eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPełnienie funkcji inwestora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-27

Ostrów Wielkopolski: Pełnienie funkcji inwestora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 205336 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51221 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inwestora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, w skład których wchodzą następujące zadania inwestycyjne: I. Budowa oświetlenia w ul. Zakątek, II. Budowa oświetlenia w rejonie ulic Grabowej i Cyprysowej, III. Budowa oświetlenia w rejonie ulic Pussaka i Grześczyka, IV. Budowa oświetlenia w ul. Kowalskiego, V. Budowa oświetlenia w ul. Skłodowskiej, VI. Budowa oświetlenia ul. Jabłoniowej. 3.1. Zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad: 1. w odniesieniu do zadania Budowa oświetlenia w ul. Zakątek: 1) montażem 10 latarni (słupy + fundament + oprawa), 2) ułożeniem 364 m kabla YAKXS 4x25, 3) ułożeniem 320 m rur ochronnych, 4) montażem 1 szafki sterowniczo - rozdzielczej SO-1 z zegarem LISUNIMIKROMEX, 2. w odniesieniu do zadania Budowa oświetlenia w rejonie ulic Grabowej i Cyprysowej: 1) montażem 27 latarni (słupy + fundament + oprawa), 2) ułożeniem 816 m kabla YAKXS 4x25, 3) ułożeniem 702 m rur ochronnych, 4) montażem 1 szafki sterowniczo - rozdzielczej SOF-2 z zegarem LISUNIMIKROMEX, 3. w odniesieniu do zadania Budowa oświetlenia w rejonie ulic Pussaka i Grześczyka: 1) montażem 7 latarni (słupy + oprawa), 2) ułożeniem 297 m kabla YAKXS 4x25, 3) ułożeniem 270 m rur ochronnych, 4) montażem 1 szafki sterowniczo - rozdzielczej SOF-1 z zegarem LISUNIMIKROMEX, 4. w odniesieniu do zadania Budowa oświetlenia w ul. Kowalskiego: 1) montażem 5 latarni (słupy + oprawa), 2) ułożeniem 185 m kabla YAKXS 4x25, 3) ułożeniem 166 m rur ochronnych, 4) montażem 1 szafki sterowniczo - rozdzielczej SO-1 z zegarem LISUNIMIKROMEX, 5. w odniesieniu do zadania Budowa oświetlenia w ul. Skłodowskiej: 1) montażem 6 latarni (słupy + oprawa), 2) ułożeniem 211 m kabla YAKXS 4x25, 3) ułożeniem 184 m rur ochronnych, 4) montażem 1 szafki sterowniczo - rozdzielczej SOF-1 z zegarem LISUNIMIKROMEX, 6. w odniesieniu do zadania Budowa oświetlenia ul. Jabłoniowej: 1) montażem 6 latarni (słupy + oprawa), 2) ułożeniem 228 m kabla YAKXS 4x25, 3) ułożeniem 203 m rur ochronnych, 4) montażem 1 szafki sterowniczo - rozdzielczej SOF-1 z zegarem LISUNIMIKROMEX. 3.2. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania, 4. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 6. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 8. udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 9. kontrola dokonania czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji, 10. kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 11. kontrola wykonania niezbędnych pomiarów, 12. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, 13. sprawdzenie dokumentów atestowych wbudowanych materiałów łącznie z atestami CE, 14. sprawdzenie inwentaryzacji powykonawczej, 15. udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie 3-letniej gwarancji, 16. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ UWAGA: 1. Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. 2. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonane usługi. 3.3. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. dla zadania Budowa oświetlenia w ul. Zakątek: a) projekt budowlany - załącznik nr 8, b) przedmiar robót - załącznik nr 9, c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10, 2. dla zadania Budowa oświetlenia w rejonie ulic Grabowej i Cyprysowej a) projekt budowlany - załącznik nr 11, b) przedmiar robót - załącznik nr 12, c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 13, d) mapka zakresu ul. Cyprysowa - załącznik nr 14, e) mapka zakresu ul. Grabowa - załącznik nr 15, 3. dla zadania Budowa oświetlenia w rejonie ulic Pussaka i Grześczyka: a) projekt budowlany - załącznik nr 16, b) przedmiar robót - załącznik nr 17, c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 18, d) mapka zakresu ul. Grześczyka, Pussaka - załącznik nr 19 4. dla zadania Budowa oświetlenia w ul. Kowalskiego: a) projekt budowlany - załącznik nr 20, b) przedmiar robót - załącznik nr 21, c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 22, 5. dla zdania Budowa oświetlenia w ul. Skłodowskiej: a) projekt budowlany - załącznik nr 23, b) przedmiar robót - załącznik nr 24, c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 25, d) mapka zakresu - załącznik nr 26, 6. dla zadana Budowa oświetlenia ul. Jabłoniowej: a) projekt budowlany - załącznik nr 27, b) przedmiar robót - załącznik nr 28, c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 29, d) mapka zakresu ul. Jabłoniowa - załącznik nr 30.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MD - Projekt Kompleksowe Usługi Inżynierskie inż. Dariusz Śródecki, ul. Półwiejska 5, 62-025 Kostrzyn Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7719,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6273,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6273,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7621,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.