eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzegWykonanie robót budowlanych w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Ko³obrzegu



Og³oszenie z dnia 2020-02-13



Og³oszenie nr 512501-N-2020 z dnia 2020-02-13 r.

Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Ko³obrzegu: Wykonanie robót budowlanych w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Ko³obrzegu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Ko³obrzegu, krajowy numer identyfikacyjny 33102915400000, ul. ul. £opuskiego  38 , 78-100  Ko³obrzeg, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 94 35 51 400, e-mail k.dawid@mosir.kolobrzeg.pl, faks 94 35 51 384.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mosir.kolobrzeg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.mosir.kolobrzeg.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.mosir.kolobrzeg.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji ul. £opuskiego 38, 78-100 Ko³obrzeg - Sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie robót budowlanych w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Ko³obrzegu
Numer referencyjny: A.271.4.2019.KD
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegaj±cych na: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest remont szatni mêskiej wraz z pomieszczeniami natrysków i toalet na basenie Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Ko³obrzegu przy ul. £opuskiego 38. W ramach remontu nale¿y wykonaæ nastêpuj±ce prace: - rozebranie istniej±cej ok³adziny z p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych, - wymiana kratek spustowych, - izolacja powierzchni w technologii basenowej, - wymiana armatury sanitarnej, - monta¿ nowych p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych, - malowanie ¶cian, sufitów, stela¿a sufitu podwieszanego oraz o¶cie¿nic - utylizacja materia³ów z demonta¿u, Szczegó³y dotycz±ce przedmiotowego zadania, opisanego powy¿ej, zawarte s± w przedmiarze robót oraz wizualizacji do³±czonej do SIWZ. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest wymiana 1 o¶cie¿nicy oraz malowanie pokoi i korytarzy hotelowych w Miejskim O¶rodku Sportu i Rekreacji w Ko³obrzegu przy ul. £opuskiego 38. Zakres prac jak poni¿ej: a) roboty malarskie w pokojach hotelowych i na korytarzach: - dwukrotne malowanie pokoi hotelowych wraz z o¶cie¿nicami w ³azienkach - 30 szt. - malowanie sufitów i górnych czê¶ci ¶cian w ³azienkach hotelowych - malowanie ¶cian korytarzy przy pokojach hotelowych b. Wykonawca dostarczy wszystkie potrzebne materia³y z wyj±tkiem o¶cie¿nicy regulowanej. c. Sugerujemy dokonanie wizji lokalnej celem przed³o¿enia nale¿ycie przygotowanej oferty. d. Farby u¿yte do malowania musz± byæ zmywalne. Kolor do uzgodnienia z Zamawiaj±cym po wy³onieniu wykonawcy. Szczegó³y dotycz±ce przedmiotowego zadania, opisanego powy¿ej, zawarte s± w przedmiarze robót do³±czonego do SIWZ. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 1 oraz w dokumentacji - Za³±czniku nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SIWZ. 4. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV: 45.00.00.00-7 - roboty budowlane 45.40.00.00-1 - roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 45.33.00.00-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych. Oferty mo¿na sk³adaæ na jedno lub 2 zadania/czê¶ci. 6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 7. Zamówienia, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy 8. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 9. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, przez Wykonawcê lub podwykonawcê, osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty ogólnobudowlane, w tym w szczególno¶ci wykonywane przez majstra, montera, wszystkich pracowników skierowanych do pozosta³ych prac fizycznych oraz operatorów sprzêtu budowlanego (z wy³±czeniem osób, pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. z pó¼n. zmian.); 2) roboty elektryczne/teletechniczne: w tym w szczególno¶ci wykonywane przez majstra, montera instalacji i/lub urz±dzeñ oraz operatorów sprzêtu budowlanego (z wy³±czeniem osób, pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. z pó¼n. zmian.); 3) roboty sanitarne, w tym w szczególno¶ci wykonywane przez majstra, montera instalacji i/lub urz±dzeñ, montera sieci, wszystkich pracowników skierowanych do pozosta³ych prac fizycznych oraz operatorów sprzêtu budowlanego (z wy³±czeniem osób, pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186t.j. z pó¼n. zmian.); 10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 9 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: 1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 11. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym, w tym wezwaniu, terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 9 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: 1) o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; 4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 12. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 9 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 9czynno¶ci. 13. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 14. UWAGA: W przypadku przywo³ania w opracowaniu opisu przedmiotu zamówienia i dokumentacji znaków towarowych, nazw w³asnych materia³ów, sprzêtów, urz±dzeñ, systemów i innych nale¿y traktowaæ je jedynie, jako wzorzec jako¶ciowy i s± podane w celu okre¶lenia wymogów jako¶ciowych im stawianych, w szczególno¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j.) i aktami wykonawczymi do niej. Zamawiaj±cy dopuszcza stosowanie innych, równowa¿nych materia³ów, sprzêtów, urz±dzeñ, systemów i innych pod warunkiem zachowania to¿samych lub wy¿szych parametrów technicznych. 15. UWAGA: Ilekroæ w tre¶ci niniejszego dokumentu Zamawiaj±cy wyra¼nie dopuszcza rozwi±zania, urz±dzenia, sprzêty, parametry, materia³y itd. równowa¿ne, poprzez pos³u¿enie siê po ich opisie zwrotem "lub równowa¿ny", jako rozwi±zania, urz±dzenia, sprzêty, parametry, materia³y itd. równowa¿ne nale¿y rozumieæ rozwi±zania, urz±dzenia, sprzêty, parametry, materia³y itd. o parametrach technicznych takich jak wielko¶æ, grubo¶æ, waga, moc elektryczna, poziom ha³asu nie gorszych lub lepszych ni¿ parametry minimalne (referencyjne) okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Pod pojêciem "parametru lepszego" Zamawiaj±cy rozumieæ bêdzie parametr dzia³aj±cy na korzy¶æ Zamawiaj±cego np. poprzez zmniejszenie zu¿ycia energii elektrycznej lub zwiêkszenie standardu bezpieczeñstwa, cechuj±cy siê korzystniejszymi dla Zamawiaj±cego parametrami technicznymi, merytorycznymi, cechami u¿ytkowymi, jako¶ciowymi lub funkcjonalnymi. 16. UWAGA: Ilekroæ Zamawiaj±cy formu³uje wymagania dotycz±ce opisu przedmiotu zamówienia lub jego elementów poprzez odes³anie do konkretnych norm, rozumieæ przez to nale¿y równie¿ dopuszczenie spe³nienia wymagañ okre¶lonych w normie lub normach równowa¿nych. Przez "normy równowa¿ne" rozumieæ nale¿y normy polskie lub europejskie okre¶laj±ce wymagania jako¶ciowe w analogicznym zakresie rzeczowym, co norma wskazana przez Zamawiaj±cego, w których wymagane minimalne parametry jako¶ciowe okre¶lono na nie ni¿szym poziomie (jako¶ciowym) ani¿eli w normie wskazanej przez Zamawiaj±cego.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45400000-1
45330000-9


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-03-25

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Zadanie nr 1: Termin wykonania prac od daty zawarcia umowy do 25.03.2020. Zadanie nr 2: Termin wykonania prac od daty zawarcia umowy do 24.03.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: DO¦WIADCZENIE WYKONAWCY zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca jest zdolny do wykonania zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e: o zrealizowa³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone co najmniej jedn± robotê polegaj±c± na: Dla zadania nr 1 Budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie o warto¶ci brutto minimum 400 000 z³ Dla zadania nr 2 Budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie o warto¶ci brutto minimum 40 000 z³ W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek (w stosunku do ka¿dej czê¶ci) musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci. Zamawiaj±cy uwzglêdni tylko zadania zakoñczone. W przypadku sk³adania oferty na wszystkie czê¶ci zamówienia tj. czê¶æ 1- 2, Wykonawca mo¿e wykazaæ siê jedn± (1) robot± jw. o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000 z³ brutto (s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych brutto) POTENCJA£ KADROWY Dla zadania nr 1 zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca jest zdolny do realizacji przedmiotowego zamówienia je¿eli dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami niezbêdnymi do wykonania niniejszego zamówienia: a) kierownikiem budowy - wskazana osoba ma posiadaæ nastêpuj±ce kwalifikacje - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo w innym pañstwie upowa¿niaj±ce do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi w zakresie konstrukcji obiektu. b) kierownikiem robót instalacji sanitarnej - wskazana osoba ma posiadaæ nastêpuj±ce kwalifikacje - stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadaj±c± wykszta³cenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie. Uwagi dotycz±ce warunków: - Pojêcia takie jak: "budowa", "przebudowa", "remont", nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie Prawo budowlane. - W przypadku, gdy warto¶æ robót budowlanych wykazanych przez wykonawcê wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ na walutê polsk± w oparciu o ¶redni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczêcia postêpowania (og³oszenia niniejszego postêpowania). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania). - W przypadku gdy wykonawca wykazuje siê do¶wiadczeniem nabytym przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie tj. w ramach Konsorcjum, Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ rzeczywisty (faktyczny i realny) udzia³ tego wykonawcy w realizacji prac (zadañ) objêtych tym zamówieniem. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane osoby, które przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. W zwi±zku z powy¿szym, Zamawiaj±cy zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce uprawnieniom wymaganym przez Zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zagraniczne uprawnienie uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. Je¿eli wykonawca wska¿e osobê, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazaæ, ¿e osoba ta legitymuje siê kwalifikacjami odpowiadaj±cymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, je¶li takie w tym kraju obowi±zuj±, z uwzglêdnieniem prawa do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2018.2272 t.j. z pó¼n. zmianami) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U.2019.1117 t.j. z pó¼n. zmianami).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1: Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 2, tj.: Dla zadania nr 1 i 2: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone; przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia) - wg wzoru za³±cznik nr 7 do SIWZ; W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em. Dla zadania nr 1: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Rozdz. V SIWZ- wg wzoru za³±cznik nr 8 do SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji i rêkojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ: 1. w zakresie przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: a) z powodu Si³y wy¿szej rozumianej jako po¿ar, powód¼, huragan, eksplozjê, awarie energetyczne, wojnê, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje spo³eczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a tak¿e inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostaj±ce poza kontrol± Stron, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a je¿eli mo¿liwe by³y do przewidzenia nie mo¿na by³o im zapobiec b) z powodów, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, a w szczególno¶ci bêd±ce nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci dokonania zmian dokumentacji projektowej, w zakresie, w jakim w/w okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, c) wyst±pienia okoliczno¶ci nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, w szczególno¶ci: wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci z uwagi na potrzebê wprowadzenia na teren budowy (podczas wykonywania tam robót objêtych Umow±) osób, sprzêtu, urz±dzeñ i innych materia³ów, w tym materia³ów budowlanych nale¿±cych do dowolnie wskazanego przez Zamawiaj±cego podmiotu, brak dostêpu do mediów niezawiniony przez Wykonawcê (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy), wyst±pienie okoliczno¶ci których strony nie by³y w stanie przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci d) gdy wyst±pi opó¼nienie w wyniku decyzji administracyjnych, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp. do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¶li opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, e) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, f) je¶li wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy; 1. w zakresie wykonania robót zamiennych, zgodnie z procedurami i wymogami zawartymi w przepisie art. 36a ustawy Prawo budowlane. 2. Zamawiaj±cy przewiduje dokonanie zmiany równie¿ w nastêpuj±cych sytuacjach: a) rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy, w szczególno¶ci z powodu mo¿liwo¶ci zaniechania wykonania czê¶ci prac z uwagi na fakt, i¿ ich wykonanie nie jest niezbêdne do realizacji tego zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie wykonane prace. Pomniejszenie wynagrodzenia, o którym mowa wy¿ej nast±pi w oparciu o dane zawarte w ofercie Wykonawcy stanowi±cej za³±cznik do niniejszej umowy. Niezale¿nie od powy¿szego zamawiaj±cy ma prawo ustaliæ wysoko¶æ kwoty pomniejszonego wynagrodzenia w oparciu o opiniê bieg³ego rzeczoznawcy, w szczególno¶ci w sytuacji, je¿eli pomniejszenie zakresu Umowy nie bêdzie mo¿liwe na podstawie wytycznych o których mowa wy¿ej; b) zmiana polegaj±ca na dopuszczeniu do wykonywania czê¶ci zamówienia (zakresu prac) podwykonawcy, który nie zosta³ wskazany w ofercie po wcze¶niejszej akceptacji przez Zamawiaj±cego (zmiana niewymagaj±ca sporz±dzania aneksu), c) zmiana polegaj±ca na dopuszczeniu do wykonywania przez podwykonawców tej czê¶ci zamówienia (zakresu prac), która nie zosta³a wskazana w ofercie do podzlecenia po wcze¶niejszej akceptacji przez Zamawiaj±cego (zmiana niewymagaj±ca sporz±dzania aneksu), d) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia i deklarowanych przez Wykonawcê w ofercie (zmiana niewymagaj±ca sporz±dzania aneksu), e) zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu pod warunkiem ¿e Wykonawca wyka¿e Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia powy¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca za zasoby którego wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie prowadzonego postêpowania. (zmiana niewymagaj±ca sporz±dzania aneksu); f) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, 3. ¯adnej ze stron Umowy nie przys³uguje roszczenie o zawarcie aneksu (obie strony musz± wyraziæ zgodê na zawarcie aneksu). 4. Je¿eli strony dopu¶ci³y zmianê terminu realizacji przedmiotu umowy dopuszczalna jest tak¿e zmiana postanowieñ umowy obejmuj±ca wyd³u¿enie terminu wa¿no¶ci zabezpieczeñ. Je¿eli strona trzecia, od której zale¿y przed³u¿enie wa¿no¶ci zabezpieczenia nie wyda³a zgody na takie przed³u¿enie, Wykonawca zobowi±zany jest skorzystaæ z innych form zabezpieczenia. 5. Niezale¿nie od powy¿szego, Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych Umowy, a tak¿e zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci przyspieszaj±cych realizacjê, obni¿aj±cych koszt ponoszony przez Zamawiaj±cego na wykonanie, utrzymanie lub u¿ytkowanie przedmiotu umowy b±d¼ zwiêkszaj±cych u¿yteczno¶æ przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadz± do umowy stosowne zmiany weryfikuj±ce redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy albo te¿ kieruj±c siê poszanowaniem wzajemnych interesów, zasad± równo¶ci Stron oraz ekwiwalentno¶ci ¶wiadczeñ i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, okre¶l± zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. 6. W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany Umowy nastêpuj±ce zmiany: a. danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy, b. danych teleadresowych, c. danych rejestrowych, - bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. 2. Je¿eli zabezpieczenie wykonania umowy zosta³o wniesione w innej formie ni¿ pieni±dz, w przypadku zmiany umowy w zakresie przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót, przed dokonaniem tej zmiany, wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy, uwzglêdniaj±ce wprowadzon± zmianê. Szczegó³y okre¶lone w za³±czniku nr 4 dla zadania 1 i za³±czniku nr 4 dla zadania nr 2
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-02-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest remont szatni mêskiej wraz z pomieszczeniami natrysków i toalet na basenie Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Ko³obrzegu przy ul. £opuskiego 38. W ramach remontu nale¿y wykonaæ nastêpuj±ce prace: - rozebranie istniej±cej ok³adziny z p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych, - wymiana kratek spustowych, - izolacja powierzchni w technologii basenowej, - wymiana armatury sanitarnej, - monta¿ nowych p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych, - malowanie ¶cian, sufitów, stela¿a sufitu podwieszanego oraz o¶cie¿nic - utylizacja materia³ów z demonta¿u, Szczegó³y dotycz±ce przedmiotowego zadania, opisanego powy¿ej, zawarte s± w przedmiarze robót oraz wizualizacji do³±czonej do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45400000-1, 45330000-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-03-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji i rêkojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Zadanie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest wymiana 1 o¶cie¿nicy oraz malowanie pokoi i korytarzy hotelowych w Miejskim O¶rodku Sportu i Rekreacji w Ko³obrzegu przy ul. £opuskiego 38. Zakres prac jak poni¿ej: a) roboty malarskie w pokojach hotelowych i na korytarzach: - dwukrotne malowanie pokoi hotelowych wraz z o¶cie¿nicami w ³azienkach - 30 szt. - malowanie sufitów i górnych czê¶ci ¶cian w ³azienkach hotelowych - malowanie ¶cian korytarzy przy pokojach hotelowych b. Wykonawca dostarczy wszystkie potrzebne materia³y z wyj±tkiem o¶cie¿nicy regulowanej. c. Sugerujemy dokonanie wizji lokalnej celem przed³o¿enia nale¿ycie przygotowanej oferty. d. Farby u¿yte do malowania musz± byæ zmywalne. Kolor do uzgodnienia z Zamawiaj±cym po wy³onieniu wykonawcy. Szczegó³y dotycz±ce przedmiotowego zadania, opisanego powy¿ej, zawarte s± w przedmiarze robót do³±czonego do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45400000-1

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-03-24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji i rêkojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.