eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH -ODZIEŻ OCHRONNA DO PRACOWNI CYTOSTATYCZNEJ ORAZ NA BLOK OPERACYJNY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21

Ogłoszenie nr 510550758-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ:

DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH -ODZIEŻ OCHRONNA DO PRACOWNI CYTOSTATYCZNEJ ORAZ NA BLOK OPERACYJNY

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 599895-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540210604-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 63125036900000, ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 616 654 310
faks: 616 631 088
e-mail: szpital@wcpit.org
www: http://www.wcpit.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH -ODZIEŻ OCHRONNA DO PRACOWNI CYTOSTATYCZNEJ ORAZ NA BLOK OPERACYJNY

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WCPIT/EA/381-35 /2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa WYROBÓW MEDYCZNYCH –ODZIEŻ
OCHRONNA DO PRACOWNI CYTOSTATYCZNEJ ORAZ NA BLOK OPERACYJNY. Przedmiot
zamówienia został podzielony na 13 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się
w załączniku nr 1 do SIWZ, który jest jednocześnie formularzem cenowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24280 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PHU Anmar sp. z o.o. sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Strefowa 22,
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 31389.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31389.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31389.60
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 27.11.2020r. wykonawca Zarys International Group sp.z o.o. sp.k.
Ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze,przesłał pismo informujące o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie pakietu 2 objętego
ofertą przetargową złożoną w toku postępowania przetargowego nr WCPIT/EA/381-35/2020

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24000.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal MEDICA sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Przemysłowa 4A,
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6480.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6804.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet nr 4

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie pakietu nr: 4 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 pzp. – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pakiet nr 5

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 27.11.2020r. wykonawca Zarys International Group sp.z o.o. sp.k.
Ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze,przesłał pismo informujące o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie pakietu 5 objętego
ofertą przetargową złożoną w toku postępowania przetargowego nr WCPIT/EA/381-35/2020

CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Pakiet nr 6

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 27.11.2020r. wykonawca Zarys International Group sp.z o.o. sp.k.
Ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze,przesłał pismo informujące o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie pakietu 6 objętego
ofertą przetargową złożoną w toku postępowania przetargowego nr WCPIT/EA/381-35/2020

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Pakiet nr 7

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie pakietu nr: 7 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 pzp. – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Pakiet nr 8

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 27.11.2020r. wykonawca Zarys International Group sp.z o.o. sp.k.
Ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze,przesłał pismo informujące o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie pakietu 8 objętego ofertą przetargową złożoną w toku postępowania przetargowego nr WCPIT/EA/381-35/2020

CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Pakiet nr 9

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 27.11.2020r. wykonawca Zarys International Group sp.z o.o. sp.k.
Ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze,przesłał pismo informujące o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie pakietu 9 objętego ofertą przetargową złożoną w toku postępowania przetargowego nr WCPIT/EA/381-35/2020

CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Pakiet nr 10

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie pakietu nr: 10 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 pzp. – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Pakiet nr 11

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie pakietu nr: 11 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 pzp. – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Pakiet nr 12

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie pakietu nr: 12 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 pzp. – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.