Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-05
Ostrów Wielkopolski: Pełnienie funkcji inwestora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 51221 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inwestora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, w skład których wchodzą następujące zadania inwestycyjne: I. Budowa oświetlenia w ul. Zakątek, II. Budowa oświetlenia w rejonie ulic Grabowej i Cyprysowej, III. Budowa oświetlenia w rejonie ulic Pussaka i Grześczyka, IV. Budowa oświetlenia w ul. Kowalskiego, V. Budowa oświetlenia w ul. Skłodowskiej, VI. Budowa oświetlenia ul. Jabłoniowej. Zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad: 1. w odniesieniu do zadania Budowa oświetlenia w ul. Zakątek: 1) montażem 10 latarni (słupy + fundament + oprawa), 2) ułożeniem 364 m kabla YAKXS 4x25, 3) ułożeniem 320 m rur ochronnych, 4) montażem 1 szafki sterowniczo - rozdzielczej SO-1 z zegarem LISUNIMIKROMEX, 2. w odniesieniu do zadania Budowa oświetlenia w rejonie ulic Grabowej i Cyprysowej: 1) montażem 27 latarni (słupy + fundament + oprawa), 2) ułożeniem 816 m kabla YAKXS 4x25, 3) ułożeniem 702 m rur ochronnych, 4) montażem 1 szafki sterowniczo - rozdzielczej SOF-2 z zegarem LISUNIMIKROMEX, 3. w odniesieniu do zadania Budowa oświetlenia w rejonie ulic Pussaka i Grześczyka: 1) montażem 7 latarni (słupy + oprawa), 2) ułożeniem 297 m kabla YAKXS 4x25, 3) ułożeniem 270 m rur ochronnych, 4) montażem 1 szafki sterowniczo - rozdzielczej SOF-1 z zegarem LISUNIMIKROMEX, 4. w odniesieniu do zadania Budowa oświetlenia w ul. Kowalskiego: 1) montażem 5 latarni (słupy + oprawa), 2) ułożeniem 185 m kabla YAKXS 4x25, 3) ułożeniem 166 m rur ochronnych, 4) montażem 1 szafki sterowniczo - rozdzielczej SO-1 z zegarem LISUNIMIKROMEX, 5. w odniesieniu do zadania Budowa oświetlenia w ul. Skłodowskiej: 1) montażem 6 latarni (słupy + oprawa), 2) ułożeniem 211 m kabla YAKXS 4x25, 3) ułożeniem 184 m rur ochronnych, 4) montażem 1 szafki sterowniczo - rozdzielczej SOF-1 z zegarem LISUNIMIKROMEX, 6. w odniesieniu do zadania Budowa oświetlenia ul. Jabłoniowej: 1) montażem 6 latarni (słupy + oprawa), 2) ułożeniem 228 m kabla YAKXS 4x25, 3) ułożeniem 203 m rur ochronnych, 4) montażem 1 szafki sterowniczo - rozdzielczej SOF-1 z zegarem LISUNIMIKROMEX. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania, 4. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 6. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 8. udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 9. kontrola dokonania czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji, 10. kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 11. kontrola wykonania niezbędnych pomiarów, 12. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, 13. sprawdzenie dokumentów atestowych wbudowanych materiałów łącznie z atestami CE, 14. sprawdzenie inwentaryzacji powykonawczej, 15. udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie 3-letniej gwarancji, 16. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ UWAGA: 1. Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. 2. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonane usługi. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. dla zadania Budowa oświetlenia w ul. Zakątek: a) projekt budowlany - załącznik nr 8, b) przedmiar robót - załącznik nr 9, c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10, 2. dla zadania Budowa oświetlenia w rejonie ulic Grabowej i Cyprysowej a) projekt budowlany - załącznik nr 11, b) przedmiar robót - załącznik nr 12, c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 13, d) mapka zakresu ul. Cyprysowa - załącznik nr 14, e) mapka zakresu ul. Grabowa - załącznik nr 15, 3. dla zadania Budowa oświetlenia w rejonie ulic Pussaka i Grześczyka: a) projekt budowlany - załącznik nr 16, b) przedmiar robót - załącznik nr 17, c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 18, d) mapka zakresu ul. Grześczyka, Pussaka - załącznik nr 19 4. dla zadania Budowa oświetlenia w ul. Kowalskiego: a) projekt budowlany - załącznik nr 20, b) przedmiar robót - załącznik nr 21, c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 22, 5. dla zdania Budowa oświetlenia w ul. Skłodowskiej: a) projekt budowlany - załącznik nr 23, b) przedmiar robót - załącznik nr 24, c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 25, d) mapka zakresu - załącznik nr 26, 6. dla zadana Budowa oświetlenia ul. Jabłoniowej: a) projekt budowlany - załącznik nr 27, b) przedmiar robót - załącznik nr 28, c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 29, d) mapka zakresu ul. Jabłoniowa - załącznik nr 30.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 95.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. w formie oryginału pisemne zobowiązanie lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. 2. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument wymieniony w pkt III.4.1. na spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.3. może zostać złożony wspólnie, natomiast dokument wymieniony w pkt III.4.2. potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz dokument wymieniony w pkt III.4.4. SIWZ dot. przynależności do grupy kapitałowej, składa oddzielnie każdy z podmiotów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany, o których mowa mogą: 1) dotyczyć wydłużenia terminu realizacji niniejszej umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski, 2) dotyczyć powierzenia, w uzasadnionych przypadkach, wykonania części lub całości objętego niniejszą umową nadzoru innym osobom, niż wskazane w § 3 ust. 5, pod warunkiem posiadania przez nie uprawnień wymaganych w postępowaniu poprzedzającym zawarcie tej umowy, 3) być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1377B na odcinku Tykocin - Kiermusy - Nieciece - Łopuchowo - ETAP I (gm. Tykocin) - pełnienie funkcji inspektora nadzoru
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegających na rozbudowie dróg powiatowych Nr 1364B oraz Nr 1374B
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: "Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynkach Inspektoratu ZUS w Piotrkowie Trybunalskim oraz Inspektoratu ZUS w Radomsku"
- NADZÓR INWESTORSKI PRZY ROBOTACH BUDOWLANYCH BUDYNKU ZST W TCZEWIE PRZY UL. PARKOWEJ W RAMACH ZADANIA PN. "POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO(...)"
- Park Mostów II - Modernizacja terenu wokół budynku Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu - powołanie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Góra,,.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





