eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziemianyOdbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Dziemiany w latach 2021 - 2022 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510563309-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Gmina Dziemiany:

Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Dziemiany w latach 2021 - 2022 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614417-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dziemiany, krajowy numer identyfikacyjny 19167513200000, ul. 8 Marca 3, 83-425 Dziemiany, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 586 880 022
faks: 586 880 128
e-mail: msynak@dziemiany.pl
www: bip.dziemiany.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Dziemiany w latach 2021 - 2022 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 10/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów
komunalnych z terenu Gminy Dziemiany w latach 2021 - 2022 r. z podziałem na 2 części:
Część 1. Odbiór i transport odpadów komunalnych powstałych na nieruchomościach
zamieszkałych, w tym: 1) Odbiór odpadów komunalnych segregowanych w granicach
administracyjnych gminy Dziemiany z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
2) Wyposażenie nieruchomości w worki do zbierania szkła oraz papieru, które zapewni
Wykonawca. 3) Transport odebranych odpadów komunalnych do Instalacji Komunalnej, tj.
Zakład Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o. W przypadku przestoju lub awarii
instalacji komunalnej bądź w stanach odbiegających od normalnych eksploatacji, dopuszcza
się skierowanie strumienia odpadów do instalacji zastępczych. 4) Szacunkowa ilość odpadów
komunalnych przewidziana do odbioru z terenu gminy Dziemiany w latach 2021-2022
wynosi 1 892,00 Mg. Część 2. Odbiór i transport odpadów komunalnych z Punktu
Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, w tym: 1) Odbiór odpadów zebranych w
punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w
miejscowości Dziemiany, przy ul. Słonecznej (działka o numerze ewidencyjnym nr 266/4,
obręb geodezyjny Dziemiany). 2) Transport odebranych odpadów komunalnych do Instalacji
Komunalnej, tj. Zakład Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o. W przypadku
przestoju lub awarii instalacji komunalnej bądź w stanach odbiegających od normalnych
eksploatacji, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów do instalacji zastępczych. 3)
Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przewidziana do odbioru z terenu gminy
Dziemiany w latach 2021-2022 wynosi 416,00 Mg. Szczegółowy opis zamówienia zawarto w
załącznikach nr 1A i 1B do SIWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. II.
Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji
zamówienia na podstawie umowy o pracę 1. Stosowanie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP,
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego
podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: -
kierowanie pojazdami, załadunek i rozładunek odpadów, organizacja i nadzór nad realizacją
umowy, obsługa skarg, wniosków, realizacja sprawozdań i raportów, - jeżeli wykonanie tych
czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). 2. W trakcie realizacji
zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec
Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy odnośnie spełniania przez
Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający
uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczenia Wykonawcy, podwykonawcy
lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, b)
poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, c)
innych dokumentów, - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do
weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko
zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres
obowiązków pracownika. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za
spełnienie przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę obowiązku zatrudnienia osób
wykonujących wskazane w ust. 1 czynności na podstawie umowy o pracę. Z tytułu
niespełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający przewiduje sankcję w postaci
obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej. 4. Niezłożenie przez Wykonawcę,
podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie
żądanych przez Zamawiającego dowodów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę,
podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego
podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę skutkujące sankcją w
postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej. 5. W przypadku uzasadnionych
wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę,
Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję
Pracy. III. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w dokumentacji przetargowej nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy PZP a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, np.: klasa, wytrzymałość lub inne, nie będą gorsze od urządzeń jakie zostały przyjęte w dokumentacji. Zastosowanie urządzeń równoważnych zapewnić musi także kompatybilność z pozostałymi materiałami i urządzeniami przyjętymi w zastosowanej technologii. Wszystkie wskazane w opracowaniach projektowych nazwy własne produktów należy traktować tylko jako wskazanie parametrów nie gorszych niż wymienione w projektach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Odbiór i transport odpadów komunalnych powstałych na nieruchomościach zamieszkałych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 586870.37 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: USŁUGI TRANSPORTOWE STANISŁAW STAUBACH
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. MIODOWA 10
Kod pocztowy: 77-127
Miejscowość: Nakla
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 878644.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 878644.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 980812.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Odbiór i transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 129037.04 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW SIERZNO SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sierzno
Kod pocztowy: 77-131
Miejscowość: Rekowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 107827.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 107827.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 206668.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.