eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn"Zakup cyfrowego aparatu rentgenowskiego kostno-płucnego z zawieszeniem sufitowym wraz z adaptacją pomieszczeń Pracowni RTG w SPZOZ w Wolsztynie; PN/17/2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28

Ogłoszenie nr 510556151-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej:

"Zakup cyfrowego aparatu rentgenowskiego kostno-płucnego z zawieszeniem sufitowym wraz z adaptacją pomieszczeń Pracowni RTG w SPZOZ w Wolsztynie; PN/17/2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604011-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540217802-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 97077342600000, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 68 347 73 00, 347 73 63
faks: 683 842 590
e-mail: przetargi@spzozwolsztyn.pl
www: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - SPZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup cyfrowego aparatu rentgenowskiego kostno-płucnego z zawieszeniem sufitowym wraz z adaptacją pomieszczeń Pracowni RTG w SPZOZ w Wolsztynie; PN/17/2020.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN/17/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego cyfrowego aparatu rentgenowskiego kostno-płucnego z zawieszeniem sufitowym wraz z adaptacją pomieszczeń Pracowni RTG w SPZOZ w Wolsztynie”; PN/17/2020, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ wraz z usługą jego kompleksowego serwisowania zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa w okresie gwarancji. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Oferowany przez wykonawcę aparat RTG musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020.186), c) Zamontowane urządzenie musi przejść wymagane przepisami prawa testy akceptacyjne, których wyniki załączone zostaną do protokołu przekazania do eksploatacji. d) Zamawiający wymaga, aby okres pełnej gwarancji na aparat rentgenowski wynosił co najmniej 24 miesiące, a wszelkie koszty związane z montażem, przeglądami technicznymi i naprawami wraz z kosztem części zamiennych, aktualizacji oprogramowania, a także wszelkie inne koszty związane z obsługą serwisową w tym koszty dojazdów, noclegów oraz robocizny wliczony został w koszt zakupu. e) Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków dostawy oraz serwisowania przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 9). f) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj.
parametry techniczne minimalne aparatu RTG zostały odpowiednio opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. g) Wykonawca musi zapewnić usługi serwisowe świadczone przez serwis producenta oferowanego urządzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. h) Dostosowanie pomieszczeń Pracowni RTG, zgodnie z założeniami ogólnymi do wykonania prac - szczegółowo określonymi w załączniku nr 3 do SIWZ i) Wszelkie prace adaptacyjne objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą w czasie pracy oddziałów szpitalnych, pracowni w związku z tym prace muszą być wykonane w sposób jak najmniej uciążliwy dla pacjentów. j) W celu ułatwienia złożenia oferty Zamawiający udostępnia rysunek techniczny -pracowni RTG z
zestawieniem grubości osłon radiologicznych przystosowanych do obecnie używanego aparatu RTG: SIT 5000 produkcja z 2006 r.- załącznik nr 4 do SIWZ (aktualnie w pracowni są zamontowane aparaty: EDR750B, mammograf, oraz wywoływarka do zdjęć do mammograficznych) k) Zamawiający wymaga termin płatności 60 dni. l) Zamawiający wymaga minimalny wymagany okres
gwarancji - 24 miesiące. m) okres rękojmi wynosi 2 lata, n) termin realizacji zamówienia - maksymalnie do 60 dni kalendarzowych (pod pojęciem terminu realizacji zamówienia należy rozumieć dostawę przedmiotu zamówienia w tym demontaż i utylizację starego aparatu (zgodnie z obowiązującymi przepisami BDO), transport, wniesienie nowego aparatu do miejsca przeznaczenia, instalację, uruchomienie, adaptację pomieszczenia Pracowni RTG w pełnym zakresie opisanym przez Zamawiającego, wykonanie projektów, testów, szkoleń o których mowa w Rozdz. III, pkt. 5 SIWZ, zgoda na użytkowanie]. Warunkiem wystawienia faktury będzie zakończenie wszystkich czynności określonych w zdaniu pierwszym. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zobowiązany jest do: a)Demontażu wraz z utylizacją starego aparatu RTG: SIT 5000 zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; b) Dostawy i montażu fabrycznie nowego aparatu, w tym dokonania adaptacji pomieszczenia
Pracowni RTG spełniającej indywidualne wymagania aparatu, c) wykonania projektu ochrony
radiologicznej spełniający wymogi SANEPID-u, d) wykonania testów akceptacyjnych podstawowych, e) w okresie udzielonej gwarancji zapewnienia serwisu eksploatacyjnego i naprawczego w tym zapewnienia przeglądów technicznych, konserwacji i testów w zakresie ustawowym oraz jeden raz w
roku zapewnienia wykonania testów specjalistycznych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (t.j. Dz. U z 2017 r. poz. 884). Wszelkie czynności serwisowe będą odnotowane w paszportach wyrobów medycznych. f) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i wykorzystania urządzenia, g) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, h) wykonywania testów podstawowych i specjalistycznych w okresie 24 miesięcy gwarancji,
i) uzyskania od właściwych organów (SANEPID) pozwolenia na użytkowanie, j) zapewnienia kompleksowego serwisu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przeglądów technicznych i napraw wraz z częściami zamiennymi i kosztami lamp rentgenowskich przez cały okres gwarancji zgodnie z wymaganiami producenta urządzenia, k) aktualizacji oprogramowania, o ile jest to niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania aparatu RTG Dodatkowe informacje niezbędne do przygotowania oferty: a) Pracownia zasilana jest w energią elektryczną- kablem YAKY 4 mm2., b) Zamawiający dysponuje systemem PACS, o parametrach: Windows Server 2008 R2 Standard; Procesor: Intel Xeon 8 core 3,3GHz; Pamięć: 4GB Kontroler dysków: LSI 9750 RAID; Powierzchnia dyskowa: 4TB (2TB wolne); Oprogramowanie PACS: PacsOne Server Premium
Edition v6.3.3; Baza danych: MySQL; Licencja na AE (Application Entity): 10 urządzeń; Integracja z RIS: - (Eskulap). Warunki realizacji zamówienia: Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Pracownia RTG SPZOZ w Wolsztynie, mieszcząca się przy ul. Wschowskiej 3, Budynek B. Wymagany termin dostawy, zainstalowania i uruchomienia aparatu RTG, w tym dokonania adaptacji pomieszczenia Pracowni RTG zgodnie z wymaganym zakresem, wykonanie projektów,testów, szkoleń o których mowa w Rozdz. III, pkt. 5 SIWZ - oraz uzyskanie zgody SANEPIDU na użytkowanie w maksymalnym terminie do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 33.11.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 750000.00 pLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Medikol Healthcare Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polska 118
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 693598.17

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 693598.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 784950.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.