Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-14
Słupsk: ZAKUP I DOSTAWY LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO, OLEJU NAPĘDOWEGO ON I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95
NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBUCZEWIE na rok 2013
Numer ogłoszenia: 512082 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Lubuczewo 29A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 846 26 30, faks 0-59 849 19 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dpslubuczewo.mojbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWY LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO, OLEJU NAPĘDOWEGO ON I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBUCZEWIE na rok 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWY LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO, OLEJU NAPĘDOWEGO ON I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBUCZEWIE na rok 2013 w podziale na części: Część 1 lekki olej opałowy w ilości 60.000,00 litrów . Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy lekkiego oleju opałowego do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie, Część 2 olej napędowy ON w ilości około 3.500 litrów oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości około 400 litrów. Wykaz osób upoważnionych do tankowania samochodów oraz numery rejestracyjne tych pojazdów znajdują się w załączniku nr 1 do umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5, 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Atest lub świadectwo jakości i pochodzenie paliwa 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( stwierdzające uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpslubuczewo.mojbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie
Lubuczewo 29A
76-200 Słupsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie Lubuczewo 29A 76-200 Słupsk sekretariat pok 39.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa lekkiego oleju opałowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy dla części I będą realizowane na zasadzie: Część 1 - lekki olej opałowy w ilości 60.000,00 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej PB 95.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy dla części II będą realizowane na zasadzie: Część 2- olej napędowy ON w ilości około 3.500 litrów- tankowanie do pojazdów na terenie gminy do 5 km od miasta Słupska. Benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości około 400 litrów- tankowanie do kanistra na terenie gminy do 5 km od miasta Słupska..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem - 106/TP/2025
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Słupsku, Sądu Rejonowego w Bytowie i Sądu Rejonowego w Miastku w 2026 roku
- Dostawa stanowisk dydaktycznych wraz z montażem
- Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu elektronicznego w Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 9 "Akademia Uśmiechu" w Słupsku"
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 "Królestwo Skrzatów" w Słupsku"
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka w Trzciannem na sezon grzewczy 2025/2026.
- Dostawa - sukcesywny zakup paliwa do samochodów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2026 roku: oleju napędowego ON, benzyny bezołowiowej Pb 95, gazu propan-butan LPG w butlach
- Dostawa paliwa w 2026 roku do pojazdów i maszyn będących w dyspozycji Urzędu Gminy Kolno
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA WIOŚ KATOWICE
- Dostawa paliw poprzez tankowanie pojazdów na stacjach z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji
- Zakup paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i mycie pojazdów w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. na potrzeby WBGiUTR w Lublinie
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





