eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Remont łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29

Ogłoszenie nr 510558317-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Powiat Kaliski:

Remont łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609034-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kaliski, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska

e-mail: organizacyjny@powiat.kalisz.pl
www: www.powiat.kalisz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.1.26.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. „Remont łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia określa kosztorys ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykonane zostaną m.in.: - demontaż armatury i drzwi, - skuwanie płytek, - montaż drzwi i armatury, - układanie płytek, - malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umów o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz.1320). 2) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących roboty określone pkt 1 -2. 3) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 4) W terminie 7 dni od zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności określone pkt 3 pkt 2, zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) wraz z wykazaniem m.in.: imion i nazwisk pracowników, liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu oraz stanowiska (zakresu wykonywanych czynności). 5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3 ppkt 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do : a) żądania wyjaśnień, oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu i dokonania ich oceny, b) żądania przedłożenia przez Wykonawcę poświadczonych za zgodność oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zanonimizowanych, w sposób zapewniający ochronę danych osobnych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dni 10 maja 2018 r. o ochronie dnach osobowych (to jest w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników), imię i nazwisko nie podlega anonimizacji, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót, d) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzanie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Sankcje z tytułu niespełnienia wymogu, o którym mowa w pkt 3 ppkt 2: 7 a) w przypadku nie złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 4 i ppkt 5, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1 % kwoty brutto określonej w § 4 ust. 1 Istotnych postanowień umowy, b) za oddelegowaniem do wykonywana prac na stanowiskach wskazanych w § 6 ust. 2 osób niezatrudnionych na podstawie umów o pracę - w wysokości 0,5 % kwoty brutto, o której mowa w § 4 ust. 1 Istotnych postanowień umowy, za każdy stwierdzony przypadek. 4. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz.215) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnioną uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach. 5. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość – niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej). 6. Zaleca się dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty. 7. Przed rozpoczęciem realizacji robót, Wykonawca przedstawił do akceptacji Zamawiającemu próbki kolorystyczne przewidzianych do wykorzystania materiałów (w szczególności płytek i farb). 8. Prace przygotowawcze (m.in. zabezpieczenie miejsca robót, ustawienie urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia), Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt. 9. Wykonawca utrzyma ład i porządek na terenie robót, a po ich zakończeniu usunie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawi cały teren czysty i nadający się do użytkowania. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie i sprzątanie odpadów. 11. Od daty rozpoczęcia robót do daty obioru końcowego (bez uwag), Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia. 8 12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie. 13. Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45211310-5 roboty budowlane w zakresie łazienek, 45450000-6 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 45430000-0 pokrywanie podłóg i ścian. 14. Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37156.53 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TECH-FEN Grzegorz Osiewała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gostyczyna 4
Kod pocztowy: 63-460
Miejscowość: Nowe Skalmierzyce
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 44293.68

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44293.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49882.76
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.