Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-10
Łowicz: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 511226 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU , ul. Jana Pawła II 173/175, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8372247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdit.lowicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych tj. odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości poprzez sypanie nawierzchni. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w codziennej dyspozycyjności nośnika wraz z kierowcą bądź sprzętu wraz z operatorem. 2) Przedmiot zamówienia składa się z czterech odrębnych części: Część 1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr 1322, 2714, 2707, 2713, 2709, 2711, 2712, 2710, 2715, 2716, 2717, 2718, 2700, 2705, 2756, 2701, 2702, 2703, 2719, 2720, 2721, 2725, 2726 - łącznie 175,050 km: a) zapewnienie dwóch nośników wraz z kierowcami do zamontowania pługa lekkiego do odśnieżania dróg oraz piaskarki P-1 do zwalczania śliskości zimowej. Pług i piaskarkę do zamontowania na nośniku zapewnia Zamawiający. b) zapewnienie dwóch ciągników z zamontowanymi pługami. c) zapewnienie ładowacza do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej oraz jej załadunku. Część 2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr 2710, 2734, 5118, 2717, 2746, 2737, 2706, 2707, 2708, 2709, 2119, 2712, 2724, 2727, 2120, 2729, 2730, 2731 2732, 2100, 2736, 2738, 2739, 2740, 2735, 2742, 2743, 2744, 2722, 2723 - łącznie 217,34 km: a) zapewnienie nośnika wraz z kierowcą do zamontowania pługa lekkiego do odśnieżania dróg oraz piaskarki P-1 do zwalczania śliskości zimowej. Pług i piaskarkę do zamontowania na nośniku zapewnia Zamawiający. b) zapewnienie trzech ciągników z zamontowanymi pługami. c) zapewnienie ładowacza do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej oraz jej załadunku. Część 3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr 2746, 2728, 1310, 2745, 2704, 2752, 2751, 2755, 2744, 2741, 5124, 5114, 2747, 2748, 2749, 2750, 1304, 5126, 2733, 2935 - łącznie 156,150 km oraz dróg powiatowych w obrębie granic administracyjnych miasta Łowicza - nr 2713E, 2707E, 2752E, 2754E, 2752E, 2754E - łącznie 8,505 km (długość chodników do utrzymania obustronnego: 13.500 mb): a) zapewnienie dwóch nośników z napędem na dwie lub trzy osie z zamontowanymi pługami do odśnieżania dróg oraz piaskarkami do zwalczania śliskości zimowej wraz z kierowcami. b) zapewnienie nośnika z pługiem oraz urządzeniem do zwalczania śliskości zimowej (umożliwiającego poruszanie się po chodnikach) wraz z obsługą, c) zapewnienie czterech pracowników fizycznych do ręcznego odśnieżania chodników. Część 4 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr 2746, 2728, 1310, 2745, 2704, 2752, 2751, 2755, 2722, 2723, 2744, 2741, 5124, 5114, 2747, 2748, 2749, 2750, 1304, 5126, 2733, 2935 - łącznie 162,900 km oraz dróg powiatowych w obrębie granic administracyjnych miasta Łowicza - nr 2713E, 2707E, 2752E, 2754E, 2752E, 2754E - łącznie 8,505 km: a) zapewnienie dwóch koparko-ładowarek z funkcją spychania do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej i jej załadunku oraz do odśnieżania dróg..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających do udzielonego zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na zwiększeniu ilości kilometrów lub godzin pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy: a)część 1: wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwa zamówienia polegające na zimowym utrzymaniu dróg publicznych na kwotę min. 40.000,00 zł każda, b)część 2: wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwa zamówienia polegające na zimowym utrzymaniu dróg publicznych na kwotę min. 40.000,00 zł każda, c)część 3: wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwa zamówienia polegające na zimowym utrzymaniu dróg publicznych na kwotę min. 40.000,00 zł każda, d)część 4: wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwa zamówienia polegające na zimowym utrzymaniu dróg publicznych na kwotę min. 10.000,00 zł każda,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy dysponują: e)część 1: -dwoma nośnikami do zamontowania pługa lekkiego oraz piaskarki P-1 (wraz z kierowcami), -dwoma ciągnikami z zamontowanymi pługami (wraz z kierowcami), -ładowaczem do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej (wraz z operatorem), f)część 2: -jednym nośnikiem do zamontowania pługa lekkiego oraz piaskarki P-1 (wraz z kierowcami), -trzema ciągnikami z zamontowanymi pługami (wraz z kierowcami), -ładowaczem do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej (wraz z operatorem), g)część 3: -dwoma nośnikami z napędem na dwie lub trzy osie z zamontowanymi pługami do odśnieżania dróg oraz urządzeniami do zwalczania śliskości zimowej (wraz z kierowcami), -nośnikiem z pługiem oraz urządzeniem do zwalczania śliskości zimowej (umożliwiającym poruszanie się po chodnikach) wraz z obsługą. h)część 4: -dwoma koparko-ładowarkami z funkcją spychania do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej i jej załadunku oraz do odśnieżania dróg (wraz z operatorem);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zamówień polegających na zimowym utrzymaniu dróg publicznych: -część 1: na kwotę min. 40.000,00 zł każda, -część 2: na kwotę min. 40.000,00 zł każda, -część 3: na kwotę min. 40.000,00 zł każda, -część 4: na kwotę min. 10.000,00 zł każda.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółka cywilna, konsorcjum) należy złożyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone jednemu z Wykonawców (wspólników, konsorcjantów) lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdit.lowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu
ul. Jana Pawła II 173/175
99-400 Łowicz, pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu ul. Jana Pawła II 173/175 99-400 Łowicz, pok. nr 4 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- "Przebudowa drogi gminnej w ulicy Nadbzurzańskiej w Łowiczu - I etap"
- "Przebudowa drogi gminnej w ulicy Nadbzurzańskiej w Łowiczu - I etap"
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mystkowice na terenie gminy Łowicz
- Wymiana przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej zewnętrznej dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy Al. H. Sienkiewicza 58 i ul. Zduńskiej 27 w Łowiczu.
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zielenią i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na części.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości BPN-T i Epi-Centrum Nauki
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.