Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-24
Ogłoszenie nr 51333 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Tczew: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY PROJEKTU PT. "WIEDZA TO POTĘGA - POPRAWA JAKOŚCI EDUKACJI OGÓLNEJ W SZKOŁACH POWIATU TCZEWSKIEGO"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuprojekt pt. "Wiedza to potęga - poprawa jakości edukacji ogólnej w szkołach Powiatu Tczewskiego", Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 3, Działanie 3.2, Poddziałanie 3.2.1
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 9879-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Piaskowa
2,
83110
Tczew, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
587 734 800, faks
, e-mail
starostwo@powiat.tczew.pl
Adres strony internetowej (URL): powiat.tczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY PROJEKTU PT. "WIEDZA TO POTĘGA - POPRAWA JAKOŚCI EDUKACJI OGÓLNEJ W SZKOŁACH POWIATU TCZEWSKIEGO"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Przedmiotem zamówienia w dwóch częściach, jest dostawa fabrycznie nowego, następującego sprzętu komputerowego: 2.1.1 część 1 zamówienia - Dostawa 56 szt. laptopów wraz z oprogramowaniami (systemowymi); 2.1.2 część 2 zamówienia - Dostawa 2 zestawów komputerowych wraz z oprogramo-waniami (systemowymi). 2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. UWAGA: Zapisu zdania pierwszego pkt 2.2 SIWZ Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia. 2.3 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych w ramach projektu pt. "Wiedza to potęga - poprawa jakości edukacji ogólnej w szkołach Powiatu Tczewskiego", Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 3, Działanie 3.2, Poddziałanie 3.2.1. 2.4 Zakupiony sprzęt będzie wyposażeniem dla niżej wymienionych placówek: 1) I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Tczewie, ul. Szkoły Morskiej 1, 83-110 Tczew; 2) II Liceum Ogólnokształcące im. Jana III Sobieskiego w Tczewie, ul. Królowej Marysieńki 10, 83-110 Tczew; 3) Zespół Szkół Rzemieślniczych i Kupieckich im. księcia Sambora II w Tczewie, ul. Czyżykowska 17, 83-110 Tczew (na potrzeby uczniów Technikum i Liceum Ogólnokształcącego dla Dorosłych); 4) Zespół Szkół Ekonomicznych im. ks. Janusza Stanisława Pasierba, ul. Gdańska 17, 83-110 Tczew (na potrzeby Technikum); 5) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Pelplinie, ul. Sambora 5, 83-130 Pelplin (na potrzeby uczniów Liceum Ogólnokształcącego i Liceum Ogólnokształcącego dla Dorosłych); 6) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Gniewie, ul. Sobieskiego 11, 83-140 Gniew (na potrzeby uczniów Liceum Ogólnokształcącego i Liceum Ogólnokształcącego dla Dorosłych); 7) Liceum Ogólnokształcące w Swarożynie, ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn. 2.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, bądź w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - w przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę jednostkową laptopa w wysokości 3 000,00 zł brutto oraz kwotę jednostkową zestawu komputerowego w wysokości 3 500,00 zł brutto, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Powyższe obwarowanie wynika z faktu, iż Instytucja Organizująca Konkurs, wprowadziła wykaz dopuszczalnych stawek (Załącznik Nr 5 do Regulaminu konkursu dotyczącego naboru wniosków o dofinansowanie projektów w zakresie Poddziałania 3.2.1 - Jakość edukacji ogólnej) dla części towarów i usług na potrzeby ogłoszonego konkursu, w ramach którego Zamawiający uzyskał dofinansowanie ww. projektu. 2.6 Warunki realizacji przedmiotu umowy: 2.6.1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony wad i uszkodzeń oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji czy oprogramowanie i powiązane z nim elementy, takie jak certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania są oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem. W przypadku identyfikacji nielicencjonowanego lub podrobionego oprogramowania lub jego elementów, w tym podrobionych lub przerobionych certyfikatów/etykiet producenta, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania płatności do czasu dostarczenia oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych oraz do odstąpienia od umowy w terminie 7 dni od daty dostawy. Ponadto, powyższe informacje zostaną przekazane właściwym organom w celu wszczęcia stosownych postępowań. 2.6.2 Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy, a także do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów. W odniesieniu do części zamówienia nr 1, Zamawiający wymaga, aby dostarczone laptopy wyposażone były w zasilacz. 2.6.3 Wykonawca będzie dostarczać sprzęt w oryginalnych opakowaniach producenta. 2.6.4 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w odpowiedniej ilości - po uprzednim ustaleniu z odbiorcą dokładnego terminu dostawy - na własny koszt i ryzyko. 2.6.5 Wykonawca, wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi sprzętu, karty gwarancyjne, protokół zdawczo-odbiorczy. 2.6.6 Wykonawca udzieli min. 24 m-cy gwarancji na dostarczony sprzęt. UWAGA: Zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad wymagane 24 m-cy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 14 niniejszej SIWZ. 2.7 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanego sprzętu komputerowego: 2.7.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 2.7.2 Zamawiający zaznacza, iż współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. 2.8 Informacje o podwykonawcach: 2.8.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2.8.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213300-8
Dodatkowe kody CPV:
30213100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa 56 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem (systemowym) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT144158.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 167998.32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa 2 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem (systemowym) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie w zakresie 2 części zamówienia w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Powyższa czynność Zamawiającego jest skutkiem odrzucenia (w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, to jest z uwagi na jej niezgodność z treścią SIWZ) jedynej złożonej oferty w zakresie 2 części zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6295.74 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Budowa przejścia dla pieszych w Rokitkach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa przydrożnej kapliczki w miejscowości Turze"
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE ZIELENI ORAZ SPRZĄTANIE W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY GNIEW
- Poprawa stanu nawierzchni bitumicznych
- Budowa przedszkola na terenie Gminy Tczew
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.