eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYFROWA SZKOŁA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-14

Milicz: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYFROWA SZKOŁA
Numer ogłoszenia: 511854 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245193 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYFROWA SZKOŁA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYFROWA SZKOŁA. ZAKRES ZAMÓWIENIA: Dostawa: 1)przenośnych komputerów dla ucznia wraz z oprogramowaniem - 24 sztuki 2)przenośnych komputerów dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem - 5 sztuk 3)szafki do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - 1 sztuka 4)sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuka 5)tablicy interaktywnej z systemem mocowania - 1 sztuka 6)projektora krótkoogniskowego - 1 sztuka 7)projektora multimedialnego - 1 sztuka 8)głośników - 1 komplet (2 sztuki) 9)ekranu projekcyjnego - 1 sztuka 10) wizualizera - 1 sztuka 11) systemu do zbierania i analizowania odpowiedzi -1 komplet 12) kontrolera WLAN zarządzającego szkolną siecią bezprzewodową - 1 sztuka 13) punktów dostępowych będących elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 5 sztuk 14) routera z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) -1 sztuka. Przedmiot zamówienia obejmuje również: instalację tablicy interaktywnej, projektora krótkoogniskowego i głośników aktywnych, instalację i konfigurację kontrolera WLAN, punktów dostępowych, routera oraz szkolenia z obsługi urządzeń interaktywnych i audiowizualnych oraz urządzeń sieciowych. Do zadań Wykonawcy należy dostawa i instalacja przedmiotu zamówienia na własny koszt. Sprzęt wymieniony w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zainstalować oraz przeszkolić użytkowników w Szkole Podstawowej w Czatkowicach, ul. Szosowa 2, 56-300 Milicz. Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia określa załącznik A do SIWZ. Wykonawca wykaże się posiadaniem następujących dokumentów: - Zaświadczeniem uprawnionego podmiotu do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowany sprzęt posiada Certyfikat CE lub deklarację zgodności z wymaganiami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935, t.j.), - certyfikatem Energy Star lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 38.65.21.00 - Projektory 32.34.24.12 - Głośniki 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.13.40.00 - Meble komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85027,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134955,60

  • Oferta z najniższą ceną: 134955,60 / Oferta z najwyższą ceną: 134955,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.