Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-10
Wołomin: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń Oddziału Nefrologii dla Szpitala Powiatowego w Wołominie
Numer ogłoszenia: 51445 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Wołominie - Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Gdyńska 1/3, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 022 7633100, faks 022 7633340.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwolomin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń Oddziału Nefrologii dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 209.000 Euro.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.15.10.00-5, 39.14.11.00-3, 39.14.12.00-4, 39.14.13.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości złotych : Nr zadania Kwota w złotych 1-300 2-1000 3-200 4-200 5-400 6-400 7-900 8-100 9-1500 10-700 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; w poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetrgu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego w PEKAO SA 72 1240 6074 1111 0010 5042 8147 z dopiskiem ,,wadium do przetargu nr postępowania .......nr zadania ...... Jako dowód wpłaty wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty potwierdzenie dokonania przelewu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy dołączyć do ofert oryginał dokumentu stanowiącego dowód wniesienia wadium w innej formie. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia otwarcia ofert, przy czym w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu jest to rozumiane jako termin wpływu należności na konto Zamawiającego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art.46 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2015r, poz. 2164, ze zmianami). Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeszeniem się prze Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsadkami zgodnie z art.46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2015r, poz. 2164, ze zmianami).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełnienie załącznika nr 2 po zapoznaniu się z ZESTAWIENIEM PARAMETRÓW I WARUNKÓW WYMAGALNYCH zawartym w załącznikach nr 2 do SIWZ oraz spełnienie wymagań tam określonych. Dokument dopuszczający stosowanie artykułu na rynku polskim tj. np; Deklaracja zgodności - Declaration of Conformity (jeżeli dotyczy),Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy), Atest higieniczny (jeżeli dotyczy) lub inny wymagany prawem. Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - Załącznik nr 5. Ilustrowane foldery, katalogi producenta z potwierdzonymi wymaganymi w specyfikacji parametrami technicznymi wyrobu UWAGA! Numer katalogowy podany w formularzu cenowym powinien być wyraźnie oznaczony, np. markerem w dokumentach i dołączonych do nich załącznikach. Ponadto wymienione dokumenty należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało jakiej pozycji ( w tym numeru katalogowego ) dotyczą. wypełnionego formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ zawierający oświadczenie o akceptacji istotnych postanowień umowy wypełnionego załącznika nr 4 do SIWZ zawierającego dane o Wykonawcy; pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika potwierdzenie wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwolomin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL POWIATOWY W WOŁOMINIE -
SAMODZIELNY ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ
ul. Gdyńska 1/3, 05-200 WOŁOMIN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2016 godzina 11:00, miejsce: SZPITAL POWIATOWY W WOŁOMINIE - SAMODZIELNY ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Gdyńska 1/3, 05-200 WOŁOMIN-kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.15.10.00-5, 39.14.11.00-3, 39.14.12.00-4, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas realizacji zadania - nie mniej niż 7 dni - max 9 tygodni - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.15.10.00-5, 39.14.10.00-3, 39.14.12.00-4, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas realizacji zadania - nie mniej niż 7 dni - max 9 tygodni - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.15.10.00-5, 39.14.11.00-3, 39.14.12.00-4, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas realizacji zadania - nie mniej niż 7 dni - max 9 tygodni - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.15.10.00-5, 39.14.11.00-3, 39.14.12.00-4, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas realizacji zadania - nie mniej niż 7 dni - max 9 tygodni - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.15.10.00-5, 39.14.11.00-3, 39.14.12.00-4, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas realizacji zadania - nie mniej niż 7 dni - max 9 tygodni - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.15.10.00-5, 39.14.11.00-3, 39.14.12.00-4, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas realizacji zadania - nie mniej niż 7 dni - max 9 tygodni - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.15.10.00-5, 39.14.11.00-3, 39.14.12.00-4, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.15.10.00-5, 39.14.11.00-3, 39.14.12.00-4, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas realizacji zadania - nie mniej niż 7 dni - max 9 tygodni - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.15.10.00-5, 39.14.11.00-3, 39.14.12.00-4, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń NEFROLOGII dla Szpitala Powiatowego w Wołominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.15.10.00-5, 39.14.11.00-3, 39.14.12.00-4, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas realizacji zadania - nie mniej niż 7 dni - max 9 tygodni - 20
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Konserwacja i obsługa instalacji CO, instalacji ciepłej wody, instalacji wodno-kanal., kotłowni olejowej, węzłów cieplnych, studni głębinowych, stacji uzdatniania wody, hydroforni (...)
- Wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radzyminie o szyb windowy, ul. Konstytucji 3 Maja 7 w ramach zadania pn. Budowa dźwigu osobowego w DPS Radzymin.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEGLĄDZIE I KONSERWACJI CENTRAL WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH, AGREGATÓW CHŁODNICZYCH I KLIMATYZATORÓW TYPU SPLIT, ZAINSTALOWANYCH W OBIEKCIE SZPITALA MBNP
- Sporządzenie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej Nr 4351W na odcinku od ronda w Zabrańcu do mostu na rzece Czarnej w msc. Krubki-Górki, gm. Poświętne
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku szkoły podstawowej oraz budynku przedszkola w miejscowości Brzozówka
- Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Pracowni Rezonansu Magnetycznego w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
- "Utworzenie żłobka w Pińczowie" - zakup i dostawa wyposażenia Część pierwsza - wyposażenie żłobka Część druga - wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
- Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia kuchennego do szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej.
- Remont pomieszczeń w budynku zespołu obsługi centrali monitorowania i ośrodka głównego w Biurze Dozoru Elektronicznego
- Zakup mebli medycznych w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.