To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Zakup i dostawa pieczywa, nabiału, mięsna i przetworów mięsnych, warzyw i owoców, artykułów spożywczych, ryb, mrożonek i jaj w roku 2021 " z podziałem na 8 części dla potrzeb Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jaworzu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 613908-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nie
I. 1) NAZWA I ADRES:
telefon: 0-33 8172172
faks: 0-33 8172172
e-mail: mow_w_jaworze@poczta.onet.pl
www: mowjaworze.edupage.org
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa pieczywa, nabiału, mięsna i przetworów mięsnych, warzyw i owoców, artykułów spożywczych, ryb, mrożonek i jaj w roku 2021 " z podziałem na 8 części dla potrzeb Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jaworzu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-342-2.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych w asortymencie
i ilościach podanych w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki od 2 do 9 do SIWZ, z podziałem na poszczególne części, z których każda stanowi odrębny podmiot do zamówienia.
2. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu , będącego
przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
3. Dostawa następować będzie, na podstawie odrębnych zleceń, w ciągu trwania umowy:
a) dla części I – pieczywo codziennie rano do godz.10:00, od poniedziałku do soboty,
dla części II – nabiał i dla części III – mięso i przetwory mięsne oraz części IV- warzywa
i owoce dwa razy w tygodniu we wtorek i piątek,
dla części V-VIII według potrzeb Zamawiającego, towar należy dostarczyć i złożyć wewnątrz
budynku „Zamek” na zapleczu magazynu, odbioru towaru dokona osoba upoważniona przez
Zamawiającego. Pozostałe dostawy należy dostarczyć w godzinach od 6:00 do 14:00.
b) zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane po telefonicznym lub pisemnym
zgłoszeniu w ilościach i asortymencie podanym przez upoważnionego pracownika, w przypadku
zamówień doraźnych dokonywanych telefonicznie w ciągu 24 godzin.
4. Za zgodą Zamawiającego przedmiot postępowania dostarczany w opakowaniach może posiadać
inną gramaturę z zastrzeżeniem, że zachowana zostaje jakość i wartość przeliczeniowa.
5. Zamówienia są realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem oraz w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku składać zapotrzebowania – ilość i terminy zapotrzebowania zależą wyłącznie od woli Zamawiającego.
6. Dostawa realizowana będzie środkiem transportu na koszt Wykonawcy. Warunki transportowe
muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP.
7. Wszystkie dostarczane produkty muszą być pełnowartościowe z terminem przydatności nie
krótszym niż 5 dni.
8. Do każdej partii towaru należy dołączyć datę produkcji, datę spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie.
9. Wraz z podaniem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć w niezbędnym zakresie, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania, jeżeli dostarczone produkty wymagają szczególnych warunków magazynowania i przechowywania, a także dokumenty identyfikacji.
10. Produkty muszą odpowiadać standardom i być zgodne z wymaganiami Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz system HACCP, w skład którego wchodzi : GHP i GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna i Dobra Praktyka Higieniczna).
11. Stosownie do art. 34 ust.5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych , stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych we wzorze umowy (załącznik nr 10 do SIWZ),
a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez
Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13673 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Rejonowa Spółdzielnia Samopomoc
Email wykonawcy: rssamopomoc@poczta.fm
Adres pocztowy: ul. Stawowa 101A
Kod pocztowy: 43-400
Miejscowość: Cieszyn
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17904
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17973
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
NAZWA: Nabiał
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 33046 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Mleczarska w Wieprzu
Email wykonawcy: smwieprz@smwieprz.pl
Adres pocztowy: ul. Beskidzka 291
Kod pocztowy: 34-122
Miejscowość: Wieprz
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 41031
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51171
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
NAZWA: Mięso i przetwory mięsne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 42913 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zaklad Przetworstwa Mięsnego Czaderna
Email wykonawcy: zpm2@op.pl
Adres pocztowy: 43-300
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 64695
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 68096
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
NAZWA: Warzywa-Owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20515 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Artykuły Rolno -Spożywcze Sławomir Patyna
Email wykonawcy: patyna-warzywaowoce@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Obroki 130
Kod pocztowy: 40-833
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23218
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24023
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
NAZWA: Artykuły Spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21964 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPH.Polaris - Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy: handel@polaris.kalisz
Adres pocztowy: Żołnierska 20A
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30388
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 47838
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
NAZWA: Ryby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6172 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Iglomen sp. z o.o.
Email wykonawcy: arkadiusz.zych@iglomen.pl
Adres pocztowy: Kokotów 812A, o/Bielsko-Biała, ul. Relaksowa 25
Kod pocztowy: 32-002
Miejscowość: Kokotów
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7770
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11433
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
NAZWA: Mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3781 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPH.Błażej - Błażej Firganek
Email wykonawcy: blazejbb@op.pl
Adres pocztowy: Rzeźnicza 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2490
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3596
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
NAZWA: Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6409 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Iglomen sp. z o.o.
Email wykonawcy: arkadiusz.zych@iglomen.pl
Adres pocztowy: Kokotów 812A, o/Bielsko-Biała, ul. Relaksowa 25
Kod pocztowy: 32-002
Miejscowość: Kokotów
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6321
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9408
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetarg nieograniczony na podstawie 39 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Wybrane oferty wykonawców są zgodne z SIWZ oraz uzyskały 100 pkt w kryterium oceny ofert.
Art.92 PZP
INNE PRZETARGI JAWORZE
więcej: przetargi JAWORZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 41 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie (od 01.01.2026 r. - do 30.06.2026 r.)
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Biały Potok" w Trzemeśni
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 28 im. Królowej Jadwigi w Bytomiu
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





