eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz › Odbiór i zagospodarowanie osadów z Oczyszczalni ścieków w Zagórzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23

Ogłoszenie nr 510553011-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Zakład Usług Technicznych Sp. z o. o.:

Odbiór i zagospodarowanie osadów z Oczyszczalni ścieków w Zagórzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 761238-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Usług Technicznych Sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 37026971200000, ul. Bieszczadzka 5, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 0-13 4561500
faks: 0-134651505
e-mail: zutzagorz@pro.onet.pl
www: www.zut.zagorz.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Zamawiający o którym mowa w art.3 ust3 pkt b,c,d PZP

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie osadów z Oczyszczalni ścieków w Zagórzu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, załadunku, transporcie i zagospodarowaniu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 19 08 05) powstających w oczyszczalni ścieków Zakładu Usług Technicznych Sp. z o.o., adres oczyszczalni: ul. Mostowa, 38-540 Zagórz, poprzez odzysk albo unieszkodliwienie na terenie Województwa Podkarpackiego lub innego w przypadku gdy odległość od miejsca wytwarzania osadów do miejsca stosowania jest mniejsza niż odległość do miejsca stosowania położonego na obszarze tego samego województwa. • Ilość osadów ściekowych do wywiezienia w okresie obowiązywania umowy: 1950 Mg o uwodnieniu 75- 86%. w tym 1200 Mg w okresie innym niż zimowy oraz 750 Mg w okresie zimowym. Podana ilość osadów, jest ilością szacunkową, a Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia tej ilości w zależności od potrzeb. Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie oraz o żadne dodatkowe roszczenie odszkodowawcze z tego tytułu. • Wykonawca usługi zobowiązany jest do dostarczenia trzech pojemników/ kontenerów ( dwa kontenery do dyspozycji Zamawiającego w miejscu załadunku osadu na oczyszczalni ścieków w miejscowości Zagórz ul. Mostowa i jeden na wymianę przy każdorazowym odbiorze 1 szt. załadowanego kontenera) szczelnych z plandekami, zabezpieczonych przed warunkami atmosferycznymi o możliwości załadowania osadu ściekowego o objętości do 20m3 każdy, przystosowanych do transportu komunalnych osadów ściekowych. • Realizacja zamówienia odbywać się będzie z zachowaniem wymogów określonych przepisami prawa tj. w szczególności: a) Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 roku, poz. 797) b) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2020 r. poz. 1219.) c) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U.2015 poz. 257) • Zamawiający wymaga stosowania jednego z alternatywnych wariantów wykonania usługi tj.: a) Wariant 1: - rolnicze zagospodarowanie osadów ściekowych, z uwzględnieniem innego niż rolnicze zagospodarowania w okresie zimowym W wariancie tym Wykonawca zapewnia co najmniej przez część okresu trwania umowy rolnicze zagospodarowanie osadów ściekowych zgodnie z art. 96 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2020 roku, poz. 797 z późn. zm.). Zamawiający wymaga innej niż rolniczej metody zagospodarowania w tzw. okresie zimowym czyli w przypadku wystąpienia terenów czasowo zamarzniętych i pokrytych śniegiem (art. 96 ust. 12 pkt 5 ustawy o odpadach (Dz. U. z 2020 roku, poz. 797z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zagospodarowanie osadów metodą inną niż rolnicza również poza okresem zimowym. Inną niż rolniczą metodą zagospodarowania osadów należy rozumieć metodę opisana przez oferenta w opisie sposobu zagospodarowania osadów ściekowych (zgodnie z Rozdział VI lit. C pkt. 1 ppkt 1.3) b) Wariant 2: - Inne niż rolnicze zagospodarowanie osadów ściekowych (przez cały okres trwania umowy) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. • W przypadku stosowania Wariantu 1 Wykonawca jest zobowiązany skalkulować w ofercie przetargowej koszt badania gruntów na których mają być stosowane osady. Częstotliwość badań i ich standard musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 06.02.2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu aktualne wyniki badań gruntów (wykonanych maksymalnie 3 miesiąca przed terminem zamiaru zastosowania osadów na danym gruncie) celem ustalenia przez Zamawiającego dawki osadu do zastosowania na tych gruntach. Pobór i badania gruntu należy zlecać laboratorium posiadającemu akredytację na wykonywanie tego typu badań. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego dostarczania Zamawiającemu map ewidencji gruntów z zaznaczeniem innym kolorem numerów działek i ich powierzchni na których osady te mają być stosowane. • W przypadku stosowania Wariantu 2 Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia aktualnego zezwolenia na przetwarzanie odpadów (odzysk, unieszkodliwienie), obejmujący kod odpadu, którego zagospodarowanie stanowi przedmiot zamówienia, wydanej przez właściwy organ. Wykonawca w takiej sytuacji ponosi całkowitą odpowiedzialność za odebrane od Zamawiającego ustabilizowane osady ściekowe oraz właściwy i zgodny z obowiązującymi przepisami sposób ich zagospodarowania. • Osady ściekowe przeznaczone do zagospodarowania, są tymczasowo przechowywane na terenie oczyszczalni ścieków w Zagórzu. Osady z miejsca tymczasowego przechowywania do miejsca ich zagospodarowania przewożone będą transportem Wykonawcy. • Odpady winy być wywożone według potrzeb oczyszczalni, rozpoczęcie wywozu powinno nastąpić do trzech dni od zgłoszenia telefonicznego, wywóz jednej partii nie mniej niż 24 Mg. Wywóz powinien trwać nie dłużej niż 2 dni robocze. • Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie odpowiedniego organu w zakresie transportu osadów ściekowych o kodzie 19 08 05. • Transport winien być prowadzony zgodnie z zasadami prawa o ruchu drogowym w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie lub wypadnięcie odpadu ze środka transportu. W przypadku wypadnięcia odpadu Wykonawca winien bezzwłocznie zabezpieczyć teren zgodnie z przepisami BHP i przepisami o ruchu drogowym oraz niezwłocznie uporządkować teren i przywrócić go do stanu pierwotnego. Pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone w wyniku takiego zdarzenia ponosi Wykonawca. Przy załadunku, transporcie i wyładunku odpadów będących przedmiotem zamówienia Wykonawca odpowiada za utrzymanie czystości i stanu nawierzchni dróg zakładowych i publicznych. • Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów odbywać się będzie przy użyciu przystosowanego do tego rodzaju ładunku, sprzętu Wykonawcy. • Samochody do transportu odpadów muszą mieć uszczelnione skrzynie ładunkowe oraz dodatkowe zabezpieczenia skrzyń ładunkowych przed przypadkowym otwarciem. Skrzynie ładunkowe muszą być zakrywane plandekami. • Zamawiający zobowiązany jest wykonać badania komunalnych osadów ściekowych i przekazać Wykonawcy aktualne wyniki badań przed rozpoczęciem ich przekazywania. • Potwierdzenie przyjęcia osadów ściekowych odbywać się będzie każdorazowo w oparciu o Kartę przekazania odpadu potwierdzoną pod względem ilościowym, na podstawie dowodu ważenia, przez Zamawiającego i Wykonawcę zamieszczoną w systemie BDO. • Wykonawca jest zobowiązany do wskazać w formularzu oferty wariant (wariant 1 lub wariant 2), który będzie stosować w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza zmiany wskazanego w ofercie wariantu na etapie realizacji umowy. • Do Wykonawcy i na jego koszt, należy zważenie osadu i przekazanie tego wyniku pomiaru Zamawiającemu, (karty wagowe do każdej karty przekazania odpadu). • Odpady winny być wywożone zgodnie z terminami ustalonymi w niniejszej specyfikacji i Umowie. • Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie Oczyszczalni Ścieków ul. Mostowa, 38-540 Zagórz, niemniej jednak nie jest to warunek konieczny udziału w postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.51.39.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 682500.00 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Newkom Eko Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: info@newkom.pl
Adres pocztowy: Leżachów 147
Kod pocztowy: 37-530
Miejscowość: Leżachów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 631800.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 631800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 631800.00
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.