Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawy endoprotez ortopedycznych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital im. Ludwika Rydygiera, do kontaktów: Jerzy Totuszyński, Joanna Spyra, ul. Markiefki 87, 40-211 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597511, fax 032 2597511, e-mail: joanna.spyra@rydygier.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rydygier.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Szpital im. Ludwika Rydygiera, Jerzy Totuszyński Joanna Spyra, Ul. Markiefki 87, 40-211 Katowice, woj. Śląskie, tel. 0-32 2597-511, fax 0-32 2597-511, e-mail: joanna.spyra@rydygier.katowice.pl, www.rydygier.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy endoprotez ortopedycznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital im. Ludwika Rydygiera ul. Markiefki 87 40-211 Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy endoprotez ortopedycznych: endoproteza połowicza stawu biodrowego typu Austin-Moora 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 3. Wypełniony, podpisany i opieczetowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty Przetargowej, 4. Wypełniona, podpisania i opieczętowania przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Specyfikacja asortymentowo-cenowa, 5. Ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia, 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo ważne zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, 7. Aktualna informacja z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, 8. Dokumenty wymagane przepisami prawa Rzeczypospolitej Polskiej dopuszczające oferowane endoprotezy do bezpiecznego użytkowania w zakładach opiki zdrowotnej tj. wpis do Rejestru produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub deklaracje zgodności, lub certyfikat CE, lub atesty, lub świadectwa dopuszczenia do obrotu. 9. Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Procedura zamówienia publicznego realizowana powyżej 60 000 Euro w przeetargu nieograniczonym na część zamówienia stanowiącego podstawę w/w wartości. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 200,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamowienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a. posiadając uprawnienia do wykonywania określonej dzialalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Termin płatności w realziacji zamówienia wynosi 30 dni. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać ważne zezwolenie dopuszczenia do obrotu (świadectwo rejestracji) na rynku polskim oraz spełniać wymogi określone przez Ministerstwo Zdrowia. Wykonawca musi zagwarantować stałość cen przez okres obowiązywania umowy. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonywał w ciągu 3 lat dostawy o podobnym zakresie rzeczowo-finansowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających treśc tych oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 3. Wypelniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty Przetargowej, 4. Wypełniona, podpisania i opeczętowania przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Specyfikacja asortymentowo-cenowa, 5. Ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia, 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, 7. aktualna informacja z Krajowego Rejstru Karnego w zakresie określonym w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, 8. Dokumenty wymagane przepisami prawa Reczypospolitej Polskiej dopuszczające oferowane endoprotezy do bezpiecznego użytkowania w zakładach opieki zdrowotnej tj. wpis do Rejstru Produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub deklaracje zgodności lub certyfikat CE, lub atesty, lub świadectwa dopuszczenia do obrotu. 9. Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygier.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.11.2006, godzina 11:00, Szpital im. Ludwika Rydygiera Sala Konferenycjna IIIp. ul. Markiefki 87 40-211 Katowice.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.09.2006.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





