eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Przeprowadzenie szkolenia |Kształcenie teoretyczne w ramach przygotowania zawodowego dorosłych w formie praktycznej nauki zawodu w zawodzie blacharz samochodowy, umożliwiającego przystąpienie do egzaminu czeladniczego przeprowadzonego przez komisje egzaminacyjne izb rzemieślniczych|

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-22

Giżycko: Przeprowadzenie szkolenia |Kształcenie teoretyczne w ramach przygotowania zawodowego dorosłych w formie praktycznej nauki zawodu w zawodzie blacharz samochodowy, umożliwiającego przystąpienie do egzaminu czeladniczego przeprowadzonego przez komisje egzaminacyjne izb rzemieślniczych|
Numer ogłoszenia: 51340 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku , ul. Gdańska 11, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 429 64 40, faks 087 429 64 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pup.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia |Kształcenie teoretyczne w ramach przygotowania zawodowego dorosłych w formie praktycznej nauki zawodu w zawodzie blacharz samochodowy, umożliwiającego przystąpienie do egzaminu czeladniczego przeprowadzonego przez komisje egzaminacyjne izb rzemieślniczych|.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 4 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Giżycku oraz skierowanych przez Zamawiającego po przeprowadzeniu rekrutacji. Kształcenie teoretyczne finansowane jest ze środków Funduszu Pracy. Zamawiający wymaga, aby kształcenie teoretyczne odbywało się w dniach powszednich, 2 dni w tygodniu, po 8 godzin zegarowych dziennie dla jednego uczestnika, w godzinach między 8:00 a 16:00. Obowiązek przeprowadzania szkolenia w dni powszednie oznacza, że niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. Nabywanie umiejętności praktycznych realizowane będzie w pozostałe dni powszednie tygodnia: po 8 godzin zegarowych dziennie dla jednego uczestnika u następujących pracodawców, z którymi Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku zawrze odrębne umowy. Całkowity zakres kształcenia teoretycznego obejmuje 160 godzin. Kształcenie teoretyczne odbędzie się od lipca 2011r. do września 2011r. w dniach powszednich tygodnia - 2 dni w tygodniu, pozostałe 3 dni tygodnia - zajęcia praktyczne. Po zakończeniu kształcenia teoretycznego zajęcia praktyczne odbywać się będą przez 5 dni w tygodniu.W I połowie listopada 2012r. - egzamin czeladniczy przeprowadzony przez komisje egzaminacyjne izb rzemieślniczych. Przed terminem rozpoczęcia kształcenia teoretycznego Zamawiający przekaże Wykonawcy imienny wykaz osób skierowanych do odbycia kształcenia teoretycznego. Wykonawca wyda uczestnikom kształcenia teoretycznego, którzy ukończą kurs z wynikiem pozytywnym:Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wg. wzoru z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. (Dz. U. z 2006r., Nr 31, poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy i umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych lub inne zaświadczenie właściwe ze względu na specyfikę kształcenia, określone odrębnymi przepisami. Program kształcenia teoretycznego winien obejmować :Rysunek techniczny - 16 godz. Budowa pojazdów samochodowych - 24 godz. Technologia napraw blacharskich - 91 godz. Obsługa klienta w warsztacie blacharskim - 5 godz. Ekonomika - 8 godz. Przepisy bhp, p. poż. i środowiska oraz podstawy prawa pracy - 8 godz. Organizacja rzemieślniczego zakładu pracy, prawo gospodarcze i zarządzanie przedsiębiorstwem, dokumentacja działalności gospodarczej - 5 godz. Kalkulacja i korespondencja zawodowa - 3 godz. Wykonawca po ukończeniu przez uczestników przygotowania zawodowego dorosłych w formie programu praktycznej nauki zawodu dorosłych, części teoretycznej i praktycznej, umożliwi przystąpienie do egzaminu czeladniczego przed komisją egzaminacyjną izb rzemieślniczych zgodnie z - Rozporządzeniem MPiPS z dnia 12.10.2005r. w sprawie egzaminów na tytuły czeladnika w zawodzie, przeprowadzanych przez komisje egzaminacyjne izb rzemieślniczych ( Dz. U. z 2005r. Nr 215, poz. 1820) i pokryje jego koszty. Zamawiający zrefunduje Wykonawcy koszt egzaminu czeladniczego uczestników praktycznej nauki zawodu dorosłych po przedłożeniu odrębnej faktury..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP - załącznik nr. 1 do SIWZ. Na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 Ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a podstawie wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie powyższego przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie-załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podsatwie wykazu bazy techniczno-dydaktycznej niezbędnej do wykonania szkolenia wraz z informacją o podstawie do dysponowania jej zasobami- załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia-załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie w postaci CV wykładowców/instruktorów niezbędne do wykonania zamówienia oraz oświadczeniem-załącznik nr 5 do SIWZ podpisanym przez każdą z osób wskazanych w wykazie. Osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą legitymować się wykształceniem minimum średnim i co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym tożsamym lub podobnym pod względem zawartości merytorycznej do przedmiotu zamówienia. W wykazie należy wpisać tylko osoby spełniające warunek podany w rozdziale V ppkt 1.3 tejże SIWZ oraz wskazać osoby, które będą uważane za kadrę rezerwową. W dostosowaniu do bieżących potrzeb wynikających ze specyfiki realizowanej usługi, jeżeli osoba wskazana przez Wykonawcę nie będzie w stanie przeprowadzić zaplanowanych zajęć z przyczyn losowych, może zostać zastąpiona kadrą rezerwową. Wykonawca niezwłocznie informuje na piśmie Zamawiającego o zamiarze dokonania w|w zmian.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podsatwie oświadczenia z art. 22, ust.1 Ustawy PZP-załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 7), Wypełniony PROGRAM KSZTAŁCENIA TEORETYCZNEGO (załącznik nr 8), PRELIMINARZ KOSZTÓW (załącznik nr 9) Zaparafowany WZÓR UMOWY (załącznik nr 10). Potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r., Nr 236, poz. 2365 ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Posiadanie akredytacji dla szkoleń w zakresie zagadnień dotyczących szkoleń tożsamych lub podobnych pod wzgl zawartości meryt do przedmiot zamówienia - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gizycko.pup.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku, ul. Gdańska 11, 11-500 Giżycko pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku, ul. Gdańska 11, 11-500 Giżycko pokój nr 15 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.