Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Kursy i szkolenia w ramach projektu „Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 4”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tucholski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 5590700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bippowiat.tuchola.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kursy i szkolenia w ramach projektu „Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 4”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-532ba5d6-9cab-4a0a-b132-d1febb47594c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029435/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Kursy i szkolenia w ramach projektu „Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego – etap I”- cz. 4
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt pn. „Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego – etap I” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-532ba5d6-9cab-4a0a-b132-d1febb47594c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne:
1) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy”.
3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
6) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@tuchola.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert oraz załączników składanych wraz z ofertą)
1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
2) Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Tucholski z siedzibą w Tucholi przy ul. Pocztowej 7, 89-500 Tuchola; tel. 52 5590700;
2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych poprzez e-mail: iod@tucholski.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.15.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 pn. „Podstawowy kurs spawania MAG 135 stali niestopowych w osłonie gazów aktywnych”;
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG 135 stali niestopowych w osłonie gazów aktywnych dla 48 uczestników projektu pn. „Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego – etap I” Nr FEKP.08.28-IZ.00-0001/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działania 08.28 Kształcenie zawodowe OPPT Celu szczegółowego: 4.F Wspieranie równego dostępu do dobrej jakości, włączającego kształcenia i szkolenia oraz możliwości ich ukończenia, w szczególności w odniesieniu do grup w niekorzystnej sytuacji, od wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem przez ogólne i zawodowe kształcenie i szkolenie, po szkolnictwo wyższe, a także kształcenie i uczenie się dorosłych, w tym ułatwianie mobilności edukacyjnej dla wszystkich i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
2. Kurs będzie się odbywał w sześciu 8 osobowych grupach.
3. Wymiar godzin dla kursu wynosi 148 godzin
- teoria: 20 godz. teoria spawalnicza (godzina lekcyjna = 45 minut),
- praktyka: 120 godz. ćwiczenia spawalnicze (1 godzina = 60 minut),
- BHP z zakresu prac spawalniczych 8 godz.
4. Zajęcia teoretyczne odbywać się będą w siedzibie Tucholskiego Centrum Edukacji Zawodowej zlokalizowanego w Tucholi przy ul. Świeckiej 89a.
5. Zajęcia praktyczne odbywać się będą w pracowni spawalniczej (bez sprzętu spawalniczego) udostępnionej nieodpłatnie w siedzibie Tucholskiego Centrum Edukacji Zawodowej, zlokalizowanego w Tucholi przy ul. Świeckiej 89a,
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6.1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ .
2. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
A. Cena - znaczenie 60%
B. Doświadczenie prowadzącego kurs – znaczenie 30%
C. Aspekt społeczny - integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym – znaczenie 10%
A/ Kryterium łącznej ceny brutto
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
A = Cena oferowana najniższa / Cena oferty badanej x 100 pkt x 60%;
B/ Kryterium Doświadczenie prowadzącego kurs
Wykonawca otrzyma ilość punków w zależności od wskazanego w formularzu ofertowym doświadczenia zawodowego prowadzącego kurs skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający będzie brał pod uwagę ilość osób przeszkolonych w zakresie podstawowego kursu MAG 135 stali niestopowych w osłonie gazów aktywnych przez osobę skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
B = ilość osób przeszkolonych wskazana w ofercie badanej/ największa ilość osób przeszkolonych spośród badanych ofert x 100 pkt x 30%
Maksymalna liczba osób przeszkolonych w zakresie podstawowego kursu MAG 135 stali niestopowych w osłonie gazów aktywnych oceniana przez Zamawiającego wynosi 200.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę większej ilości osób przeszkolonych niż 200 oceniona będzie liczba 200.
W przypadku wskazania w ofercie więcej niż jednej osoby do realizacji zamówienia, każda ze wskazanych osób w formularzu ofertowym otrzyma punkty zgodnie z powyższą zasadą.
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
B = Suma uzyskanych punktów przez wszystkie osoby wskazane w ofercie / Ilość osób wskazanych w ofercie
Suma uzyskanych punktów przez wszystkie osoby wskazane w ofercie zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.
Maksymalna liczba punktów w powyższym kryterium wynosi 30.
C/ Kryterium aspekt społeczny – integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym
W kryterium aspekt społeczny oceniane będzie zatrudnienie do realizacji zamówienia jednej osoby bezrobotnej w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub jednej osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w oparciu o deklarację zatrudnienia złożoną przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca otrzyma 10 pkt jeżeli złoży deklarację, że zatrudni do realizacji jedną osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub jedną osobę z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
W przypadku nie złożenia ww. deklaracji o zatrudnieniu wskazanych przez Zamawiającego osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Wykonawca nie otrzyma punktów w tym kryterium.
3. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zaokrąglenie zgodnie z zasadami matematyki).
4. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór:
P (punkty) = A+B+C
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzącego kurs
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny - integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 pn. „Kurs operatora wózków widłowych podnośnikowych w kat. II WJO”
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu operatora wózków widłowych podnośnikowych w kat. II WJO dla 126 uczestników projektu pn. „Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego – etap I” Nr FEKP.08.28/IZ.00-0001/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 8. Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działanie 08.28 Kształcenie zawodowe OPPT Celu szczegółowego: 4.F Wspieranie równego dostępu do dobrej jakości, włączającego kształcenia szkolenia oraz możliwości ich ukończenia w szczególności w odniesieniu do grup
w niekorzystnej sytuacji, od wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem przez ogólne i zawodowe kształcenie i szkolenie, po szkolnictwo wyższe, a także kształcenie i uczenie się dorosłych, w tym ułatwianie mobilności edukacyjnej dla wszystkich i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
2. Kurs będzie się odbywał w 10 grupach, w tym 9 grup 13-osobowych oraz 1 grupa 9-osobowa.
3. Wymiar godzin dla kursu wynosi 46 godzin
- blok wykładowy - 40 godzinny,
- zajęcia praktyczne – 6 godzinny.
4. Zajęcia teoretyczne odbywać się będą w siedzibie Tucholskiego Centrum Edukacji Zawodowej zlokalizowanego w Tucholi przy ul. Świeckiej 89a.
5. Zajęcia praktyczne odbywać się będą na placu manewrowym udostępnionym nieodpłatnie wskazanym przez Zamawiającego (bez sprzętu-wózków widłowych),
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6.2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ .
2. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
A. Cena - znaczenie 60%
B. Doświadczenie prowadzącego kurs – znaczenie 30%
C. Aspekt społeczny - integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym – znaczenie 10%
A/ Kryterium łącznej ceny brutto
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
A = Cena oferowana najniższa / Cena oferty badanej x 100 pkt x 60%
B/ Kryterium Doświadczenie prowadzącego kurs
Wykonawca otrzyma ilość punków w zależności od wskazanego w formularzu ofertowym doświadczenia zawodowego prowadzącego kurs skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający będzie brał pod uwagę ilość osób przeszkolonych w zakresie kursów operatora wózków widłowych podnośnikowych w kat. II WJO przeprowadzonych przez osobę skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
B = ilość osób przeszkolonych wskazana w ofercie badanej/ największa ilość osób przeszkolonych spośród badanych ofert x 100 pkt x 30%
Maksymalna liczba osób przeszkolonych w zakresie kursu operatora wózków widłowych podnośnikowych w kat. II WJO oceniana przez Zamawiającego wynosi 200.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę większej ilości osób przeszkolonych niż 200 oceniona będzie liczba 200.
W przypadku wskazania w ofercie więcej niż jednej osoby do realizacji zamówienia, każda ze wskazanych osób w formularzu ofertowym otrzyma punkty zgodnie z powyższą zasadą.
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
B = Suma uzyskanych punktów przez wszystkie osoby wskazane w ofercie / Ilość osób wskazanych w ofercie
Suma uzyskanych punktów przez wszystkie osoby wskazane w ofercie zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.
Maksymalna liczba punktów w powyższym kryterium wynosi 30.
C/ Kryterium aspekt społeczny – integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym
W kryterium aspekt społeczny oceniane będzie zatrudnienie do realizacji zamówienia jednej osoby bezrobotnej w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub jednej osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w oparciu o deklarację zatrudnienia złożoną przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca otrzyma 10 pkt jeżeli złoży deklarację, że zatrudni do realizacji jedną osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub jedną osobę z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
W przypadku nie złożenia ww. deklaracji o zatrudnieniu wskazanych przez Zamawiającego osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Wykonawca nie otrzyma punktów w tym kryterium.
3. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zaokrąglenie zgodnie z zasadami matematyki).
4. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór:
P (punkty) = A+B+C
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzącego kurs
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny - integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 pn. „Podstawowy kurs spawania TIG 141 stali niskostopowych w osłonie gazów obojętnych”;
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania metodą TIG 141 stali niskostopowych w osłonie gazów obojętnych dla 1 uczestnika projektu pn. „Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego – etap I” Nr FEKP.08.28-IZ.00-0001/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działania 08.28 Kształcenie zawodowe OPPT Celu szczegółowego: 4.F Wspieranie równego dostępu do dobrej jakości, włączającego kształcenia i szkolenia oraz możliwości ich ukończenia, w szczególności w odniesieniu do grup w niekorzystnej sytuacji, od wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem przez ogólne i zawodowe kształcenie i szkolenie, po szkolnictwo wyższe, a także kształcenie i uczenie się dorosłych, w tym ułatwianie mobilności edukacyjnej dla wszystkich i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
2. Wymiar godzin dla kursu wynosi 148 godzin
- teoria: 20 godz. teoria spawalnicza (godzina lekcyjna = 45 minut),
- praktyka: 120 godz. ćwiczenia spawalnicze (1 godzina = 60 minut),
- BHP z zakresu prac spawalniczych 8 godz.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6.3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ .
2. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
A. Cena - znaczenie 60%
B. Doświadczenie prowadzącego kurs – znaczenie 30%
C. Aspekt społeczny - integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym – znaczenie 10%
A/ Kryterium łącznej ceny brutto
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
A = Cena oferowana najniższa / Cena oferty badanej x 100 pkt x 60%
B/ Kryterium Doświadczenie prowadzącego kurs
Wykonawca otrzyma ilość punków w zależności od wskazanego w formularzu ofertowym doświadczenia zawodowego prowadzącego kurs skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający będzie brał pod uwagę ilość podstawowych kursów spawania TIG 141 stali niskostopowych w osłonie gazów obojętnych przeprowadzonych przez osobę skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
B = ilość kursów wskazana w ofercie badanej/ największa ilość kursów spośród badanych ofert x 100 pkt x 30%
Maksymalna ilość przeprowadzonych kursów oceniana przez Zamawiającego wynosi 50.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę większej ilości kursów niż 50 oceniona będzie liczba 50.
W przypadku wskazania w ofercie więcej niż jednej osoby do realizacji zamówienia, każda ze wskazanych osób w formularzu ofertowym otrzyma punkty zgodnie z powyższą zasadą.
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
B = Suma uzyskanych punktów przez wszystkie osoby wskazane w ofercie / Ilość osób wskazanych w ofercie
Suma uzyskanych punktów przez wszystkie osoby wskazane w ofercie zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.
Maksymalna liczba punktów w powyższym kryterium wynosi 30.
C/ Kryterium aspekt społeczny – integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym
W kryterium aspekt społeczny oceniane będzie zatrudnienie do realizacji zamówienia jednej osoby bezrobotnej w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub jednej osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w oparciu o deklarację zatrudnienia złożoną przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca otrzyma 10 pkt jeżeli złoży deklarację, że zatrudni do realizacji jedną osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub jedną osobę z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
W przypadku nie złożenia ww. deklaracji o zatrudnieniu wskazanych przez Zamawiającego osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Wykonawca nie otrzyma punktów w tym kryterium.
3. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zaokrąglenie zgodnie z zasadami matematyki).
4. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór:
P (punkty) = A+B+C
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzącego kurs
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny - integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 pn. „Szkolenie SEP do 1 kV dla nieelektryków”.
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia SEP do 1 kV dla nieelektryków dla 1 uczestnika projektu pn. „Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego – etap I” Nr FEKP.08.28-IZ.00-0001/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działania 08.28 Kształcenie zawodowe OPPT Celu szczegółowego: 4.F Wspieranie równego dostępu do dobrej jakości, włączającego kształcenia i szkolenia oraz możliwości ich ukończenia, w szczególności w odniesieniu do grup w niekorzystnej sytuacji, od wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem przez ogólne i zawodowe kształcenie i szkolenie, po szkolnictwo wyższe, a także kształcenie i uczenie się dorosłych, w tym ułatwianie mobilności edukacyjnej dla wszystkich i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
2. Wymiar godzin dla kursu wynosi 40 godzin wiadomości teoretycznych i ćwiczeń
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6.4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ .
2. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
A. Cena - znaczenie 60%
B. Doświadczenie prowadzącego szkolenie – znaczenie 30%
C. Aspekt społeczny - integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym – znaczenie 10%
A/ Kryterium łącznej ceny brutto
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
A = Cena oferowana najniższa / Cena oferty badanej x 100 pkt x 60%
B/ Kryterium Doświadczenie prowadzącego szkolenie
Wykonawca otrzyma ilość punków w zależności od wskazanego w formularzu ofertowym doświadczenia zawodowego prowadzącego szkolenie skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający będzie brał pod uwagę ilość szkoleń SEP do 1 kV dla nieelektryków przeprowadzonych przez osobę skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
B = ilość szkoleń wskazana w ofercie badanej/ największa ilość szkoleń spośród badanych ofert x 100 pkt x 30%
Maksymalna ilość przeprowadzonych szkoleń oceniana przez Zamawiającego wynosi 50.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę większej ilości szkoleń niż 50 oceniona będzie liczba 50.
W przypadku wskazania w ofercie więcej niż jednej osoby do realizacji zamówienia, każda ze wskazanych osób w formularzu ofertowym otrzyma punkty zgodnie z powyższą zasadą.
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
B = Suma uzyskanych punktów przez wszystkie osoby wskazane w ofercie / Ilość osób wskazanych w ofercie
Suma uzyskanych punktów przez wszystkie osoby wskazane w ofercie zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.
Maksymalna liczba punktów w powyższym kryterium wynosi 30.
C/ Kryterium aspekt społeczny – integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym
W kryterium aspekt społeczny oceniane będzie zatrudnienie do realizacji zamówienia jednej osoby bezrobotnej w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub jednej osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w oparciu o deklarację zatrudnienia złożoną przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca otrzyma 10 pkt jeżeli złoży deklarację, że zatrudni do realizacji jedną osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub jedną osobę z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
W przypadku nie złożenia ww. deklaracji o zatrudnieniu wskazanych przez Zamawiającego osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Wykonawca nie otrzyma punktów w tym kryterium.
3. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zaokrąglenie zgodnie z zasadami matematyki).
4. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór:
P (punkty) = A+B+C
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzącego szkolenie
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny - integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.2. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:
A. Dla Części nr 1 zamówienia
1) posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu podstawowego kursu spawania MAG 135 stali niestopowych w osłonie gazów aktywnych wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
2) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej: jedną osobę posiadającą odpowiednią wiedzę i uprawnienia niezbędne do przeprowadzenia podstawowego kursu spawania MAG 135 stali niestopowych w osłonie gazów aktywnych.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale XXII SWZ.
B. Dla Części nr 2 zamówienia
1) posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu operatora wózków widłowych podnośnikowych w kat. II WJO wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
2) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej: jedną osobę posiadającą odpowiednią wiedzę i uprawnienia niezbędne do przeprowadzenia kursu operatora wózków widłowych podnośnikowych w kat. II WJO
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale XXII SWZ.
C. Dla Części nr 3 zamówienia
1) posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu podstawowego kursu spawania TIG 141 stali niskostopowych w osłonie gazów obojętnych wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
2) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej: jedną osobę posiadającą odpowiednią wiedzę i uprawnienia niezbędne do przeprowadzenia podstawowego kursu spawania TIG 141 stali niskostopowych w osłonie gazów obojętnych.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale XXII SWZ.
D. Dla Części nr 4 zamówienia
1) posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia SEP do 1 kV dla nieelektryków wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
2) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej: jedną osobę posiadającą odpowiednią wiedzę i uprawnienia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia SEP do 1 kV dla nieelektryków
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale XXII SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków
dowodowych. Zamawiający dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.
1 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych
środków dowodowych. Zamawiający dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (zgodnie z Załącznikiem nr 2.1 do SWZ);
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców, oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z Załącznikiem nr 2.2 do SWZ
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy),
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących usług.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania oraz spełnianiu warunków udziału w
postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dla wszystkich części1. Strony dopuszczają możliwość zmian w zawartej umowie w następującym zakresie:
1) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach:
a) zmiany we wniosku o dofinansowanie projektu, w szczególności zmiany harmonogramu realizacji zadań,
b) zdarzeń losowych leżących po stronie uczestnika, uzasadniających przedłużenie terminu zakończenia zajęć,
c) zaistnienia obiektywnych niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie,
2) zmiany osób reprezentujących strony umowy, o których mowa w § 5 umowy,
3) zmiany osób prowadzących kurs, pod warunkiem, że osoby te będą posiadały takie same kwalifikacje i doświadczenie jak osoby wskazane w ofercie Wykonawcy,
4) zmiany liczby uczestników w przypadku rezygnacji lub przerwania zajęć przez uczestnika i nie uzupełnienia składu osobowego grupy, w takim przypadku dopuszcza się możliwość przeprowadzenia zajęć w mniejszej grupie,
5) pomniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy uczestników, z zastrzeżeniem, iż w przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np. wypadek, ciężka choroba) po zrealizowaniu przez ucznia min. 70 % kursu, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie poniesione koszty zajęć z daną osobą. Takie sytuacje będą rozpatrywane przez Zamawiającego indywidualnie w uzgodnieniu z Wykonawcą, mając na względzie ilość zrealizowanych godzin/zajęć (skalkulowane na podstawie list obecności),
6) zaistnienia obiektywnych niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie,
7) wystąpienia uzasadnionych zdarzeń losowych po stronie Wykonawcy,
8) z przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
Dla części nr 1 i 2 zamówienia dodatkowo w zakresie:
9) waloryzacji wynagrodzenia, o której mowa w art.439 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Informacje szczegółowe dotyczące warunków wprowadzenia zmian w umowie zostały określone w projektach umów stanowiących Załaczniki nr 6.1, 6.2, 6.3 i 6.4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-03 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-03 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r., poz. 514) oraz art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1),w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1)INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 4"
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych na terenie miasta i gminy Tuchola - dwie części
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego - etap 1"
- Modernizacja energetyczna Tucholskiego Ośrodka Kultury w Tucholi
- Modernizacja energetyczna budynku Wiejskiego Domu Kultury w Raciążu
- "Rozbudowa odcinka drogi nr 1036C na terenie Sołectwa Klonowo"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Klub rozwoju cyfrowego w Ozorkowie - edukatorzy
- Organizacja usług szkoleniowych dla Uczestników projektu ,,KLAMERKA"
- Świadczenie usługi specjalisty: wychowawcy/pedagoga w klubie młodzieżowym oraz animatora w klubach sąsiedzkich dla uczestników projektu pn. "Jestem!"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowoczesne technologie w transformacji"
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 4"
- prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.