szkół Podstawowych i Gimnazjum. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późniejszymi zmianami), w okresie od 01 września 2017 r. do 31 grudnia 2017 roku, z wyłączeniem przerw świątecznych oraz innych dni wolnych od zajęć. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez zaoferowanie dowozów i odwozów w ramach świadczonych przewozów regularnych komunikacji zbiorowej. Wymagania minimalne to przejazdy na wyznaczonych trasach zgodnie z rozkładem w godzinach rannych przed rozpoczęciem zajęć oraz zgodnie z rozkładem w godzinach popołudniowych. 3.1. Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Kształcenia i Wychowania w Smętowie Granicznym 1) Miejscowości objęte dowozem i odwozem oraz ilość uczniów a) Luchowo - szkoła w Smętowie Granicznym - 3 uczniów, b) Kulmaga1- szkoła w Smętowie Granicznym - 2 uczniów, c) Kulmaga 2 - szkoła w Smętowie Granicznym - 2 uczniów, d) Kolonia Ostrowicka sklep - szkoła w Smętowie Granicznym - 3 uczniów, e) Kolonia Ostrowicka młyn - szkoła w Smętowie Granicznym - 11 uczniów, f) Smętowo Gr. Osiedle Przylesie - szkoła w Smętowie Granicznym - 13 uczniów, g) Smętowo Gr. Wybudowania krzyżówki - szkoła w Smętowie Granicznym - 6 uczniów, h) Smętowo Gr.Wybudowania pod las - szkoła w Smętowie Granicznym - 13 uczniów, i) Smętowo Gr. Wybudowania 13 - szkoła w Smętowie Granicznym - 9 uczniów, j) Smarzewo - szkoła w Smętowie Granicznym - 14 uczniów, k) Bobrowiec świetlica wiejska - szkoła w Smętowie Granicznym - 3 uczniów, l) Bobrowiec skrzyżowanie - szkoła w Smętowie Granicznym - 4 uczniów, m) Bobrowiec Kornatka - szkoła w Smętowie Granicznym - 2 uczniów, n) Smętówko skrzyżowanie przed obwodnicą - szkoła w Smętowie Granicznym - 10 uczniów, o) Smętówko sklep - szkoła w Smętowie Granicznym - 15 uczniów, p) Smętówko przy krzyżu - szkoła w Smętowie Granicznym - 8 uczniów, q) Lalkowy - szkoła w Smętowie Granicznym - 11 uczniów, r) Frąca skrzyżowanie - szkoła w Smętowie Granicznym - 8 uczniów, s) Rudawki - szkoła w Smętowie Granicznym - 2 uczniów, t) Kamionka Sarnowo 1 przed wiaduktem - szkoła w Smętowie Granicznym - 1 uczeń, u) Kamionka Sarnowo 2 pod las - szkoła w Smętowie Granicznym - 5 uczniów, v) Kamionka wieś - szkoła w Smętowie Granicznym - 4 uczniów w) Kamionka wiadukt - szkoła w Smętowie Granicznym - 1 uczeń, x) Rynkówka wieś - szkoła w Smętowie Granicznym - 5 uczniów, y) Leśna Jania wieś - szkoła w Smętowie Granicznym - 6 uczniów, z) Leśna Jania Wybudowanie- szkoła w Smętowie Granicznym - 3 uczniów, aa) Stara Jania wieś - szkoła w Smętowie Granicznym - 11 uczniów, ab) Kościelna Jania wieś - szkoła w Smętowie Granicznym - 6 uczniów, ac) Kościelna Jania las - szkoła w Smętowie Granicznym - 2 uczniów, ad) Stara Jania świetlica wiejska - szkoła w Smętowie Granicznym - 1 uczniów, ae) Stara Jania Wybudowanie 1 - szkoła w Smętowie Granicznym - 1 uczeń, af) Kopytkowo Ośrodek Zdrowia - szkoła w Smętowie Granicznym - 18 uczniów, 2) Ogólna charakterystyka dowozu i odwozu do Zespołu Kształcenia i Wychowania w Smętowie Granicznym a) Ilość dzieci dowożonych i odwożonych - 203, b) Dowozy w godz. 6.40 - 9.00 c) Odwozy w godz. 12.40 - 15.25 d) Środek transportu - dwa autobusy , e) Środek transportu o minimalnej liczbie miejsc 39 siedzących + 12 stojących.. 3.2. Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kopytkowie 1) Miejscowości objęte dowozem i odwozem oraz ilość uczniów a) Stara Jania Wybudowanie za dworcem - Szkoła Podstawowa w Kopytkowie - 1 uczeń, b) Stara Jania świetlica wiejska- Szkoła Podstawowa w Kopytkowie - 6 uczniów, c) Kościelna Jania wieś - Szkoła Podstawowa w Kopytkowie - 13 uczniów, d) Stara Jania wieś -Szkoła Podstawowa w Kopytkowie - 12 uczniów, e) Leśna Jania Wybudowanie - Szkoła Podstawowa w Kopytkowie - 4 uczniów, f) Leśna Jania wieś - Szkoła Podstawowa w Kopytkowie - 20 uczniów, 2) Ogólna charakterystyka dowozu i odwozu do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kopytkowie, a) Ilość dzieci dowożonych i odwożonych - 56, b) Dowozy w godz. 6.40 - 9.00 c) Odwozy w godz. 12.40 - 15.25 d) Środek transportu - dwa autobusy , e) Środek transportu o minimalnej liczbie miejsc 39 siedzących + 12 stojących.. 3.3. Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kamionce 1) Miejscowości objęte dowozem i odwozem oraz ilość uczniów a) Leśna Jania wieś - Szkoła Podstawowa w Kamionce -5 uczniów, b) Rynkówka Wybudowanie od strony L. Jani- Szkoła Podstawowa w Kamionce - 1 uczeń, c) Rynkówka wieś - Szkoła Podstawowa w Kamionce - 19 uczniów, d) Kamionka za wiaduktem - Szkoła Podstawowa w Kamionce - 6 uczniów, e) Kamionka Sarnowo 1 przed wiaduktem - Szkoła Podstawowa w Kamionce - 5 uczniów, f) Kamionka Sarnowo 2 pod las - szkoła w Smętowie Granicznym - 13 uczniów, g) Rudawki - Szkoła Podstawowa w Kamionce - 2 uczniów, h) Frąca skrzyżowanie - Szkoła Podstawowa w Kamionce - 14 uczniów, i) Lalkowy wieś - Szkoła Podstawowa w Kamionce - 6 uczniów, 2) Ogólna charakterystyka dowozu i odwozu do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kamionce, a) Ilość dzieci dowożonych i odwożonych - 71, b) Dowozy w godz. 6.40 - 9.00 c) Odwozy w godz. 12.40 - 15.25 d) Środek transportu - dwa autobusy , e) Środek transportu o minimalnej liczbie miejsc 39 siedzących + 12 stojących.. Uwaga 1: Przewidywana ilość kilometrów do wykonania usługi w ciągu jednego dnia 2 autobusami wynosi : 320km. 4. Zamawiający zapewni podczas każdego kursu autobusu opiekę nad dziećmi. 5. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Przewoźnikiem a jednostką zajmująca się przewozami w gmninie, na 10 dni przed rozpoczęciem każdego miesiąca . 6. Wykonawca zobowiązany jest podać kalkulację kosztów miesięcznego dowozu uczniów do danej szkoły tam i z powrotem , przy uwzględnieniu ceny brutto biletów miesięcznych i przy założeniu: 22 dni nauki miesięcznie. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji terenu usługi w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty. 7. W punktach 1.1., 1.2 i 1.3 Formularza oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) należy podać cenę o usługi w zakresie przewozu dzieci do danej szkoły w okresie od 01.09.2017 do 31.12.2017r. 8. W przypadku uczniów korzystających z dowozów w jedna stronę - do szkoły lub ze szkoły do miejsca zamieszkania, ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. 9. Dowozy dodatkowe: zawody, konkursy, warsztaty i inne zajęcia organizowane dla uczniów Placówek Oświatowych Gminy Smętowo Graniczne . Wykonawca w ofercie przedstawia stawkę za 1 km oraz stawkę za godzinę postoju jeżeli będzie on trwał dłużej jak 1 godzina zegarowa. 10. Dowóz uczniów będzie odbywać się autobusami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozów oznakowanymi. 11. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 12. Wykonawca zapewni uczniom przewożonym warunki bezpieczeństwa, wygodę, w szczególności miejsca siedzące. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach. 13. Dowóz i odwóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów i godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian: - łączna liczba uczniów (biletów miesięcznych) może ulec zmianie w okresie świadczonych usług o 10%. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości powierzenia zadania podwykonawcy. 15. Rozliczenie usługi, określonej w ofercie następować będzie na podstawie ilości wystawionych biletów miesięcznych. Uwaga 2: Zamawiający zastrzega sobie dowóz dzieci w bezpośredni rejon placówek oświatowych zarówno szkół jak i przedszkola oraz wymaga od wykonawcy dostosowania godzin dowozu i odwozu do zajęć szkolnych w poszczególnych placówkach. Zamawiający zastrzega sobie maksymalny czas na podstawienie pojazdu zastępczego (serwis) wynoszący 1 godzinę i 45 minut. Uwaga 3: Dla wskazanych tras regularnych w poszczególnych zadaniach należy określić dla każdej z tras (dowóz i odwóz do określonej szkoły ) cenę biletu miesięcznego dla jednego ucznia oraz wartość sumaryczną biletów miesięcznych dla wszystkich tras dla ilości uczniów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: - licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (DZ.U. z 2001 r., nr 125, poz. 1371)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Na potwierdzenie należy złożyć: a) wykonanych usług Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje: dwoma kierowcami posiadającymi wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. W wykazie należy podać: o Imiona i nazwiska kierowców oraz kategorię posiadanych przez nich uprawnień do kierowania pojazdami c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: 2 pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 39 + 12 stojących w każdym. Załącznik nr 8 do SIWZ. W wykazie należy podać; o Markę (model) , typ pojazdu, rok produkcji , oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: 2 pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 39 + 12 stojących w każdym. Załącznik nr 8 do SIWZ. W wykazie należy podać; o Markę (model) , typ pojazdu, rok produkcji , oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

nie dotyczy

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

nie dotyczy

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie usług w przypadku wstrzymania usług przez Zamawiającego oraz zgodnie z § 10 wzoru umowy, załącznik nr 1do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-07, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.