eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/176/2013 Dostawa sprzętu AGD, akcesoriów czystościowych oraz akcesoriów wyposażenia dla Kliniki Kardiochirurgii Instytutu CZMP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-11

Łódź:
ZP/176/2013 Dostawa sprzętu AGD, akcesoriów czystościowych oraz akcesoriów wyposażenia dla Kliniki Kardiochirurgii Instytutu CZMP.

Numer ogłoszenia: 514536 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/176/2013 Dostawa sprzętu AGD, akcesoriów czystościowych oraz akcesoriów wyposażenia dla Kliniki Kardiochirurgii Instytutu CZMP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP/176/2013 Dostawa sprzętu AGD, akcesoriów czystościowych oraz akcesoriów wyposażenia dla Kliniki Kardiochirurgii Instytutu CZMP.
Pakiet 1
1.Chłodziarko-zamrażarka, kolor stal nierdzewna,powłoka antifingerprint -zapobiegająca powstawaniu smug odcisków palców na powierzchni drzwi,klasa energetyczna A+++ ,oświetlenie LED,wyświetlacz temperatury na zewnętrznej stronie drzwi, funkcja Multi Flow, system No-Frost,wnętrze z powłoką antybakteryjną, półki wykonane ze szkła bezpiecznego, wymiary 170/180x60x66cm,sterowanie elektroniczne, utrzymanie temperatury do 20 godzin/w przypadku braku prądu/ obustronny montaż drzwi,mały zamrażalnik maksymalnie 1/4 pojemności lodówki. - 6 szt.
Pakiet 2
1.Lodówka do leków, wym. 150-160x60-80x64-66cm,klasa energetyczna od A+ do A+++,sterowanie elektroniczne, wyświetlacz elektroniczny LED, kolor stal nierdzewna z powłoką antyfingerprint, czas utrzymania temperatury w przypadku braku prądu- pow. 20h, elektroniczna regulacja temperatury, oświetlenie LED, alarm otwrtych drzwi,liczba półek z bezpiecznego szkła 5, z regulowaną wysokością min.3,system No Frost/Low Frost, wewnętrzna powłoka antybakteryjna, wymuszona cyrkulacja powietrza, obustronny montaż drzwi, zamrażarka(temperatura komory mrożenia - cztery gwiazdki++++) w tym jedna bez zamrażalnika - 2 szt.
Pakiet 3
1.Chłodziarka mała(kolor stal nierdzewna/inox/, powłoka antifingerprint,klasa energetyczna A++,oświetlenie LED,system No Frost,wnętrze z powłoką antybakteryjną, wymuszona cyrkulacja powietrza półki wykonane ze szkła bezpiecznego, wymiary 80/90x55/60x50/60cm, obustronny montaż drzwi,wewnętrzny zamrażalnik - 6 szt.
Pakiet 4
1.Wieszak ścienny na ubranie, wykonany zestali nierdzewnej,listwa z czterema haczykami,montowany na ścianie,odporny na działanie środków dezynfekcyjnych - 20 szt.
2.Lustro(okrągłe, śrenica 35-40cm, bez ramy, obrzeża frezowane, wyposażone w wieszaki do zawieszenia lustra na ścianie na płasko/dobrze przylega do ściany/, tafla wykonana ze szkła float /idealnie płaska, jednakowo gruba na całej powierzchni/zabezpieczone przed niekorzystnym działaniem czynników korozyjnych, poprzez zastosowanie specjalnych warstw ochronnych - 26 szt.
Pakiet 5
1.Zbieracz prania i odpadów, pokrywa wykonana z tworzywa sztucznego, np. z tworzywa ABS, wykonany ze stali kwasoodpornej,, zapewniającej wysoką trwałość,odporna na korozję i działanie różnych czynników zewnętrznych, lekka konstrukcja, mobilność, łatwe do utrzymania czystości,odporne na działanie środków dezynfekcyjnych, worek mocowany za pomocą obręczy zaciskowej,zabezpieczającej przed zsunięciem się worka, wyposażony w dolną półkę,zbudowany z rurek, pokrywa otwierana za pomocą mechanizmu pedału z mechanizmem tłumienia hałasu, dostępna w szerokiej gamie kolorystycznej,wyposażone w cztery kółka o średnicy 75- 80 mm, wymiary: 360mmx330mmx940mm(wysokość, średnica obręczy wózka - 310mm, pokrywa wózka - 330mm x 350mm), opcjonalnie wyposażony w uchwyt do przetaczania. - 28 szt.
Pakiet 6
1.Metalowy pojemnik na odpadki
Stal nierdzewna polerowana;
Pojemność 19- 20l, Wysokość ok. 45cm, średnica ok. 29-30cm
Otwierany przyciskiem pedałowym, stalowym;
Wyjmowane, wewnętrzne wiaderko z pałąkiem; wnętrze wiaderka wykonane z tworzywa sztucznego;
Niewidoczne mocowanie worka;
Nierysująca podstawa, bezpieczna dla podłogi;
Solidny uchwyt do przenoszenia;
Szczelnie zamykana pokrywa, nie przepuszczająca zapachów na zewnątrz;
Odporne na działanie środków dezynfekcyjnych - 76 szt.
2.Podajnik na ręcznik jednorazowy w kolorze białym, montowany na ścianie
Przeznaczony na pojedyncze ręczniki papierowe
Pojemność 250 szt.
Wykonany z tworzywa ABS,
Zamykany na kluczyk.
Okienko do kontroli ilości ręczników
Wymiary: szer.28cm/wys.26,5cm/gł.14,5cm
Tylna ściana płaska bez wypukłości, tak aby umożliwiała przyklejenie lub przykręcenie dozownika do podłoża - 60 szt.
3.Pojemnik na papier toaletowy
Wykonany z wysokiej jakości tworzywa ABS w kolorze białym
Wyposażony w okienko pozwalające ocenić ilośc papieru w pojemniku
dostosowany do papieru o maksymalnej średnicy roli 20cm
zamykany na kluczyk
wymiary: szerokość -21cm, wysokość - 24cm, głębokość - 12cm - 20 szt.
4.Wózek sprzątacza
Stelaż chromowany na kółkach samo skrętnych;
Dwa wiadra o pojemności 20 litrów każde;
Metalowy koszyk;
Prasa do wyciskania do mopów;
Wymiary: długość: 75-80cm, szerokość: 40-42cm, wysokość: 85- 93cm - 6 szt.
5.Podajnik do ręczników papierowych - 250 szt. Podajnik montowany na ścianie. Ręczniki uzupełniane poprzez otwarcie obudowy z góry. Wykonany ze stali nierdzewniej, kolor satynowy matowy. Zamykany na kluczyk, okienko do kontroli liczby ręczników.Łatwy do mycia i dezynfekcji, nie posiada przestrzeni trudno dostępnych; utrudniających higienę podajnika; - 2 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.73.33.30 - 39.73.33.30 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu. Wadium na całość przedmiotu zamówienia wynosi 1.813,59 PLN, słownie: Jeden tysiąc osiemset trzynaście PLN 59/100. Łączna kwota wadium jest sumą kwot wadium na poszczególne pakiety Wadium z podziałem na pakiety kształtuje się następująco:
Pakiet nr 1 - 453,65 Czterysta pięćdziesiąt trzy PLN 65/100
Pakiet nr 2 - 93,17 Dziewięćdziesiąt trzy PLN 17/100
Pakiet nr 3 - 95,12 Dziewięćdziesiąt pięć PLN 12/100
Pakiet nr 4 - 50,49 Pięćdziesiąt PLN 49/100
Pakiet nr 5 - 682,92 Sześćset osiemdziesiąt dwa PLN 92/100
Pakiet nr 6 - 438,24 Czterysta trzydzieści osiem PLN 24/100

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów - Oryginalne katalogi, ulotki, foldery producenta.
2.Informacje dotyczące preparatów do dezynfekcji sprzętu - Oświadczenie Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
2.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
3.zmiany adresu siedziby firmy oraz adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.