To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 614131-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 225 716 100
faks: 225 716 101
e-mail: administracja@modr.mazowsze.pl
www: www.modr.mazowsze.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.modr.mazowsze.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MODR 22/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie dostarczone artykuły były nowe wolne od jakichkolwiek usterek i wad oraz nie obciążone prawami osób trzecich i zgodne z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsc wykonania zamówienia, własnym transportem i na własny koszt i ryzyko. Zamówienie będzie zrealizowane w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy. Miejsca wykonania zamówienia (miejsca dostaw): a) MODR Warszawa (Centrala MODR Warszawa), ul. Czereśniowa 98, 02-456 Warszawa; b) MODR O/Bielice, Bielice, 96-500 Sochaczew; c) MODR O/Ostrołęka, ul. Targowa 4, 07-412 Ostrołęka; d) MODR O/Płock, ul. Zglenickiego 42 D, 09-411 Biała; e) MODR O/Siedlce, ul. Kazimierzowska 21, 08-110 Siedlce; f) MODR O/Radom, ul. Chorzowska 16/18, 26-600 Radom; g) MODR O/Poświętne w Płońsku, ul. H. Sienkiewicza 11, 09-100 Płońsk. Wielkości dostaw do miejsc wykonania zamówienia, o których mowa powyżej, zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 93337.32 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 114804.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 156089.70
Waluta: PLN
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 93337.32 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 114804.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 156089.70
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 393/2025 Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Widocznej 45a w Warszawie.
- Zakup ekranu LED i dużych monitorów LCD na potrzeby monitoringu infrastruktury teleinformatycznej i usług w MS
- Dostawa urządzeń chłodniczych w podziale na pakiety
- Zakup usługi wytworzenia blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz usługi wytworzenia Książek formularzy przejazdu UE
- Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
- Dostawa kondensacyjnych liczników cząstek (CPC)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy: Część I Dostawa materiałów biurowych Część II Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - etap II - ZP-16/25
- "Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie".
- Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.