eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaPrzygotowanie oraz wydawanie gorącego posiłku dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej korzystających z  pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22

Ogłoszenie nr 510551464-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej:

Przygotowanie oraz wydawanie gorącego posiłku dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej korzystających z  pomocy społecznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 613196-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 34815720000000, Al. Józefa Piłsudskiego 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 262 25 28
faks: 32 261 36 94
e-mail: obsluga@mops.com.pl
www: www.mops.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie oraz wydawanie gorącego posiłku dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej korzystających z  pomocy społecznej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/7/56U/MOPS/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz wydawanie gorącego posiłku dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej korzystających z pomocy społecznej
- zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ. W/w usługi są świadczone zgodnie z ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (Dz. U. z 2020 r. poz.1876).
1) Zamawiający informacyjnie podaje, w celu właściwego oszacowania przez Wykonawcę ceny jednostkowej za 1 gorący posiłek, iż w roku 2020 średnio w skali miesiąca było wydawane 993 gorące posiłki.
2) Faktyczna ilość gorących posiłków będzie zmienna w skali zamówienia i będzie uzależniona od wysokości posiadanych środków w roku budżetowym oraz od potrzeb wynikających ze zmiennej ilości osób kwalifikujących się do tego rodzaju pomocy społecznej.
Przewidywana ilość gorących posiłków wynosi: minimalnie 950 w skali miesiąca.
3) Gorący posiłek będzie wydawany codziennie (w tym w dni wolne i święta) w określonych godzinach,
tj. nie krócej niż 2 następujące po sobie godziny dziennie, zaczynając wydawanie nie wcześniej niż
o godz. 12.00, a nie później niż o godz. 13.00. Zabrania się Wykonawcy dokonywania zamiany gorącego posiłku na suchy prowiant, z wyjątkiem sytuacji szczególnej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. W sytuacji, w której Wykonawca jest w stanie przewidzieć konieczność zamiany gorących posiłków na suchy prowiant jest on obowiązany uzgodnić powyższą okoliczność z Zamawiającym na 2 dni przed zdarzeniem.
4) Wykonawca zagwarantuje przygotowanie oraz wydawanie gorącego posiłku dla klientów MOPS w odpowiednio przygotowanym pomieszczeniu, zgodnie z przepisami Sanepid- u, BHP i P.poż.
5) Lokal (pomieszczenie), w którym będą wydawane posiłki winien być usytuowany w mieście Dąbrowa Górnicza w odległości nie większej niż 7 km w linii prostej od Centrum Dąbrowy Górniczej (Pałac Kultury- Plac Wolności 1).
6) Wykonawca musi zapewnić w tym samym czasie w miejscu wydawania posiłków minimum 20 miejsc siedzących niezbędnych do spożycia posiłku. W miejscu wydawania posiłków musi być zapewnione WC dla klientów MOPSu.
7) Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną decyzję (zezwolenie, opinię, protokół) lub inny dokument właściwego inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu, w którym będą przygotowywane posiłki, do przygotowywania posiłków w zbiorowym żywieniu.
8) Posiłki będą urozmaicone według uznania Wykonawcy.
9) Posiłki muszą być przygotowywane ze świeżych komponentów z uwzględnieniem prawidłowych wartości odżywczych i kalorycznych przy zapewnieniu gramatury określonej w kalkulacji stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.
10) Posiłki będą wydawane w naczyniach wielokrotnego użytku, przy zachowaniu przepisów higienicznych dotyczących mycia naczyń i stosowania dopuszczonych przez Sanepid środków myjących zgodnie
z zasadami systemu HACCP. Zamawiający dopuszcza używanie naczyń jednorazowych ulegających kompostowaniu lub biodegradacji, w tym naczyń wykonanych z biologicznych tworzyw sztucznych spełniających normę EN 13432 lub EN 14995.
11) Wykonawca zobowiązany jest do wywieszania w jadłodajni tygodniowego jadłospisu wraz z gramaturą.
12) Merytoryczny sposób rozliczania i wydawania posiłków będzie uzgodniony z odpowiedzialnymi (wyznaczonymi do kontaktu) w tym zakresie pracownikami Zamawiającego.
13) Wydawanie posiłków będzie się odbywało na podstawie otrzymanych od upoważnionych pracowników Zamawiającego wykazów osób korzystających z pomocy w formie gorącego posiłku. Wykazy, o których mowa będą uzupełniane przez Wykonawcę w trakcie trwania miesiąca o osoby, które zostały zakwalifikowane do korzystania z pomocy społecznej w formie gorącego posiłku i otrzymały imienne skierowanie na gorący posiłek od uprawnionych pracowników Zamawiającego.
14) Zamawiający co miesiąc będzie dostarczał wykazy, o których mowa w pkt. 13, tj. wykazy osób korzystających z pomocy w formie gorącego posiłku.
15) Wykonawca otrzyma od Zamawiającego najpóźniej w ostatni dzień miesiąca, poprzedzający miesiąc rozpoczęcia wydawania posiłków, wykazy osób korzystających z pomocy społecznej w formie gorącego posiłku, o których mowa w pkt. 14, a w miesiącu w którym zostanie podpisana umowa wykazy zostaną przekazane Wykonawcy, najpóźniej na dzień przed podpisaniem umowy.
16) Osoby korzystające z posiłku, będą potwierdzały każdorazowo pobranie posiłku własnoręcznym podpisem na wykazach, o których mowa powyżej.
17) Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia uprawnionego pracownika Zamawiającego o nieobecności klienta przez okres co najmniej jednego dnia. W przypadku nieobecności klienta w wyznaczonych godzinach w danym dniu, klient nie otrzymuje zaległego posiłku w dniu następnym.
18) Zamawiający wyda każdemu nowemu klientowi imienne skierowanie upoważniające do korzystania
z gorących posiłków, ze wskazaniem czasookresu na jaki jest przyznane świadczenie i nazwy wykazu do którego należy go dopisać. O wydanym skierowaniu i dacie, od której będzie przysługiwał posiłek Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
19) W uzasadnionych sytuacjach uniemożliwiających klientowi spożycie posiłku w określonym terminie w czasie obowiązywania decyzji, Wykonawca nie przygotowuje na wniosek Zamawiającego posiłku(ów) w tym terminie i tym samym nie żąda za ten okres zapłaty. Wniosek, o którym mowa w niniejszym punkcie winien być zgłoszony Wykonawcy najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną nieobecność klienta na posiłku.
20) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad wynikających z systemu HACCP oraz zapewnienie właściwej jakości zdrowotnej żywności.
21) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad dotyczących przygotowania i wydawania posiłków zgodnie z wymogami i przepisami Sanepid-u.
22) Wykonawca będzie pobierał i przechowywał próbki każdej składowej części potrawy z dostarczonej partii żywności w ilościach niezbędnych do przeprowadzenia badań laboratoryjnych – zgodnie z obowiązującymi przepisami.
23) Pracownicy przygotowujący i wydający posiłki muszą mieć ważne badania, określone właściwymi przepisami Sanepid.
24) Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli poprawności realizacji postanowień umowy.
25) Wykonawca przejmie odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez klientów MOPS korzystających
z posiłków.
26) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych.
27) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 20 000 zł przez cały okres obowiązywania umowy.
28) Wymagane jest, żeby wszystkie osoby, które będą przygotowywały i wydawały gorące posiłki były zatrudnione na podstawie umowy o pracę, gdyż czynności te polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
28.1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 28) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonywania ich
oceny; powyższe oświadczenia i dokumenty winny zawierać informacje niezbędne do weryfikacji
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę
zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika;
b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia i żądania wyjaśnień w przypadku
wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu.
28.2.) Nie spełnienie wymogu, o którym mowa powyżej skutkować będzie nałożeniem kary umownej zgodnie z § 9 pkt. 7 umowy.
29. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych
Mając na względzie fakt, iż usługa w zakresie opisanego powyżej przedmiotu zamówienia nie wymaga konieczności dostosowania jej wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust. 5 Ustawy Pzp.
30. W okresie obowiązywania na terenie Polski stanu zagrożenia epidemiologicznego bądź stanu epidemii Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z uwzględnieniem obowiązków związanych z ww. stanami (np. wytyczne GIS), w tym zwłaszcza do zapewnienia środków ochrony osobistej osobom realizującym zadanie w postaci masek ochronnych/przyłbic, rękawiczek jednorazowych lub płynu do dezynfekcji rąk. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia klientom MOPS płynu do dezynfekcji rąk lub rękawiczek jednorazowych.
Uwaga:
Przed rozstrzygnięciem postępowania o zamówienie publiczne Komisja przetargowa może dokonać wizytacji lokalu, w którym klienci będą spożywać posiłki, wówczas Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Komisji wizytację lokalu, celem sprawdzenia oferowanych warunków w uprzednio uzgodnionym terminie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 55.32.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 229814.81 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: LIVINIO Katering Daniel Sobań
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kosynierów 40A
Kod pocztowy: 41-219
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 16.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Cena brutto za 1 gorący posiłek wynosi: 16,00 zł. Zamówienie będzie realizowane do maksymalnej kwoty brutto 248 200,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.