Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-24
Ogłoszenie nr 51286 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Warszawa: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Wypoczynkowego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach k/Giżycka woj. warmińsko-mazurskie w okresie od 25 czerwca 2017 r. do 17 sierpnia 2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac Młodzieży, krajowy numer identyfikacyjny
18706200000, ul.
Plac Defilad
1,
00901
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226 203 363, e-mail
agudzak@pm.waw.pl, faks
226 205 411.
Adres strony internetowej (URL): www.pm.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.pm.waw.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.pm.waw.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Pałac Młodzieży w Warszawie, Pl. Defilad 1 00-901 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Wypoczynkowego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach k/Giżycka woj. warmińsko-mazurskie w okresie od 25 czerwca 2017 r. do 17 sierpnia 2017 r.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Ośrodka Wypoczynkowego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach k/Giżycka woj. warmińsko-mazurskie z podziałem na 7 części. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych: ilość 7 części. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybraną część/wybrane części. Zamówienie będzie realizowane według potrzeb żywieniowych Zamawiającego. Podane ilości zamawianych produktów są ilościami szacunkowymi. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia publicznego na swój koszt sukcesywnie, zgodnie ze składanymi telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, zamówieniami przez Zamawiającego. Każdy artykuł żywnościowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, a termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie powinien być krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SIWZ z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.). Czas dostawy - do 2 godzin od otrzymania zamówienia: odostawy (pakiet 6) - 1 raz na dwa-trzy tygodnie, odostawy (pakiet 2) - 6 razy w tygodniu, odostawy (pakiet 1, 3, 4, 7) - 3 razy w tygodniu, czas dostawy - do 5 godzin od otrzymania zamówienia: odostawy (pakiet 5) - 7 razy w tygodniu, 2 razy dziennie do magazynu żywnościowego w Ośrodku Wypoczynkowym Pałacu Młodzieży w Pieczarkach własnym transportem i na własny koszt. Wymagania szczegółowe: a)wykonanie umowy obejmuje sukcesywne dostawy poszczególnych artykułów spożywczych w oparciu o złożone przez Zamawiającego zamówienie, w którym określi on termin oraz asortyment zamówienia; b)wszelkie koszty, w tym: transportu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Dostawca; c)dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty, termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta; d)transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w warunkach zapewniających utrzymanie najwyższej jakości; e)Dostawca zagwarantuje Zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ze szczególnym uwzględnieniem Działu IIA: "Środki spożywcze oraz żywienie dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty" (Dz.U.2017.149 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jaki muszą spełniać środki spożywcze w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016.1154 ze zm.).
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze
Dodatkowe kody CPV:15110000-2, 15131130-5, 15112000-6, 15500000-3, 15330000-0, 03142500-3, 15811000-6, 15220000-6, 15330000-0, 15331170-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 25/06/2017
data zakończenia: 17/08/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Prawidłowo wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy oświadczenia i dokumenty wg wzorów stanowiących załączniki do SIWZ: 1)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ, 2)formularz oferty - załącznik nr 5 do SIWZ, 3)formularze cenowe - części zamówienia (pakiety) - załącznik nr 6 do SIWZ: PAKIET I , PAKIET II , PAKIET III , PAKIET IV, PAKIET V, PAKIET VI , PAKIET VII , 4)projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Ponadto Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia, dokument ten składa każdy z nich; 2)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Termin złożenia powyższego wskazano w rozdziale 5 ust. 10 SIWZ. 5)Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że posiada wprowadzony system zdrowej żywności HACCAP załącznik nr 3 do SIWZ. 6)pełnomocnictwo - załącznik nr 4 do SIWZ; 7)pełnomocnictwa dla osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej: 8)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 6 ust. 2 pkt 1) pkt 2) pkt 3) niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym pkt 7) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów wskazanych w niniejszym pkt 7). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Podwykonawcy: 9)Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda: a)wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców; Wykonawca zamieszcza powyższe informacje w oświadczeniu - załącznik nr 1 do SIWZ. b)przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w rozdziale 6 ust. 2 pkt 1), pkt 2), pkt 3) niniejszej SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, 10)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku powinni spełnić następujące warunki: a)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; b)ponadto, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania tych Wykonawców - załącznik nr 4 do SIWZ, w formie oryginału podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 11)W oryginale należy złożyć: a)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ; b)oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 2 do SIWZ; c)oświadczenie Wykonawcy, że posiada wprowadzony system zdrowej żywności HACCAP - załącznik nr 3 do SIWZ.; d)formularz oferty - załącznik nr 5 do SIWZ; e)formularze cenowe - załączniki nr 6 do SIWZ, f)Załączniki nr 8-10 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ, inne niż wyżej wymienione składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 12)Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio: a)Wykonawca lub osoba upoważniona do reprezentacji Wykonawcy, b)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, c)podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13)Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 14)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 15)Wszystkie oświadczenia i dokumenty w tym kserowane muszą być czytelne. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w SIWZ, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 16)Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/04/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa 3 razy w tygodniu do magazynu żywnościowego w Ośrodku Wypoczynkowym Pałacu Młodzieży w Pieczarkach własnym transportem i na własny koszt.
-dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty, termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta;
-transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w warunkach zapewniających utrzymanie najwyższej jakości;
-Dostawca zagwarantuje Zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ze szczególnym uwzględnieniem Działu IIA: "Środki spożywcze oraz żywienie dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty" (Dz.U.2017.149 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jaki muszą spełniać środki spożywcze w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016.1154 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6, 15110000-2,
15131130-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 25/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa owoców i warzyw
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa 6 razy w tygodniu do magazynu żywnościowego w Ośrodku Wypoczynkowym Pałacu Młodzieży w Pieczarkach własnym transportem i na własny koszt.
-dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty, termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta;
-transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w warunkach zapewniających utrzymanie najwyższej jakości;
-Dostawca zagwarantuje Zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ze szczególnym uwzględnieniem Działu IIA: "Środki spożywcze oraz żywienie dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty" (Dz.U.2017.149 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jaki muszą spełniać środki spożywcze w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016.1154 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6, 15330000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 25/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 3
Nazwa: Dostawa mrożonek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa 3 razy w tygodniu do magazynu żywnościowego w Ośrodku Wypoczynkowym Pałacu Młodzieży w Pieczarkach własnym transportem i na własny koszt.
-dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty, termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta;
-transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w warunkach zapewniających utrzymanie najwyższej jakości;
-Dostawca zagwarantuje Zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ze szczególnym uwzględnieniem Działu IIA: "Środki spożywcze oraz żywienie dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty" (Dz.U.2017.149 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jaki muszą spełniać środki spożywcze w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016.1154 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 25/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 4
Nazwa: Dostawa różnych artykułów spożywczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa 3 razy w tygodniu do magazynu żywnościowego w Ośrodku Wypoczynkowym Pałacu Młodzieży w Pieczarkach własnym transportem i na własny koszt.
-dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty, termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta;
-transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w warunkach zapewniających utrzymanie najwyższej jakości;
-Dostawca zagwarantuje Zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ze szczególnym uwzględnieniem Działu IIA: "Środki spożywcze oraz żywienie dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty" (Dz.U.2017.149 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jaki muszą spełniać środki spożywcze w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016.1154 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 25/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 5
Nazwa: Dostawa pieczywa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa 7 razy w tygodniu 2 razy dziennie do magazynu żywnościowego w Ośrodku Wypoczynkowym Pałacu Młodzieży w Pieczarkach własnym transportem i na własny koszt.
-dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty, termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta;
-transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w warunkach zapewniających utrzymanie najwyższej jakości;
-Dostawca zagwarantuje Zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ze szczególnym uwzględnieniem Działu IIA: "Środki spożywcze oraz żywienie dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty" (Dz.U.2017.149 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jaki muszą spełniać środki spożywcze w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016.1154 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 25/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 6
Nazwa: Dostawa wody mineralnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa 1 raz na 2-3 tygodnie do magazynu żywnościowego w Ośrodku Wypoczynkowym Pałacu Młodzieży w Pieczarkach własnym transportem i na własny koszt.
-dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty, termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta;
-transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w warunkach zapewniających utrzymanie najwyższej jakości;
-Dostawca zagwarantuje Zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ze szczególnym uwzględnieniem Działu IIA: "Środki spożywcze oraz żywienie dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty" (Dz.U.2017.149 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jaki muszą spełniać środki spożywcze w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016.1154 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 25/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 7
Nazwa: Dostawa nabiału
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa 3 razy w tygodniu do magazynu żywnościowego w Ośrodku Wypoczynkowym Pałacu Młodzieży w Pieczarkach własnym transportem i na własny koszt.
-dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty, termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta;
-transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w warunkach zapewniających utrzymanie najwyższej jakości;
-Dostawca zagwarantuje Zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ze szczególnym uwzględnieniem Działu IIA: "Środki spożywcze oraz żywienie dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty" (Dz.U.2017.149 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jaki muszą spełniać środki spożywcze w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016.1154 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6, 15500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 25/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeglądy konserwacyjne, usługi serwisowe oraz modernizacja lub rozbudowa systemów dozoru telewizyjnego CCTV w obiektach Komendy Głównej Policji w Warszawie
- 391/2025 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Budowa przyłącza wodociągowego i ciepłowniczego do budynku przy al. Solidarności 84 w Warszawie, opracowanie dokumentacji, montaż studni; postępowanie w systemie "projektuj i buduj".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzorów autorskich dla przebudowy boiska i budowy drogi pożarowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: " Modernizacja boiska oraz hali sportowej p
- ZP/13/25 Remont i modernizacja pomieszczeń znajdujących się na trzecim piętrze w siedzibie Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Nowy Zjazd 1 - ETAP I.
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę DW 696 polegająca na budowie chodnika i peronów na odc. od km 11+798 do km 11+905 w m. Skupie, gm. Mokobody, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łączniku
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W GRÓJCU 2025/2026
- Dostawa żywności dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Białej.
- Dostawa artykułów spożywczych do odsprzedaży w kiosku i bufecie Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Dostawa wyżywienia do placówek oświatowych w gminie Nieborów w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.