Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00179121/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
- 2025/BZP 00187245/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nowych worków , jako zamówienie podzielone na zadania: Zadanie nr 1. Dostawa nowych worków na odpady komunalne z nadrukiem. Zadanie nr 2. Dostawa nowych worków bez nadruku.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10895211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nowych worków , jako zamówienie podzielone na zadania: Zadanie nr 1. Dostawa nowych worków na odpady komunalne z nadrukiem. Zadanie nr 2. Dostawa nowych worków bez nadruku.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea9bd5f8-5fd3-4e92-9b32-d2d6b1cb99f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179121
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 06/AP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 698740 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych worków na odpady komunalne z nadrukiem o następujących kolorach oraz określonych parametrach:Żółte z nadrukiem 960 000 sztuk, Brązowe z nadrukiem 830 000 sztuk,
niebieskie z nadrukiem 520 000 sztuk, Zielone z nadrukiem 420 000 sztuk, Czarne z nadrukiem 40 000 sztuk. Podane ilości stanowią ilości szacunkowe do określenia ceny ofertowej. Dopuszczalne odchylenie od podanych wymiarów w Rozdziale II SWZ-"opis przedmiotu zamówienia" (szerokość i długość) wynosi do +/- 5%. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i zapakowany oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz wymaganiom określonym w OPZ. Wykonanie worków:1) Worki muszą posiadać przy górnej krawędzi tunel z wytrzymałą taśmą ściągającą
do zawieszania lub zawiązywania po napełnieniu.2) Worki szczelne, wykonane z folii LDPE o jednolitej strukturze uniemożliwiającej ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji.3) Dostarczone worki muszą być fabrycznie nowe i gatunku I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 683450 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych worków bez nadruku o określonych ilościach: zielone 60 litrów 500 sztuk, brązowe 60 litrów 500 sztuk, czarne 60 litrów bez nadruku 2000 sztuk, czarne 120 litrów bez nadruku 50 000 sztuk, czarne 240 litrów bez nadruku 3 000 sztuk.Worki powinny być wykonane z rękawa foliowego LDPE o jednolitej strukturze i grubości na całej powierzchni oraz o neutralnym zapachu (bez zapachu środków chemicznych). Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i zapakowany oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz wymaganiom OPZ.
Wykonanie worków:1) Worki szczelne, wykonane z folii LDPE uniemożliwiającej ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji.
2) Dostarczone worki muszą być fabrycznie nowe i gatunku I. 1.5. Worki 120 litrów i 240 litrów w opakowaniu zbiorczym uniemożliwiające ich uszkodzenie.1.6. Worki 60 litrów w opakowaniu zbiorczym uniemożliwiające ich uszkodzenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 15290 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 716100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 836892 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 716100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERG BIERUŃ Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832049439
7.3.3) Ulica: ul. Chemików 163
7.3.4) Miejscowość: Bieruń.
7.3.5) Kod pocztowy: 43-150
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 716100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23320,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25030,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23320,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MARCIN Artur Tarczyński ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 775-100-83-65
7.3.3) Ulica: ul. Długosza 6/15
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. MARCIN Artur Tarczyński
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. MARCIN Artur Tarczyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23320,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Budowa przyłącza sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w budynku administracyjnym RDW w Chojnie
- Budowa sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego - Trasa Velo Baltica etap XI - kładka nad przekopem jeziora Kopań
- Przebudowa DW 162 odc. Krosino - Świdwin
- Usługi: pogotowia technicznego, konserwacji instalacji c.o. i ccw konserwacji kotłowni gazowych i węzłów wymiennikowych oraz awaryjnych robót remontowych br. sanitarnej.
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI"
- Cykliczne dostawy artykułów biurowych ,gospodarczych , tuszy i tonerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa worków oraz koszy na odpady medyczne i niemedyczne na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Sprzedaż i dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów.
- Sukcesywna dostawa materiałów do utrzymania czystości.
- DOSTAWA NACZYŃ, SZTUĆCÓW I ARTYKUŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.