eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Kompleksowa obsługa inwestorska robót budowlanych objętych inwestycją pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3340Z od granicy powiatu do miejscowości Sławoborze - dla etapu 2, 3, 4, 5.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23

Ogłoszenie nr 510552951-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Świdwinie:

Kompleksowa obsługa inwestorska robót budowlanych objętych inwestycją pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3340Z od granicy powiatu do miejscowości Sławoborze - dla etapu 2, 3, 4, 5.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609466-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Świdwinie, krajowy numer identyfikacyjny 33096520700000, ul. Podmiejska 18, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 94 365 23 99
faks: 94 365 64 54
e-mail: pzd@powiatswidwinski.pl
www: www.pzd.powiatswidwinski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa inwestorska robót budowlanych objętych inwestycją pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3340Z od granicy powiatu do miejscowości Sławoborze - dla etapu 2, 3, 4, 5.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZPR-442/5/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa obsługa inwestorska robót budowlanych objętych inwestycją pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3340Z od granicy powiatu do miejscowości Sławoborze - dla etapu 2, 3, 4, 5” w zakresie określonym w dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.bip.pzd.powiatswidwinski.pl – zamówienia publiczne, postępowanie nr ZPR-442/3/2020 w tym załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykonawca będzie wykonywał usługę poprzez osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym zamówieniem tj.:
- Inspektorem nadzoru w branży drogowej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych).
- Inspektorem nadzoru w branży sanitarnej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych).
UWAGA:
Wszystkie osoby przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim, w przeciwnym wypadku Wykonawca na własny koszt udostępni dla Zamawiającego tłumacza ze znajomością języka obcego w zakresie ww specjalności.
Koordynatorem zespołu Inspektorów będzie Inspektor branży drogowej.
Zakres kompleksowej obsługi inwestorskiej obejmuje wykonanie przez Wykonawcę następujących czynności:
1) Obecność na placu budowy w zależności od potrzeb, niemniej jednak w razie konieczności odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, robót zgłaszanych do odbioru wpisem do dziennika budowy, oraz na każde żądanie Zamawiającego w uzgodnionym z nim terminie i organizowanie spotkań koordynacyjnych z przedstawicielami Wykonawcy robót budowlanych i Inwestora.
2) Nadzór Inwestorski nad realizacją robót zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i innych przepisów wykonawczych tj.:
a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) dokonywanie niezbędnych ustaleń i uzgodnień z autorem projektu budowlanego,
c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (ich zgodności z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbiorów robót budowlanych,
e) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad.
3) Sprawdzanie robót wykonanych, kontrola ich zgodności z dokumentacją techniczną, harmonogramem rzeczowo-finansowym i zakresem robót wykonanych.
4) Podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, projektem stałej organizacji ruchu, obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i umową o wykonanie robót budowlanych.
5) W razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót - stwierdzenie wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych aktualnego stanu robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym.
6) Rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej spraw budowy w toku jej realizacji, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu.
7) Udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji.
8) Po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w przepisach i umowie prób i sprawdzeń, potwierdzenie w dzienniku budowy zapisu Kierownika budowy o gotowości robót do odbioru częściowego lub końcowego oraz o należytym wykonaniu robót i uporządkowaniu terenu budowy przez Wykonawcę robót budowlanych.
9) Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru częściowego lub końcowego.
10) Rozpisanie i udział w dokonaniu czynności odbiorów przedmiotu umowy i przekazaniu Zamawiającemu.
11) Udział w przeglądach gwarancyjnych bez dodatkowego wynagrodzenia.
12) Zamawiający ustala, że obowiązującą i wiążącą obie strony jest korespondencja elektroniczna wysyłana z adresu Inwestora, Wykonawcy robót budowlanych, Inspektora nadzoru oraz wymaga, aby Wykonawca reagował na każdą wiadomość wysłaną przez Inwestora lub Wykonawcę robót budowlanych nie później niż w ciągu 24 godzin od jej wysłania oraz niezwłocznie potwierdzał jej otrzymanie. Kopię korespondencji elektronicznej z Wykonawcą robót budowlanych należy wysyłać Zamawiającemu (z wyjątkiem przypadku, gdy termin upływa w dzień wolny od pracy, wtedy reakcja musi nastąpić nie później niż do godz. 12 00 następnego dnia roboczego – soboty traktuje się jako dni robocze).
13) Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty związane z realizacją umowy dostarczone były Zamawiającemu w formie plików doc., xls, pdf, a w przypadku, gdy dokumenty wymagają podpisu w formie skanu w formacie pdf oraz w formie papierowej.
14) Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć do realizacji niniejszego zamówienia osoby wskazane w ofercie Wykonawcy z „wykazu osób”. Zmiana którejś z tych osób w trakcie realizacji zamówienia musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będzie spełniać warunki postawione w tym zakresie w SIWZ.
Zamawiający informuje, że rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy dla etapu 2,3,4,5 odbędzie się dwoma fakturami tj. fakturą częściową oraz fakturą końcową. Wysokość wynagrodzenia za usługę obliczana będzie proporcjonalnie do zaawansowania finansowego wypłacanego przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy robót budowlanych. Faktura częściowa musi być wystawiona dla:
ETAPU 2 do dnia 31.07.2021r.
ETAPU 3 do dnia 31.07.2022r.
ETAPU 4 do dnia 31.07.2023r.
ETAPU 5 do dnia 31.07.2024r.
natomiast faktura końcowa po zakończeniu i odbiorze danego etapu.
Zamawiający nie określa zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z uwagi, iż charakter czynności realizowanych w ramach niniejszego zamówienia nie uzasadnia wykonywania pracy w sposób określony w art. 22 pkt. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040, 1043 i 1495).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 227980.16 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MILAG Michał Łaga
Email wykonawcy: milag@milag.pl
Adres pocztowy: Żółte 27
Kod pocztowy: 78-500
Miejscowość: Drawsko Pomorskie
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 127920.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 127920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 415740.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.