To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Dostawa sprzętu medycznego do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Małopolska Tarcza Antykryzysowa- Pakiet społeczny. Bezpieczny dom, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 607414-N-2020
Numer ogłoszenia: 540229379-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 122 730 322
faks: 122 721 855
e-mail: dzp@szpitalmyslenice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu medycznego do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 44/PN/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa sprzętu medycznego do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Myślenicach, zgodnie z załącznikiem nr 1 w zakresie: Zadanie częściowe nr 1 – Ssak ambulatoryjny 33190000-8 Zadanie częściowe nr 2 – Kardiomonitor z podstawą jezdną 33190000-8 Zadanie częściowe nr 3 – Koncentrator tlenu 33190000-8 Zadanie częściowe nr 4 – Lampa przepływowa bakteriobójcza/wirusobójcza 33190000-8 Zadanie częściowe nr 5 – Nebulizator 33190000-8 Zadanie częściowe nr 6 – Aparat do mierzenia ciśnienia elektroniczny wraz z wyposażeniem 33190000-8 Zadanie częściowe nr 7 – Pulsoksymetr 33190000-8 Zadanie częściowe nr 8 – Środki ochrony indywidualnej – rękawiczki 33190000-8 Zadanie częściowe nr 9 – Środki ochrony indywidualnej – odzież ochronna 33190000-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ– szczegółowym opisie oferowanego asortymentu. Rok produkcji nie wcześniej niż 2020 rok. Nie dopuszcza się urządzeń regenerowanych, refabrykowanych czy też podrabianych jak również nie dopuszcza się produktów używanych. Koszty przyjazdów i koszty napraw w okresie gwarancji i w okresie rękojmi za wady po stronie Wykonawcy. Jeżeli można przyjąć, że użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć parametry nie gorsze od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia są parametrami minimalnymi). Wykonawca, który złoży ofertę równoważną musi do oferty załączyć dokładny opis, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Jeżeli Zamawiający zapisał parametry wymagane jako przedział bądź jakiś inny zakres, to postawione wymagania są wymaganiami granicznymi, które należy spełnić, pod rygorem odrzucenia oferty, jako niezgodnej z treścią SIWZ. Pozostałe szczegóły w siwz
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10025.59 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medela Polska Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wybrzeże Gdyńskie 6D
Kod pocztowy: 01-531
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10639.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10639.08
Waluta: PLN
NAZWA: 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16666.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Viridian Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Morgowa 4
Kod pocztowy: 04-224
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17064.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17064.00
Waluta: PLN
NAZWA: 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Ozonmed Radosław Sękowski łukasz Pikus, Michał Puchalski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościelna 19
Kod pocztowy: 66-415
Miejscowość: Kłodowa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9998.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10961.60
Waluta: PLN
NAZWA: 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4629.62 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DANLAB Danuta Katryńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Handlowa 6a
Kod pocztowy: 15-399
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4218.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5694.90
Waluta: PLN
NAZWA: 5
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie przetargowe w części 5 na podstawie art. 93 ust 1 pkt.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późno zm.) - nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: 6
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie przetargowe w części 6 na podstawie art. 93 ust 1 pkt.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późno zm.) - nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: 7
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie przetargowe w części 7 na postawie art. 93 ust.1 pkt.4., w związku z tym, iż kwota jedynej złożonej przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia o 3 590,00 zł (o 359%).
NAZWA: 8
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie przetargowego w części 8 na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4, w związku z tym, iż kwota jedynej złożonej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia o 18 360,00 zł ( 136%).
NAZWA: 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28334.77 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Abena Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowa 15 Łozienica
Kod pocztowy: 72-100
Miejscowość: Goleniów
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27977.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27977.36
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego Krytej Pływalni "Aquarius" Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu w Myślenicach przy ul. Ogrodowej 19 w okresie 1.01.2026-31.12.2026
- Zakup i dostawa samochodu służbowego dla UMiG Myślenice
- Zakup i montaż 19 sztuk kompensatorów energii biernej w placówkach oświatowych na terenie Gminy Myślenice
- Dostawy narzędzi endoskopowych
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Myślenicach
- Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego "
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





