eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki › świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi-klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Markach



Ogłoszenie z dnia 2012-12-14

Marki: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi-klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Markach
Numer ogłoszenia: 511544 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Lisa Kuli 3A, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 022 7713023, 7619177, faks 022 7714303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi-klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Markach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi -klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Markach w okresie 02.01.2013 do 31.03.2013 w szacunkowym wymiarze ok.180 godzin miesięcznie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 85.31.21.20 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Służby Społecznej Kościelak sp.jawna, ul. Kwiatowa 7a, 02-579 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11232,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11232,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11232,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Art. 67 ust.1 punkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity : Dz.U. z 2010 roku Nr 113, poz.759 z późn.zm.) stanowi : zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności : 6) w przypadku udzielenia , w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - postępowanie nr 1/2012 w dniu 27.03.2012 2. Z uwagi na to, że budżet Miasta Marki na 2013 rok zostanie uchwalony w I kwartale 2013 roku ( w tym zostaną określone ostatecznie środki na realizację świadczenia usług opiekuńczych na 2013 r.), a także wobec konieczności zapewnienia przez Ośrodek Pomocy Społecznej w sposób ciągły pomocy klientom w postaci usług opiekuńczych zachodzi potrzeba udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na I kwartał 2013 roku polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia temu samemu wykonawcy . 3. Wykonawca doskonale wywiązuje się z realizacji zamówienia podstawowego, co dodatkowo uzasadnia decyzję o udzieleniu zamówienia . 4. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 72.450 zł brutto, wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 24.150, - zł brutto, co stanowi 33 % zamówienia podstawowego, a zatem nie przekracza 50% zamówienia podstawowego. 5. Udzielenie zamówienia uzupełniającego było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone przed upływem 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.