Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-02-12
Og³oszenie nr 513226-N-2019 z dnia 2019-02-12 r.
"Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A.: Dostawy ryb
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A., krajowy numer identyfikacyjny
28826000000000, ul.
ul. Nowowiejskiego
2
,
72-600
¦winouj¶cie, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
91 321 37 60, , e-mail
m.koput@uzdrowisko.pl, , faks
913 212 314.
Adres strony internetowej (URL): www.uzdrowisko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.uzdrowisko.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobi¶cie, poczta tradycyjn±, kurierem
Adres:
Uzdrowisko ¦winoujscie S.A. ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 ¦winouj¶cie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawy ryb
Numer referencyjny:
ZP/U¦/R/02/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 15.00.00.00 - 8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne, 15.11.96.00 - 1 - miêso z ryb, 15.20.00.00 - 0 - ryby przetworzone i konserwowane, 15.22.10.00 - 3 - ryby mro¿one. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla potrzeb Zamawiaj±cego - w ilo¶ciach okre¶lonych szczegó³owo w za³±czniku nr 1a do SIWZ, przez okres 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy. 2. Przez dostawê Zamawiaj±cy rozumie cykliczne dostawy na podstawie zleceñ dostosowanych do bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego. Dostawy winny byæ realizowane w dni robocze, od poniedzia³ku do pi±tku codziennie, na podstawie ka¿dorazowych zleceñ sk³adanych telefonicznie przez osoby upowa¿nione przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dodatkowej dostawy w danym dniu w przypadku zaistnienia sytuacji nag³ej, nieplanowanej w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. 3. Dostawy w sytuacji nag³ej i nieplanowanej, o których mowa w ust. 2 realizowane bêd± ka¿dorazowo na podstawie zleceñ, sk³adanych w dniu dostawy g³ównej przez osoby upowa¿nione przez Zamawiaj±cego. Maksymalny termin dostawy nag³ej/nieplanowanej wynosi 5 godzin od momentu z³o¿enia zlecenia. 4. Termin realizacji dostawy nag³ej/ nieplanowanej liczony od momentu z³o¿enia zlecenia podlega ocenie i punktacji w niniejszym postêpowaniu zgodnie z Dzia³em XVI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca powinien zapewniæ terminow± realizacjê zamówieñ oraz transport i roz³adunek do pomieszczeñ magazynowych wskazanych przez Zamawiaj±cego. 5. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e przedstawione w za³±czniku nr 1a ilo¶ci okre¶lonego Asortymentu s± ilo¶ciami szacunkowymi i orientacyjnymi oraz mog± ulec zmianie w danym asortymencie poprzez ich zwiêkszenie lub zmniejszenie, nie wiêcej jednak ni¿ o 20% w ramach danego asortymentu. Zmniejszenie lub zwiêkszenie okre¶lonego asortymentu uprawnia Zamawiaj±cego do zwiêkszenia lub zmniejszenia innego asortymentu, ale nie wiêcej ni¿ o 20%. W przypadku opisanym w zdaniu 1 niniejszego ustêpu, ceny jednostkowe podane przez Wykonawcê w ofercie nie ulegaj± zmianie, a zmiany asortymentu nie mog± przekraczaæ maksymalnego wynagrodzenia umowy. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodno¶æ produktu z wymaganiami jako¶ciowymi okre¶lonymi dla przedmiotu zamówienia i za przestrzeganie zasad higieny ¿ywno¶ci. W szczególno¶ci wykonawca powinien posiadaæ wdro¿ony system Analizy Zagro¿eñ i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP). 7. Transport ryb winien byæ wykonywany ¶rodkami transportu spe³niaj±cymi wymagania sanitarne ( w tym czynno¶ci zwi±zane z za³adunkiem i roz³adunkiem). Pojazdy winny byæ dopuszczone przez PPIS do przewozu ¿ywno¶ci. Zamawiaj±cy w trakcie realizacji zamówienia mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy kserokopii wpisu dokonanego przez PPIS do ksi±¿ki kontroli sanitarnej pojazdu u¿ywanego do realizacji zamówienia o wyra¿eniu zgody na transport artyku³ów spo¿ywczych lub kserokopii decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdu u¿ywanego do realizacji zamówienia do przewozu ¿ywno¶ci (Ustawa z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia ( tekst jednolity Dz. U. 2018 r., poz. 1541, ze zm) 8. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. Z³o¿enie oferty wariantowej spowoduje jej odrzucenie . 9. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty czê¶ciowej. 10. Przedmiotem niniejszego postêpowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 11. We wszystkich miejscach SIWZ, w których u¿yto przyk³adowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu lub je¿eli Zamawiaj±cy opisa³ przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 stawy Pzp, a w ka¿dym przypadku, dzia³aj±c zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne, oznaczaj±c takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równowa¿ny" lub "lub równowa¿ne" (m.in. zastosowanie innych materia³ów i urz±dzeñ), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych ni¿ okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 15119600-1 |
| 15200000-0 |
| 15221000-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enia o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enia o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy stawia warunki :
a) dotycz±ce do¶wiadczenia
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e siê nale¿ytym
wykonaniem w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw
ryb o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ brutto ka¿da.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
2) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - w celu wykazania spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale V pkt 3 SIWZ
Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Aktualne na dzieñ z³o¿enia Certyfikat b±d¼ za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca spe³nia wymagania systemu bezpieczeñstwa zdrowotnego ¿ywno¶ci HACCP.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) Formularz oferty (za³±cznik nr 1 do SIWZ ) 2) Formularz cenowo-ofertowy (wykaz asortymentowy) wype³niony i podpisany przez Wykonawcê (za³±cznik nr 1a do SIWZ) 3) O¶wiadczenie Wykonawcy z art.25a ust.1 w zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia (za³±cznik nr 2 do SIWZ) 4) Stosowne Pe³nomocnictwo, je¿eli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 5) Zobowi±zania podmiotów trzecich - w przypadku powo³ywania siê przez Wykonawcê na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 6 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin dostawy w sytuacji nag³ej nieplanowanej | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-02-21, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- "Plan Ogólny dla Gminy Miasto ¦winouj¶cie"
- Wymiana nak³adki ¿ywiczno - bazaltowej na pok³adzie samochodowym promu Bielik II
- Wywóz odpadów ulegaj±cych biodegradacji kat. 3
- US£UGI MEDYCZNE NA 2026 ROK W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA KADRY I PRACOWNIKÓW WOJSKA KOMENDY PORTU WOJENNEGO W ¦WINOUJ¦CIU ORAZ JEDNOSTEK BÊD¡CYCH NA ICH ZAOPATRZENIU Z PODZIA£EM NA CZʦCI.
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej
- Odbiór odpadów z budynków, budowli i jednostek p³ywaj±cych Zarz±du Dróg Miejskich i ¯eglugi w ¦winouj¶ciu w 2026 roku
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa miêsa i ko¶ci oraz wêdlin dla Internatu Zespo³u Szkó³ Technicznych w P³ocku w 2026 roku (powtórzone)
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Publicznego Przedszkola w Szadku
- Sukcesywna dostawa miêsa i ko¶ci oraz wêdlin dla Internatu Zespo³u Szkó³ Technicznych w P³ocku w 2026 roku
- "Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Szko³y Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w celu realizacji ¿ywienia zbiorowego dla uczestników przedsiêwziêæ szkoleniowych w O¶rodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej Publicznej Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Strzelcach Ma³ych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





